Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28276NL op Kieskeurig.nl.

Emma 14-05-2022

Jeetje, wat is ie stil!

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als hij begint te draaien is het enige wat je hoort het ritselen van de stof dat erin zit. Lekker stil.

Gerard 18-04-2022

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verschil met mijn oude machine. Veel nuttige programma's bij deze Bosch. Makkelijke bediening......kind kan de was doen. Zeer stil bij was draaien en centrifugeren hoor je amper. Kortom een geweldig goede machine en zeker geen spijt van. Een aanrader dus.

Arjan 13-03-2022

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed en maakt weinig lawaai. Eerste keren door nieuwigheid nog wat luchtjes eraan, maar dat was na paar keer wassen verdwenen. Tijdsindicatie verandert op eco stand vanzelf, al duurt dit wel enige tijd.

Jammer dat de deur opening niet aan te passen was als mogelijkheid.

Marjan 07-03-2022

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na mijn vorige "helikopter" is dit een verademing. een wasmachine met veel verschillende programma's, en heerlijk stil tijdens het centrifugeren. de grote trommel is ook erg fijn. Ik ben super blij met mijn nieuwe wasmachine

Iene 07-03-2022

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ie moet doen, eenvoudig te bedienen en maakt niet te veel lawaai

manon 06-03-2022

een toppertje

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een hele fijne wasmachine die mij was super schoonwast.Ook met een kort programma.Ook kwa geluid super.de programma's zijn super op de machine.Ben er blij mee

inge 21-02-2022

makkelijk en goed

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met onze wasmachine. hij is makkelijk in gebruik, er past erg veel in en hij maakt weinig geluid.

Patrick 02-02-2022

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine met handige functie om bij te laden. Hij is daarnaast erg stil.

Hazel 30-01-2022

Schoon fris en stil!

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijke stille wasmachine, met vele opties. Wat een verschil met mijn vorige!

Dkvdg 21-01-2022

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, doet wat hij moet doen. Ideaal voor ons 4 persoons huishouden! Grotr trommel! Makkeljk te bedienen.

CooD 18-01-2022

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zacht en geruisloos en wast erg goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Anoniem 01-01-2022

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine met een ruime selectie aan programmas.

Tijmen 22-12-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg stil, was komt er al behoorlijk droog uit (op hoogste centrifuge-stand). Draaiknop voor programma's werkt makkelijk. De startknop moet soms wel een 2e keer ingedrukt worden helaas.

Anoniem 13-12-2021

Super goeie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer makkelijk te gebruiken machine. Maakt niet veel lawaai. Maakt mijn kleding goed schoon. De tijd van een programma duurt niet erg lang. Ben hier erg te spreken over.

Anoniem 05-12-2021

Zeer plezierige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te gebruiken machine. Zeer snel en geluid zuinige wasmachine.

Sjannie 22-11-2021

TOP

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een erg fijne wasmachine en gemakkelijk in te stellen.

Hochjoch 17-11-2021

Geruisloze machine met mooie programma's

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, snel ontgrendeld, schoon blijvende zeepbak. Superstil. Belangrijkste; schone frisse was.

M. v.d.Plaat 17-11-2021

Degelijk

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine maakt een degelijke indruk. De was wordt goed schoon, goed gecentrifugeerd. De wasprogramma's duren wel erg lang!

g.a.simons-swart 15-11-2021

uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer rustige wasmachine, mijn vorige was ook een bosch en ik wil geen ander merk dan bosch.

Bosch 06-10-2021

Goed wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige was ook een Bosch wasmachine. Dat ik nu weer voor Bosch gekozen hebt, dat zegt al genoeg.