Bosch WAN28276NL - Reviews

72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
  • Best Reviewed jul 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28276NL op Kieskeurig.nl.

C. Verheij 15-08-2020

gebruiksvriendelijke, bijna geruisloze wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

Eenvoudig in gebruik, maakt weinig herrie, soms even goed luisteren of hij echt wel aanstaat (!) met uitstekende wasresultaten! Voldoende programma's (alles zit er op) en mogelijkheden. prima machine!

Bosch WAN28276NL 26-09-2020

superstil

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] we hebben m nog maar net. maar hij is superstil, grotere deur is ook makkelijk. Hopelijk net zo'n suc6 als zijn Boschvoorganger die ruim 23 jaar zijn werk meeging

prima wasmachine 20-07-2020

prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

ik moest de oude machine na 10 jaar vervangen. Na vergelijking gekozen voor deze machine.
pluspunten : bijna geluidloos, voldoende programma's, zeer zuinig. Prijs technisch zeer interessant mede door de cash back aanbieding van Bosch.

Pluspunten

• zuinig
  • veel wasprogramma's
  • voordelig in aanschaf

Marga 14-02-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

Mijn oude wasmachine was op
Nieuwe gekocht ben tevreden
Hij is zeer stil
Maar mijn donkere was zit onder de pluisjes ook mijn lakens
Wat kan ik hier aan doen

Frits 10-02-2021

Prima Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben bewust de Bosch wasmachine gekocht omdat de kwaliteit erg goed is en goede service. In het gebruik bevalt de wasmachine erg goed en is stil in verhouding tot onze oude wasmachine. De 1400 toeren is ook prima.

Johann te Delft 08-02-2021

Erg tevreden met aankoop

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanwege een defect aan de vorige wasmachine op zoek gegaan naar een vervangende. Na zoeken en lezen van specificaties en beoordelingen uiteindelijk bij deze wasmachine uitgekomen. Na bezorging direct een aantal keren gebruikt. Ben erg tevreden over de aankoop. Wat opvalt is de stilte van de wasmachine tijdens het centrifugeren.

O3341897 05-02-2021

Wasmachine serie 4

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na vle jaren trouwe dienst is onze wasmachine serie 4 er helaas mee op gehouden. Er was geen discusie direct weer een serie 4 besteld.

Fam. Brinkman 19-01-2021

mooi en stil apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

Kerst vorig jaar gaf onze oude wasmachine de geest. Na online onderzoek en goede reviews deze machine gekocht. Doorslag gaf "best reviewd juli 2020" met een score van 8.7. Onze vorige wasmachine was net een vliegtuig tijdens het centrifugeren, dit is een verademing!. Het Eco 40-60 programma werkt niet met Speed Perfect en duurt met een volle trommel dus 3.26 uur. Katoen gelukkig wel, andere programma's heb ik nog niet geprobeerd. Bekijk het boekje goed voor de wastijden, programma's en belading. Fijn dat we als gezin van 4 personen nu gekozen hebben voor een 8 kg machine i.p.v eentje van 6 kg, dat scheelt een hoop. Toch past alle was in de droger, terwijl die maar een capaciteit van 6 kg heeft. Na het vergelijken van meerdere wasmachine's was ik aangenaam verrast door de mooie zwarte rand. Het is fijn dat het glas voorzien is van een doorizichtige plexiglazen plaat waardoor er zich geen stof op het glas van de deur kan verzamelen. Let op: de doseerhulp voor wasmiddel is niet aanwezig maar moet je erbij bestellen. Let ook op dat bij installatie de monteurs de machine goed waterpas achterlaten.

van Rhijn 19-01-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

Ik vind dat kinderslot heel vervelend, ik heb nu 1 keer gewassen ga na ruim 2uur kijken display helemaal op zwart was niet klaar blijkt dat er een beschadiging aan het snoer zit!!! teleur gesteld, ik heb hiervoor 16 jaar met een zanusi gedaan,

BertHa 14-01-2021

stil, schoon en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] dankzij de koolborstelsvrije motor een zeer stille machine, zowel bij het wassen als centrifugeren. Dankzij de vele wasmogelijkheden kan gekozen worden voor het optimale wasprogramma, zodat op een zuinige manier de was schoon wordt. En dankzij het hoge centrifuge-toerental is de was al zo droog, dat deze nog maar kort in de droger hoeft.

Richard 12-01-2021

Wereld van verschil

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kort door de bocht valt het volgende op met onze nieuwe Bosch wasmachine: schonere was, zachtere was, lager stroomverbruik (ondanks een gemiddeld wat langere wasduur) en oorverdovend stil.

j.r.carciotto 09-01-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top prodcut had dit veel eerder moeten doen, wat een kwaliteit en het wast geruisloos. Twijfel soms of hij wel aanstaat en loop hiervoor naar zolder en zie tot mijn verbazing dat hij centrifugeert, je hoort amper wat. Dit vergeleken met vorig wasmachine die een kabaal maakte.

Dmeijer 09-01-2021

fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

gezocht naar een stille wasmachine, met deze wasmachine gevonden en redelijk van prijs ook handig is het kinderslot. Bepaalde programma's laten te weinig lading toe dan we zouden willen. en de tijdsduur van een programma is soms ook wel wat langer dan we gewend zijn. voor de rest hebben we hem pas dus we kunnen nog niet echt een goed totaal review geven. maar ik denk niet dat we echt spijt zullen krijgen met de aanschaf.

jessica 07-01-2021

Echt een aanrader

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze aangeschaft en wast het programma geruisloos, heerlijk mijn oude wasmachine kon je bij de buren horen als deze ging wassen. Nu ga ik zelf naar boven om te kijken of het programma aan staat. Zo stil ideaal. echt een aanrader

Natascha 05-01-2021

Fijne, geluidloze machine met een optimale bedieni

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine die weinig tot geen geluid maakt. Goede en duidelijke bediening. Spreekt voor zich zonder gebruiksaanwijzing.

Josje 03-01-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine met meerdere mogelijkheden. Makkelijk in gebruik en super stil. Blij dat wij deze hebben gekocht.

Hajo 24-12-2020

Geweldig, die technologie.

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast super schoon, geluidloos en slim.
Het "wegen" van het wasgoed. Wie verzint zoiets? Zo handig. Ook het energie verbruik is minder volgens mijn slimme meter. En zooooo stil! Mij beste aankoop in jaren voor jaren.

RoQu 23-12-2020

Wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hoogwaardige kwaliteit.
Geruisloos

Perfecte wasautomaat.

Robje 20-12-2020

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geluidsarm,veel mogelijkheden.
Stabiele plaatsing door verstelbare voetsteunen. Topproduct.
Een echte aanrader.