Bosch WAN28095NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28095NL op Kieskeurig.nl.

Kwaliteit 05-09-2020

Vertrouwd

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er staat exclusief en dat is hij ook, gekozen omdat mijn vorige (de MAXX-6) het altijd prima gedaan heeft.

Matthijs 01-08-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu ruim een week in gebruik. Vergeleken met mijn oude wasmachine is deze fluisterstil, veel gebruiksvriendelijker, zuiniger en wast gewoon prima. Geen opmerkingen verder

Lizette 21-07-2020

Blij met mijn wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geluidsarme wasmachine. Natuurlijk even uitzoeken welke programma's ik het beste bij mij passen. Tot mijn vreugde zitten er voor fijne was korte programma's op. Ook de 40 tot 60 graden was, zijn korter dan waar ik mij op had ingesteld. Deur sluit makkelijk. Bediening is eenvoudig. Al met al ben ik erg blij met de machine. Als mijn moeder of dochter een nieuwe wasmachine moet, zou ik deze zeker aanbevelen.

Jan Knol 09-01-2021

Herrie maker eerste klas

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

1 dag in bezit. Wat een herrie!!!! Een stille wasmachine.......... nou echt niet. Installateur vroeg nog of de vorige wasmachine veel lawaai gemaakt had omdat deze niet waterpas gestaan zou hebben. Nou ik kan je vertellen dat het een fluisterstille was vergeleken buij deze herrieschopper. Gelijk maandag maar bellen of ik hem weer kan inruilen.

Minpunten

• Herrie bij het wassen
  • Herrie bij het centrifugeren

Fam. Egelmeers 05-01-2021

Praktisch gebruik 2 senioren

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerste 10 werkdagen; aanschaf calgon. Eerst handleiding gelezen. Ervaring: Eenvoudige instelling machine. Na start, vergeten was alsnog toevoegen is een pluspunt. Stille wasmachine. Centrifugeert prima en maakt geen overdadig lawaai.

Elands 29-12-2020

Geweldige machine ,wast super en stil in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super wasmachine wast er goed en ook nog eens erg stil in gebruik dus geweldig

Adri 23-12-2020

Geweldige, stille en zuinige wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij zijn we met onze Bosch wasmachine! Hij ziet er mooi uit en ziet die er mooi uit. De wasmachine is, ondanks de talloze mogelijkheden, heel makkelijk te bedienen. Hij is stil, wast geweldig en helpt ons zelfs als we iets vergeten zijn mee te laten wassen. Een topmachine met een ruim voldoende toerental voor de centrifuge. Niet voor niets de beste uit de test van de Consumententest tot december 2020!

Gerrie Lammé 04-12-2020

Hele fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een genot om te wassen met deze machine. Heel stil tijdens het wasprogramma, maar ook heel stil tijdens het centrifugeren. Zelfs op een houten vloer. Ik ben zeer blij met deze nieuwe wasmachine.

Vleghert 27-11-2020

Fantasties

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb op de slimme meter gezien dat wassen veel minder kw gebruikt als de oude machine. Ben Super tevreden.Maar dat is nou Bosch .

Mijn wasmachine 18-11-2020

GEWELDIG ,deze was machine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

Wat ik zooo fijn vind met deze wasmachine,dat hij,voordat jij gaat wassen, eerst zorgt dat het niet op een hoop zit. En geluid zoveel stiller. Perfect.

Toine 27-10-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gedegen apparaat en overzichtelijke bediening.

Wasmachine 08-10-2020

Super

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine met een eenvoudige bediening. Centrifuge lekker droog, dat is nu heerlijk om dat je de was binnen moet drogen. Ik doe niet alles in de droger. Er zit ook een verkort programma op. En een programma voor een half volle trommel, dat kan je ook verkorten!

Loes 07-10-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige wasmachine, makkelijk in gebruik. Veel programma's. Ziet er ook mooi uit

AC Nederlof 07-10-2020

Nog-te-vroeg

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat de titel al zegt. Op dit moment met 2 wasprogrmma's in de afgelopen week gedraaid nog te vroeg om een totaal beeld te schetsen.
Eerste indruk is (na een periode van 15 jaar oude Bosch machine) in ieder geval fluisterstil en een zeer degelijke indruk. Eigenlijk te vroeg om een objectief verhaal te schrijven.... Beste Bosch; probeer het later nog eens.

Ricardo 04-10-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerste keer dat ik voor dit merk heb gekozen maar geenszins teleurgesteld.
Doet zijn werk prima en geruisloos.
Kan hem iedereen aanraden.

Greet laan 04-10-2020

Super apoaraat

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 13 jaar met onze oude machine gewassen te hebben een prachtige nieuwe bosch gekocht, wat een fijne machine uitgebreide mogelijkheden en toch simpel te bedienen (zelfs mijn man kan het ) de was komt er super schoon en ongeloofliik flink droog uit, de droger is er zo klaar mee. Hij is fluisterstil en heeft een robuust uiterlijk, kortom een aanrader.

Greet laan 04-10-2020

Super apoaraat

Ine G. 16-09-2020

Bevalt prima!

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Weinig geluid tijdens programma en prettig dat hij geluidje maakt als hij klaar is. Duidelijk bedieningspaneel.

Bosch wasmachine exclusiv 24-07-2020

super machine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] top product. Doet zijn naam eer aan. zeer zeker exclusive

Een echte Bosch 16-07-2020

fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was even wennen met de programma intellingen. Nu zijn we heel tevreden en onze was is weer super schoon.