De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28095NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

M.Boerenkamps 03-07-2022

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine maakt bijna geen lawaai.
Veel wasprogrammas
Was is super goed schoon

Anoniem 30-06-2022

In de bosch gaat de was helemaal los.

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De witte was komt er zo uit dat de droger niet lang nodig is,wat energie bespaart.

J. de Kock 23-06-2022

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen.
Resultaat bij verkorte programma's ook goed.

Ada en Jan 17-06-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was even wennen, maar na een paar wasbeurten ging het prima. Wat wel opvalt is dat de programma's lang duren. Is dat te rijmen met toch energie zuinig zijn?

Ankie 24-04-2022

Pefect

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs deze wasmachine aangeschaft nadat de vorige na 21 jaar mij in de steek liet. Gebruik hem tot volle tevredenheid. De mogelijkheid om diverse programma's te gebruiken alsmede de mogelijk om de wasduur in te korte of zelfs uit te stellen vind ik perfect.

Jack Luiten 23-04-2022

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed, gedempt geluid en simpel in bediening. Aanrader.

Snap vraag niet 05-04-2022

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine bevalt heel goed. Mijn vorige machine was ook een Bosch. Moest even wennen aan een programma wat langer duurt. Goed wasresultaat en vooral het veel zachtere geluid is fijn. De vorige was nogal lawaaierig.

Patty 28-02-2022

Eenvoudige programmering, geen overbodige knopjes.

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine, eenvoudige bediening, geen overbodige toetsen of instelmogelijkheden die in de praktijk vaak niet gebruikt worden. Wasprogramma's nemen iets meer tijd dan mijn vorige machine, daarom niet 5 sterren gegeven.

H.Bosman 27-02-2022

Wasmachine , voorlader.

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijke en goed en stil functionerende machine , met een uitstekend wasresultaat .

Frans 27-02-2022

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine werkt perfect, het geluidsniveau is zeer laag. Wasresultaten prima.

Fokko 24-01-2022

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer zuinige wasmachine, veel gebruiksgemak, stille motor en betrouwbare indruk. Wasresultaat zeer goed!

Betty 23-01-2022

Super bosch

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super apparaat. Vele mogelijkheden voor wasprogramma's. Zowat geruisloos. Een echte aanwi st en aanrader. Top apparaat

liesbeth 11-01-2022

bij nader inzien niet zo geweldig

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

ik heb hem nu ruim een half jaar in gebruik. Ik ben er minder positief over dan in het begin. Ik vind dat hij vaak niet voldoende centrifugeert (mijn vorige wasmachine had een hoger toerental met de centrifugefunctie) en dan komt de was er nog best nattig uit.
Ook is het leuk hoor, zo'n grote trommel, maar als je er dan een aantal lakens en dekbedhoezen en een molton in doet dan PAST het wel, maar hij gaat het op de een of andere manier als een grote klont in elkaar frommelen en dan centrifugeert hij niet meer. Want dan kan hij het gewicht niet meer goed verdelen.
Ik mis echt mijn oude miele.
Deze wast ook steeds oneindig lang, en ik snap niet hoe ik een gewone 30 graden was kan draaien. Hij vindt 40 en 60 de normale temperaturen. Het kan wel op 30, maar dan is het meteen weer 'fijne was' ofzo.
Ik denk er zelfs over om deze wasmachine en de droger die ik heb weer te verkopen en dan een miele wasdroogcombinatie te kopen. Gewoon 1 apparaat, is ook veel fijner in mijn kleine keuken.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Minpunten

• het wassen duurt en duurt maar
  • je moet een was vaak 2 x centrifugeren

JMBO 03-01-2022

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie degelijke styling, wasmachine is eenvoudig te bedienen en loopt geruisloos.

Hugo 21-11-2021

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel, wast schoon en stil, zelfs bij het centrifugeren op 1400 toeren

Anoniem 14-11-2021

Slechte gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast op zich prima. Maar de gebruiksaanwijzing is zo slecht deze nauwelijks te snappen is. Ook het display geeft te weing info. De info op het display is zo snel weer weg, dat deze niet is te lezen.

Cora 06-11-2021

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima wasmachine. Overzichtelijke bediening. Bruikbare handige programma's en de mogelijkheid om kort te wassen. Kortom een uitstekend apparaat

Dekkervisser 01-11-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze moeder van 94 heeft onlangs dit apparaat gekocht en is er bijzonder over te vreden. Grote en duidelijke no-nonsens knoppen.

Ria1 18-10-2021

een fijn wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben heel blij met mijn wasmachine je hoort hem bijna niet en hij wast goed schoon ik ben heel blij met deze wasmachine

een gelukkig mens. 09-09-2021

Wat een machine.

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een wasmachine waar ik, alles wat ik wens, mee kan doen. Energiezuinig en zonodig toch snel een wasje doen. Ben er heel blij mee en Bosch heeft altijd een goede naam.