Bosch WAN28095NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28095NL op Kieskeurig.nl.

6,3

J. Garnier 15-02-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekocht conform advies van de consumentenbond prima wasmachine zeer tevreden

Kwaliteit 05-09-2020

Vertrouwd

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er staat exclusief en dat is hij ook, gekozen omdat mijn vorige (de MAXX-6) het altijd prima gedaan heeft.

Matthijs 01-08-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu ruim een week in gebruik. Vergeleken met mijn oude wasmachine is deze fluisterstil, veel gebruiksvriendelijker, zuiniger en wast gewoon prima. Geen opmerkingen verder

Lizette 21-07-2020

Blij met mijn wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geluidsarme wasmachine. Natuurlijk even uitzoeken welke programma's ik het beste bij mij passen. Tot mijn vreugde zitten er voor fijne was korte programma's op. Ook de 40 tot 60 graden was, zijn korter dan waar ik mij op had ingesteld. Deur sluit makkelijk. Bediening is eenvoudig. Al met al ben ik erg blij met de machine. Als mijn moeder of dochter een nieuwe wasmachine moet, zou ik deze zeker aanbevelen.

Alma 28-06-2021

Prima

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine die aan mijn eisen boldoet

liesbeth 25-06-2021

Ik zou het maar doen

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

Ik had hiervoor een Miele, maar heb inmiddels een een persoonshuishouden en ik vond dat ik ook wel met een wat minder robuuste en minder dure machine toe moest kunnen. Dus deze Bosch, met een trommel van 7 kilo wat ik eigenlijk te groot vind, maar de machine kan ook met kleinere wasjes overweg. Ik heb nu 1 handdoekenwas gedraaid, en was toch eigenlijk wel blij met de wat grotere trommel. Hij wast echt muisstil, het enige dat je hoort is het water dat in de machine loopt. Dat hoor je wel goed, ik denk dat de Miele dikkere wanden had ofzo. Maar het centrifugeren maakt wel flink wat geluid, niet verontrustend (wat bij mijn stokoude miele inmiddels wel het geval was, alsof er een man met een grote hamer inzat) maar ik ben wel blij dat hij niet de hele tijd zoveel geluid maakt. Ik ben nogal geluidsovergevoelig en dit is nog te doen. Het wassen duurt erg lang (ik heb ook wel de indruk dat het erg schoon is geworden, en ik vraag me wel af of de was daar niet sneller door slijt, maar het schijnt een trend te zijn: langer wassen, grotere trommels, minder hoge temperaturen... je ontkomt er eigenlijk niet aan). Ik ben kortom wel blij met deze machine. Jammer dat het deurtje naar links opengaat alleen, de miele ging (schijnbaar als bijna de enige) naar rechts open en daar had ik de keuken op ingericht. Maar deze Bosch wast, hij wast heel lang, hij wast heel stil, het centrifuren hoor je goed, en ja, het is geen miele. Maar er zit wel tien jaar garantie op de motor, en hij is heel makkelijk te bedienen ook. Ik zou het maar doen.

Pluspunten

• wast muisstil

Minpunten

• centrifugeert goed hoorbaar

Joop 23-06-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine doet wat hij moet doen onze oude ging 14 jaar mee dan weer een Bosch.

Frowo 01-06-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, schoon en veel keuze mogelijkheden en stil

willem 22-05-2021

prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is even wennen tov programmering. is een wasmachine met een duidelijke weergave programmering. gebruiksvriendelijkheid is goed

ton veldkamp 14-05-2021

super machine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zelf ik (de man in het huishouden) kan nu de was doen, appeltje eitje!!

frowo 14-05-2021

Frowo

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

Na vooraf me ingelezen te hebben wist ik wat we nodig hadden en was het in de winkel niet zo moeilijk meer. Voor 2 personen hebben wij voor deze wasmachine gekozen omdat het groot genoeg is. Dus minder verspilling van water en energie uiteindelijk. Is heel stil en je kan programma s in korten. Kortom prima

Pluspunten

• formaat , past in de ruimte die er voor is,
  • is heel stil

wasmachine 26-04-2021

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een hele fijne wasmachine kan hem iedereen aanraden

Mirjam 14-04-2021

Geweldige gebruiksvriendelijke machine!

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Buiten het feit dat het fijn is om weer een nieuwe wasmachine te hebben, is dit wel een hele prettige. Makkelijk in het gebruik en zo ontzettend stil.

Meetje 10-04-2021

Goed voor een goede prijs

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit een product van Bosch gehad. Deze bevalt heel goed. Stil, stabiel, ruime keuze programma's, makkelijke bediening. Kortom een hele fijne machine.

Type en serienummer 09-04-2021

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijk, betrouwbaar en doet wat het moet doen

TurboBrabo 22-03-2021

Geruisloos schoon wassen

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed en erg stil. Programma's duren wel lang.

wasmachine wan28095NL 10-03-2021

perfect

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ben zeer tevreden alleen om het geluid ,deze machine is super stil wast perfecten de was komt er ook droger uit

Adrie 02-03-2021

Geweldige en goede wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine voldoet aan alle verwachtingen en is een super koop.
Per telefoon en ongezien gekocht op aanraden van de winkel.
Omdat ik een gelijkwaardige wasmachine wilde dan de huidige, is deze geadviseerd.
Bij problemen wil je zo snel mogelijk een andere hebben.
Hij is weer veel stiller als diegene die wij hadden, maar deze was ook al 9 jaar oud.
Een ruime keuze aan programma's en hele schone was.
Ben er super blij mee en hoop hier weer jaren mee te doen.
Mooie gladde deur en heel sierlijk.
Tip toets bediening wat toch net iets meer heeft.
Al onze machines zijn van Bosch en ik zou nooit een ander merk meer willen.
Een aanrader bij aanschaf van een nieuwe (was) machine.

Bart 28-02-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog een keer beoordelen? Toevoeging bij mijm vorige: de wasmachine is ekker stil

Dortje 28-02-2021

bediening

Geschreven voor: Bosch WAN28095NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lastig om de wasmachine in te stellen met vertraging. Ik doe het steeds fout.