Siemens WM14UU00NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UU00NL op Kieskeurig.nl.

Dennis F 13-06-2021

Aanrader voor een zeer stille wasautomaat

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine wast zeer goed; de was komt er fris en schoon uit. Verder is de machine zeer stil, je hoort hem nagenoeg niet, heerlijk!

Mirrie 24-12-2020

Zeer stil en ruim!

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine met veel ruimte voor groot gezin( denk aan vele handdoeken per dag) en erg stil. Aanrader.

aadam.es@hotmail.com 25-07-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

Prima wasmachine, ik ben super tevreden! Zeer goede functies en werkt ook erg stil!

Hilde Hoenderdos 04-07-2021

Goede wasmachine van Siemens

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

Heb een nieuwe wasmachine gekocht van Siemens nadat de oude van Bosch het niet meer deed, heel tevreden met het wasresultaat en maakt ook niet zoveel lawaai als de oude!

Marcel 30-06-2021

Stil en makkelijk te bedienen!

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

Stille machine en zeer makkelijk te bedienen door de overzichtelijke programma knop. De opening is groot en handig.

Pluspunten

• Makkelijk

PC Bot 08-05-2021

Stille genieter

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was komt er schoon en aardig droog uit. De machine is heel rustig en makkelijk in gebruik.

Bartb 11-04-2021

Prima!

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met goede programmas, precies wat je van siemens kunt verwachten.

John 06-04-2021

Uitmuntend

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verrassend goed

Hetty 04-04-2021

Verrassend goed

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je weet het nooit van te voren. Je bekijkt de reviews en zoekt een machine die voldoet aan je vraag. Grote trommelinhoud, stil en goeie centrifuge. Voldoet hieraan, lekker schone was. Hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.

Esther 03-04-2021

Goeie machine

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel wisselende programmas van lang en zuinig if sneller.

Marina 27-01-2021

Te lang.

Geschreven voor: Siemens WM14UU00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind er te veel programma's zijn die te lang duren .