Bosch WAN28295NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28295NL op Kieskeurig.nl.

Anoniem 18-02-2021

Geweldige wasmachine met zeer stille motor.

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is zeer gebruikersvriendelijk, zuinig en je hoort hem nauwelijks. Bij aanvang van het programma denk je: wanneer komt het water nu? Maar hij gebruikt de eerste minuut van het programma om te bepalen hoeveel was er in de trommel zit en hoeveel water hij daarvoor nodig denkt te hebben. Met 1400 toeren komt de was al bijna droog uit de wasmachine. En niet onbelangrijk: hij wast zeer schoon!

Teveel toetsen en schud 02-01-2021

schud onregelmatig, onduidelijke toetsen

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

Veel te veel toetsen die er niet toe doen. Ik laat de machine vrijwel alleen maar donkergekleurd was draaien omdat deze het kortste programma heeft voor het wassen. Bij het starten van centrifugeren maakt de machine veel herrie (blijkbaar moet het eerst alles rechtleggen) en staan de schokdempers behoorlijk hun werk te doen. Hierna valt het wel weer mee. En met 2 dekbedovertrekken draait de 1 in de ander, niet fijn. Ik kan mij niet voorstellen dat een programma van 3:25 uur duurzamer is dan 1:15 uur. Waarom al die electronische programmatuur? Wat mankeert er aan een tweetal draaiknoppen?

Miranda 08-07-2021

Wasmachine wan28295nl

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn super tevreden met de wasmachine.
Wij zijn een gezin met 4 personen en er wordt dus heel wat gewassen.
De machine wast goed en is ook heel stil vooral met centrifugeren.
Een aanrader !!

Anja 06-07-2021

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

Fijne wasmachine voor een goede prijs. Voldoende programma's en stil. Zelfs op kort programma een schone was.

MHKJ 18-06-2021

Was is weer schoon

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 20 jaar een nieuwe wasmachine gekocht en ik weet niet wat me overkomt! Ik hoor de wasmachine niet en mijn was wordt weer schoon. Op mijn leeftijd kan ik de machine makkelijk bedienen.

Door de bomen toch BOSCH 15-06-2021

Van BOSCH verwachten we niets anders.

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] "WAS" even uitzoeken om zo economisch mogelijk te werken.

Wilma 07-05-2021

Superstille machine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superstille machine met prima wasresultaat. Hij is heel gebruiksvriendelijk en heeft overzichtelijk display, dat is fijn als er meerdere gezinsleden de wasmachine gebruiken

JaenMa 20-04-2021

Heel veel value for money

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze 10,5 jaar oude Bosch wasmachine machine was kapot. Nieuw heb je veel keuze maar voor een klein huishouden is dit een perfecte machine. Geluidsarm, zuinig met water en stroom, voldoende wasprogramma;s om uit te kiezen, met goed, nee prefect resultaat.

Roossien 31-03-2021

Bosch wasmachine serie 4 voorlader

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie degelijke machine.
makkelijk te bedienen

Sonja 06-03-2021

Fijne machine en stil

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was is iets minder droog dan in mijn vorige Bosch

Bosch wasmachine 02-03-2021

Super machine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, bijna geruisloos en veel keuze programma's

Bart 12-02-2021

gebruiks gemak

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

zeer gemakkelijk te bedienen wasautomaat ,erg gebruiksvriendelijk en met velemogelijk heden van programma keuzen

Weg om de koffie verwijl 09-02-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Meer inhoud, mogelijk en gewoon geruststellend.

wasmachine voorlader 22-01-2021

uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] machine maakt weinig geluid en heeft alle benodigde programma,s en is makkelijkinstelbaar

Kabouter 20-01-2021

WAN28295NL

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt prima maar de tijd dat we de machine in gebruik hebben is te kort om te oordelen.

Anoniem 24-12-2020

supperrr wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] voldoet aan alle verwachtingen dus al met al een goede investering

Anoniem 24-12-2020

supperrr wasmachine

niet duidelijk 15-12-2020

nummer herkenning

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik begrijp niets van de ""FD nummer registratie"" in de deur staat op de sticker FD0008 nr.100013 en 430080522716000123.
deze nuumers laten zich niet registreren

review wasmachine WAN2829 03-12-2020

Bosch wasmachine WAN28295NL

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is nu een paar weken in ons bezit en bevalt prima makkelijk in gebruik om een goede beoordeling te kunnen geven moet je kijken op een langere termijn dan een paar weken.

Skip 24-11-2020

Wasmachine Bosch voorlader WAN28295NL

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

Tot op heden ben ik zeer tevreden over deze wasmachine.
Hij is redelijk stil en wast mooi schoon.
Ook een mooi apparaat