Bosch WAN28295NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28295NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**n@g**l.com 24-04-2022
Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

Het product was op voorraad en werd de volgende dag al geleverd. Ik heb weer gekozen voor het merk "BOSCH". Het oude apparaat wat inmiddels 14 jaar oud was, heeft de leverancier mee terug genomen.
Het nieuwe apparaat " Serie 4 Exclusiv."is erg stil in geluid. Ik ben zeer tevreden met deze wasautomaat,
en ook met de service van de dealer

Bosch wasmachine 21-02-2022

Wasmachine Wan 28295NL

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte opvolger van onze vorige Bosch wasmachine. Nog simpeler in de bediening en duidelijk minder lawaai. We zijn er erg tevreden mee

Sandra 03-02-2022

Veel opties, lekker stil en fijne bediening

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat, precies zoals mijn vorige Bosch. Aanrader.
Fijn dat het boekje aangeeft wat de energiezuinige programma's zijn.

els aalders 03-11-2021

geen stille machine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het lawaai wat deze machine maakt, valt mij tegen en trommel draait niet echt soepel. Voor de rest een goede machine tot nu toe.

Margje 18-10-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat het moet doen, is zuinig, de was is schoon, is niet te luid.

Nies 17-10-2021

Wasmachine maakt weinig geluid en wast goed

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg tevreden over de wasmachine, hij maakt weinig geluid en de was is mooi schoon en droog. Het is handig dat je snel de temperatuur kan wijzigen en de centrifuge ook. Handig eenvoudig te bedienen (in nederlands) . Zelfs een kind kan de was doen

Corrie 11-10-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is super. Vrijwel geluidloos en de was is dramatisch schoner.

Anneke 02-10-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige fijne machine waar ik erg blij mee ben!

Petra 25-08-2021

Handig in gebruik.

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een wasmachine zonder al teveel toeters en bellen, maar de belangrijkste functies zitten erop en duidelijk in gebruik zonder veel door te lezen. Superstil tijdens draaien programma's.

Sjany 12-08-2021

Mijn favoriete merk wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik hoef er eigenlijk niet veel over te vertellen, mijn 3e Bosch wasmachine in 33 jaar zegt genoeg. Nooit problemen gehad en deze voldoet ook weer prima.

Miranda 08-07-2021

Wasmachine wan28295nl

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn super tevreden met de wasmachine.
Wij zijn een gezin met 4 personen en er wordt dus heel wat gewassen.
De machine wast goed en is ook heel stil vooral met centrifugeren.
Een aanrader !!

Anja 06-07-2021

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

Fijne wasmachine voor een goede prijs. Voldoende programma's en stil. Zelfs op kort programma een schone was.

MHKJ 18-06-2021

Was is weer schoon

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 20 jaar een nieuwe wasmachine gekocht en ik weet niet wat me overkomt! Ik hoor de wasmachine niet en mijn was wordt weer schoon. Op mijn leeftijd kan ik de machine makkelijk bedienen.

Door de bomen toch BOSCH 15-06-2021

Van BOSCH verwachten we niets anders.

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] "WAS" even uitzoeken om zo economisch mogelijk te werken.

Wilma 07-05-2021

Superstille machine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superstille machine met prima wasresultaat. Hij is heel gebruiksvriendelijk en heeft overzichtelijk display, dat is fijn als er meerdere gezinsleden de wasmachine gebruiken

JaenMa 20-04-2021

Heel veel value for money

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze 10,5 jaar oude Bosch wasmachine machine was kapot. Nieuw heb je veel keuze maar voor een klein huishouden is dit een perfecte machine. Geluidsarm, zuinig met water en stroom, voldoende wasprogramma;s om uit te kiezen, met goed, nee prefect resultaat.

Roossien 31-03-2021

Bosch wasmachine serie 4 voorlader

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie degelijke machine.
makkelijk te bedienen

Sonja 06-03-2021

Fijne machine en stil

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was is iets minder droog dan in mijn vorige Bosch

Bosch wasmachine 02-03-2021

Super machine

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, bijna geruisloos en veel keuze programma's

Anoniem 18-02-2021

Geweldige wasmachine met zeer stille motor.

Geschreven voor: Bosch WAN28295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is zeer gebruikersvriendelijk, zuinig en je hoort hem nauwelijks. Bij aanvang van het programma denk je: wanneer komt het water nu? Maar hij gebruikt de eerste minuut van het programma om te bepalen hoeveel was er in de trommel zit en hoeveel water hij daarvoor nodig denkt te hebben. Met 1400 toeren komt de was al bijna droog uit de wasmachine. En niet onbelangrijk: hij wast zeer schoon!