Bosch WAU28S70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S70NL op Kieskeurig.nl.

Truus 27-04-2021

Wassen duurt lang

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn Bosch wasmachine er na bijna 12 jaar mee ophield weer een nieuwe Bosch aangeschaft. Een esthetisch fraai apparaat. Het wassen geeft ook weinig geluid, op een vreemd vrij hard geluid aan het begin na. De was komt er schoon uit. Maar o wat duurt het lang voor een was katoen klaar is. Zo'n drie en een half uur. Wel kan de wastijd bekort worden, maar dan kan ipv 9 kilo slechts 4 kilo gewassen worden. Ook het spoelen zou beter kunnen.

Zalez 29-03-2021

Super..

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn er heel blij mee, hij is erg stil.

M. Muilenburg 25-03-2021

Lekker stil!

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een aantal jaren onze oude wasmachine moeten vervangen, omdat deze veel geluid produceerde. Nu wij deze Bosch wasmachine in huis hebben heb ik al meerdere keren moeten luister of deze überhaupt wel aan stond. Eenvoudige functies en makkelijk in gebruik.

Ellen 22-03-2021

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze week een nieuwe wasmachine gekocht. Het is een mooie stille machine met veel opties. Ook de automatische dosering is gemakkelijk. Ik ben blij met mijn aankoop. Een aanrader.

WKRI 12-03-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 15 jaar een Bosch wasmachine te hebben gehad toch weer voor een Bosch wasmachine gekozen. Deze wasmachine is zeer stil, ruime trommel inhoud en het i-dos systeem maakt het helemaal af. Echte aanrader.

Amsterdam 11-03-2021

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe heel tevreden met de wasmachine. Verschillende programma's. Als de kleren niet zo vies zijn draai ik een hele korte was van 30 minuten. Ideaal!

riedstra 07-02-2021

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] stil en zuinige wasmachine met genoeg capaciteit, duidelijke programma's, die je zelf nog kunt aanpassen naar je persoonlijke wensen

kjeld 01-02-2021

super machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] super goede machine.hij is heerlijk geruisloos
kleding komt er goed en schoon uit.
makkelijk te bedienen

Duncan 04-01-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de wasmachine nu 1 week in gebruik en kan niet anders zeggen dat het een fijn apparaat is.

Voordelen:
- Zeer stille machine
- Goede was en droogresultaten.
- Het automatische dosseersysteem is een echte aanrader. Geeft altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverachter.

Nadelen:
Nog niet ontdekt :)

Frank 24-12-2020

Kind kan de was doen

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is uitermate geschikt voor een gezin. Ruime trommel, lekker stil en energiezuinig en een enorm bedieningsgemak. Een kind kan letterlijk de was doen.

El83 20-12-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie wasmachine, gemakkelijk in gebruik. Met een zogeheten idos systeem. Voordeel dat je niet elke keer je wasmiddel en wasverzachter hoeft te doseren. Nadeel daarvan is dat je maar één soort wasmiddel kunt gebruiken en dus voor een andere soort was(bv. zwarte of witte was) je toch apart wasmiddel erin moet doen. Overigens is het idos systeem met een simpele klik op de knop makkelijk uit te schakelen.
Was komt er netjes schoon uit.

Rahmi 12-12-2020

Multifunctioneel

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast dat hij functioneel is, is die ook nog is heel stil. Ik merk er niks van als die aan staat. Ik heb hiernaast ook een droger besteld na tevreden te zijn met de wasmachine.

Pascal 08-12-2020

Goede, zuinige en stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over deze wasmachine. Het is een fijne en stille machine.

Sandra 01-12-2020

Fijne en stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn was komt er schoon en bijna droog uit. Het fijne van deze wasmachine is dat hij zo stil is en dat was ik niet gewend met mijn vorige. De bediening is ook erg makkelijk, ook al zijn er veel veel verschillende wasprogramma's.

Dion 20-11-2020

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi stil en gebruiksvriendelijke wasmachine.

Mark 17-11-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne en stille wasmachine. Zowel grote als kleine wasjes. Kort en lang. Erg makelijk in gebruik. Let wel op dat het wasresultaat van korte programma's wel minder is dan de lange programma's.
1 ding krijg in niet voor elkaar, het geluid uitzetten als de machine klaar is.

Dion 14-11-2020

Goed product, echter vol roestplekken

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat werkt super echter zit het geleverde product vol met roestplekken. Dit zegt niets over het apparaat zelf mogelijk wel over de kwaliteit, dit baart me zorgen!

Sjoerd 25-10-2020

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een super fijne wasmachine
Bijna geruisloos.
Echt top

Steenweg 17-10-2020

goed

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt goed. Had wat moeite met de handleiding.

Anoniem 23-09-2020

Stille wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine wast goed schoon, is stil en doseert zelf het wasmiddel en wasverzachter als je dat wilt. Er kan enorm veel was in 9 kg en dat is ontzettend handig met het wassen van grote dekens bijvoorbeeld. De draaiknop in combinatie met de toetsen bediening is logisch en handig in gebruik. Tot nu toe tevreden.