Siemens WM14N005NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N005NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

L********@k*********** 21-03-2023

Prima wasmachine, nog steeds erg tevreden.

Geschreven voor: Siemens WM14N005NL

Dit is op verzoek een 2e update; Nog steeds zeer tevreden met mijn aanschaf. Het wasresultaat is prima en wat voor mij 2 extra pluspunten zijn, is dat de was er na het centrifugeren er al redelijk droog uit komt, vooral in verhouding tot mijn vorige machine, en dat je de eindtijd (en dus het begin) van het wasprogramma kan verzetten.

Pluspunten

• Zie vorig review, niets verandert.

Minpunten

• Nog steeds geen.

L********@k*********** 01-12-2022

Prima wasmachine, zeker voor die prijs.

Geschreven voor: Siemens WM14N005NL

Na mijn vorige review is er eigenlijk niets veranderd aan mijn mening. Ik vind het nog steeds een prima machine met een paar leuke en practische extra's, nl. de redelijke geruisloosheid, zeker bij het centrifugeren en de mogelijkheid om het wasprogramma op een door jou gewenst tijdstip te laten lopen.

Pluspunten

• Zie vorig review, niets verandert.
  • Goed wasresultaat.

Minpunten

• Nog steeds geen.

L********@k*********** 10-08-2022

Een prima vervanger van mijn vorige machine.

Update op 10-08-2022:
Er is mij gevraag om een evaluatie te geven op mijn vorige review c.q. een nieuwe review te schrijven. Ik kan daar heel kort op reageren: er is t.o.v. mijn vorige review niets veranderd, ik sta er nog volledig achter. Een machine, dat volledig aan mijn verwachtingen en behoeftes voldoet.

Review van 22-04-2022:
Mijn vorige wasmachine had na zeer lange jaren (geschat zo'n 40 jaar) trouwe dienst de geest gegeven. Mijn jongste dochter had net zo'n 4 maanden hiervoor een nieuwe wasmachine en droger van Siemens gekocht (haar vorige was ook stuk gegaan) en vertelde daar zeer tevreden over het wasresultaat en de geluidsproductie te zijn. Hierdoor ben ik bij het Siemens aanbod gaan kijken en bij deze uitgekomen. Gekocht op 17 dec. 2021. En ik moet zeggen, dat ik heel tevreden ben over het wasresutaat en zeker over de zeer lage geluidsproductie, zowel bij het wassen en zeker bij het cetrifugeren. Heel blij met de mogelijkheid om het startstip voor het begin van het wassen uit te kunnen stellen, waardoor je hem 's avonds kunt vullen en hij 's morgens vroeg gaat beginnen en bij het opstaan gereed is. Ook vind ik het als bonus ook nog best een mooie machine om te zien en heeft hij veel wasprogramma's. Voorlopige conclusie: prima aankoop, tot nu toe geen enkel probleem

Pluspunten

• Zie vorig review, niets verandert.

Minpunten

• Nog steeds geen.

j***************@h********** 20-03-2022

Prima wasmachine met 1 minpunten.

Geschreven voor: Siemens WM14N005NL

Goed wasmachine. Makkelijke bediening. 1 min punt, als je de wasmachine wilt aftappen komt er maar een beetje water uit het aftap slangetje. Als je het pompdeksel open draait komt daar het meeste uit.Dit geeft nogal wat geknoei. Naar mijn mening had het aftap slangetje wat lager moeten zitten.