Bosch WAY32541NL - Reviews

9 kg
A+++-10%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 633 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Chris 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Top aankoop! Ben enorm verrast door de wasmachine. Was even balen dat onze samsung al na 7 jaar het had begeven, maar hebben er een fijne aankoop voor terug. De machine hoor je inderdaad bijna niet, heerlijk voor de nachtelijke en vroege ochtend wasjes met de optie om de start uit te stellen. Fijne knoppen ook, even wennen dat je ze maar licht hoeft aan te raken en indrukken inderdaad niet nodig is. Goed dat het in de handleiding vermeld staat :-)
Daarnaast ook erg blij met de indicator bij het vullen van de wasmachine. Altijd erg lastig om bij de verschillende wasprogramma's zelf in te schatten welk gewicht je erin mag doen. De machine helpt je hierbij en geeft netjes aan hoe vol de wasmachine zit en of je de max van het programma hebt bereikt. Kan je het nooit meer fout doen! Daarnaast ziet de machine er mooi uit. Al moet ik toegeven dat ik altijd erg gecharmeerd ben van hippe machines tegenwoordig met zwart erin verwerkt. Dit keer niet voor het uiterlijk gegaan, maar de inhoud. Tot nu toe een verstandige keuze! Dankjewel :-)

E Zuidema 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Waar voor je geld

Na 2 weken kan ik zeggen dat de wasmachine zo stil is als beloofd en hopelijk ook zo zuinig. Voor een gezin met 3 kinderen is een grote trommel ideaal. Ik spaar alles op en 2 keer in de week was ik 2 a 3 wassen. De wassen komen er schoner uit dan uit mijn oude wasmachine. Mijn oude wasmachine was van een ander merk en heeft de 7 jaar net gehaald. Als ik de reviews mag geloven gaat deze Bosch waarschijnlijk langer dan 10 jaar mee. De bediening van de machine is eenvoudig, via 1 knop en wat tiptoetsen. Vullen doe je na je programmakeus, zodat je kunt zien hoe vol hij is en hoeveel poeder je moet gebruiken. Heel handig. Meer toeters en bellen hoef ik niet. Ik mis wel mijn nachtprogramma van de oude machine, daarbij stel je het centrifugeren tot de ochtend uit, maar ik was inmiddels meer overdag, voor optimaal gebruik van onze zonnepanelen. o ja en ben je iets vergeten, na pauzeren kan je hem gelijk openen en nog iets toevoegen.
Het is een goed machine, die hopelijk zijn geld waar maakt.

Pluspunten

• grote trommel
  • waspoeder advies

Minpunten

• geen nachtprogramma
  • standaard lang programma

Jac Postma 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heel stil

Al onze apparaten zijn van het merk Bosch en niet voor niets, betrouwbaar en solide. Deze wasmachine heeft de nieuwste aandrijfmotor met 10 jaar garantie, dat zegt genoeg. Wij hebben deze wasmachine nog niet zo lang, het fijnste vind ik dat hij vrijwel geruisloos zijn werk doet.

Pluspunten

• Zeer stil
  • water gebruik
  • Weinig wasmiddel nodig

Minpunten

• Aanschafprijs

Barbara 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Onwijs mooie wasmachine ook heel erg stil nu slaapt onze kleine mannetje van 10 maanden eindelijk door!
Is makkelijk in gebruik knopjes en vingerknopjes werken super goed je hoeft niet hard te drukken en is snel klaar.
Vind het super makkelijk dat hij aangeeft hoeveel kilo er in de wasmachine in kan en hoeveel wasmiddel ik het beste kan gebruiken.

DD 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, heel erg stil wat voor ons belangrijk is omdat hij op zolder staat. Grote trommelinhoud, fijn met een gezin met kleine kinderen. Verder veel opties en eco /speed- standen waarmee je kunt variëren.

JP 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Besteld via CoolBlue met zaterdag aflevering inclusief plaatsing. Prima geregeld, zeer nette bezorgers!. Machine staat er pas net 2 dagen, maar al enkele wassen laten draaien. Het volgende valt op ten opzichte van onze vorige wasmachine (Miele)
-zeer stil
-er kan heel veel in
-heel veel opties/mogelijkheden
-degelijke uitstraling (behalve het zeepbakje, deze voelt erg los en goedkoop aan)

CESCH 28-05-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne wasmachine

De Bosch wasmachine doet bijna geluidloos zijn werk, is zuinig en verbruikt weinig water. Naast deze fijne eigenschappen is de was goed gecentrifugeerd en bestaat er voor elk wasje wel een uniek programma. Echt een aanrader!

Caro 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Goede ervaringen met eerder model van Bosch. Dit was voor mij er goede wasmachine dus keus voor deze was makkelijk gemaakt. Deze wasmachine voldoet direct aan mijn wensen. Stil, veel programma, mooi uiterlijk en grote trommel.
Totaal geen spijt van mijn keus.

• grote trommel
  • grote keus in programma's

Reyhan 25-05-2017 Product paar weken in bezit

Stabiel en zeer stil

Wat een apparaat, zeer stabiel, stil en wast mooi schoon. Mooie vormgeving en met 9 kg inhoud is wassen een plezier. Absoluut geen spijt en een aanrader!!!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • zeer stil
  • zeer stabiel

Minpunten

• geen kinderslot

R. Wijaya 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel, still en schoon.

grote trommel is een voordeel. Bedienings gemak is prettig. weinig geluid ook bij het centrifugeren.
Was goed schoon ook bij koud wasprogramma.

Hans 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine + supersnelle cashback

Mooie wasmachine, met grote trommel. Nu net een paar dagen in bezit. Boekje even vluchtig doorgelezen om vervolgens goed het apparaat te kunnen bedienen, zonder doorlezen kan ook, maar dan mis je wat leuke functies, zoals was bijvoegen of programma wijzigen tijdens een programma. Ideaal is dat de machine zelf met een voorstel voor een programma komt na het wegen van de was. Cashback actie is evht supersnel! Maandagavond had ik mij aangemeld en woensdag al het geld op de rekening!! Goede service!!!

Pluspunten

• Supersnelle cashback actie
  • Vele programma's

Ingrid 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Nieuwe wasmachine

Nadat mijn oude wasmachine het niet meer deed, op zoek naar een nieuwe.
Op zoek naar een wasmachine die kortprogramma's heeft, een grote trommel en 1600 toeren.
De keuze is gevallen op deze bosch, veel programma mogelijkheden, opties voor eco of juist snel wassen en de was wordt gewogen zodat je nooit meer een te volle wasmachine hebt. Dat zal ook niet snel gebeuren met deze ruime trommel, waar je met gemak veel wasgoed in stopt.
Hij is stil, energie zuinig en ook prettig dat je in kunt stellen wanneer de was gaat draaien want er zit een timer op.
Dus kort gezegd: Een prima wasmachine voor een prima prijs.

Pluspunten

• veel programma keuzes
  • grote trommel
  • Timer
  • kort programma instelbaar
  • 1600 toeren

bram vos 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

grote wasmachine, kan veel in

is even een uitgave voor ons maar wij zijn zeer tevreden met onze aankoop, is geruisloos vergeleken met onze oude wasmachine en veel wasprogramma's

Pluspunten

• grote
  • veel verschillende wasprogramma's

JJ 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Very quiet machine

Extremely quiet machine, perfect for apartment buildings. The only problem we had was that there 's water stains and some grease in the drum when it was delivered. Later we understood it was because of the testing in the factory, but it was not pleasant to see in the new machine.

C 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super fijn

Deze wasmachine is zeker een aanrader. Hij is superfijn. De touchbediening werkt prima, heel duidelijk.

Pluspunten

• Touchbediening
  • Programmas

Minpunten

• Geen!

marianne 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

grote deuropening

na 17 jaar miele naar tevredenheid nu een bosch ,volgens consumentenbond goeden beste uit de test en ja toch een heel stukje goedkoper en dan ook nog 75.00euro terug van bosch was de keuze snel gemaakt .keurig door wehkamp gebracht,geplaatst en getest en het oude beestje meegenomen
hoop er lang ..plezier..van te hebben

Pluspunten

• mooie grote vulopening
  • ziet er netjes uit
  • verlicht display

Minpunten

• je moet er mee werken
  • heb nog niets gevonden

karin 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

geweldige stille wasmachine!

Na lang twijfelen,wikken en wegen,toch voor de Bosch gekozen. Na installatie gelijk een was aan gezet. Na een half uur toch maar even naar boven gelopen om te kijken of hij het wel deed. De wasmachine is zo stil dat je hem echt niet hoort. Ook met centrifugeren hoor je hem bijna niet. Ik vind het een geweldige wasmachine met veel keuzes qua tijdsduur, temperatuursinstellingen en centrifuge instellingen. Ook heeft hij een kort programma die een uur duurt. Ook dan komt de was schoon uit de machine. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• wasprogramma
  • grote vulopening
  • weegt de was en waarschuwt voor overbelading
  • schakelt zichzelf uit nadat hij klaar is
  • erg stil

Katinka 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil en goed wasresultaat

Wij hebben de wasmachine een week. We hadden flink wat was opgespaard, dus goed kunnen testen. Wij hebben de 9 kilo uitvoering. Voorheen een 6 kilo. Dit is een groot verschil. Het grote keuze menu van de verschillende type was is super. Hij is gemakkelijk te bedienen en het wasmiddel dosering systeem werkt goed. Hij is enorm stil ook met sentrifugeren. Ook niet onbelangerijk de was komt er schoon en fris uit. Zeker een aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hopen hier weer jaren plezier van te hebben.

• Veel wasprogramma's
  • inhoud is groot

T&P 16-05-2017 Product paar weken in bezit

Bosch WAY32541NL

Top wasmachine ook zo stil!! Helemaal goed!! Genoeg progamma's erop niet te veel en niet te weinig en hij is nog eens energie zuinig ook.

Pluspunten

• Korte was van 15min
  • Trilt niet en is bijna geluidsloos

Chantal 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede koop

Blij met nieuwe wasmachine. Heeft grote opening, waar 9 kilo was in kan.
Wast goed schoon en maakt niet zoveel geluid!

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • grote wasmachine opening
  • wast goed schoon
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• geen speciaal bakje in voor de vloeibare wasmiddel