Miele WCG370 WCS PWash&9kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCG370 WCS PWash&9kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lex 08-02-2022

Echt een aanrader

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

Miele WCG 370 echt een aanrader wast super schoon is stil en eenvoudig te bedienen
Veel programma’s en makkelijk te bedienen

Pluspunten

• Makkelijk bediening
  • Schone was
  • Veel programma’s
  • Lekker stil
  • Makkelijk app op de telefoon

m************@o********** 17-09-2021

Goede aan beveling

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

We hebben goed advies gekregen van de Miele Monteur en hebben besloten met overleg met hem wat we het beste konden doen hebben we een nieuwe wasmachine gekocht, want de oude konden we het beste niet meer gebruiken zou gevaarlijk zijn, omdat diverse lagers kapot was en los zaten ..
Bedankt Miele dit hebben we goed gedaan top 👍

Dave16 29-03-2020

Deze Miele wasmachine is echt een aanradder

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

We waren al een tijdje opzoek naar een wasmachine en we hebben elke winkel afgelopen om alle keuzes te bekijken en een vergelijking te maken. We hebben veel producten van MIele en eigenlijk wel snel bleven we toch hangen bij het merk Miele. Je betaald misschien wel iets meer maar de kwaliteit is gewoon stukken beter en je doet langer met de producten en de garantie is ook super goed waardoor mocht er wat kapot gaan krijg je super service van Miele. We zagen de Miele WCG370 en omdat deze een grote trommel heeft en ook precies de functie hadden die wij graag wilde is onze keuze gevallen om deze wasmachine en hebben we deze aangeschaft en nog zeker geen spijt gehad van de koop. De machine heeft veel programma keuze van grote was tot kleine was waardoor voor elke was de juiste keuze gemaakt kan worden. De machine is stil met draaien en door zijn hoge toeren komt de was er redelijk droog uit. Door de functie powerwash is deze functie perfect mocht je een klein wasje hebben zodat hij niet paar uur staat te draaien wat onnodig is. Ook is de wasmachine zuinig in gebruik dus dit is ook meegenomen voor je portemonnee

Pluspunten

• Grote Trommel
  • Veel wasprogramma's
  • Eenvoudig te bedienen
  • Hoge toerental

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Bert-Jan 22-03-2020

Miele een topper van een wasmachine

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

Ik heb deze Miele wasmachine nu drie weken in gebruik. Wat ben ik blij. Ik had hiervoor een andere wasmachine van ook een bekend merk. Wat een drama. Twee monteurs langs geweest, en nog deed ie het niet fatsoenlijk. Nu deze Miele, wat een genot. De was ruikt fris, voelt schoon en de vlekken gaan er gewoon uit. Zelfs de meest fijne was kan erin met de Miele soft-care trommel. Dan de keus aan programma's is enorm. Van donker wasgoed, katoen, impregneren zeg het maar en het zit erop. Deze programma's kun je ook nog aan je eigen wensen aanpassen. Daarbij heb je ook nog een QuickPowerWash optie, waarmee binnen het uur je was klaar en schoon is. Daarbij kan er 9 kilo in deze wasmachine waardoor je minder wasjes hoeft te draaien. Het nadeel is wel dat de machine niet aangeeft hoeveel gewicht aan was in de machine zit. Bovendien kun je een capsule gebruiken voor de was. Ik heb tot nu toe alleen de Aqua gebruikt, de wasverzachter. Deze heeft een heerlijke geur. IK ben echt blij met deze Miele wasmachine.

Pluspunten

• 9 kilo inhoud
  • Stil
  • Veel verschillende programma's
  • Soft-Care trommel

Minpunten

• Nadrukkelijk piepje aan het einde

DH 17-03-2020

Miele wasmachine 9 kg

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

Ik had eerst Miele. Nu heb ik weer voor een Miele gekozen.hij gaat gewoon lang mee. Ik heb nu voor deze gekozen , omdat het een grotere wascapaciteit heeft. Namelijk 9 kg ipv 6 kg. Dat is wel heel lekker met sportieve pubers met hun vele wasgoed. Ze gooien het soms naar 1 uurtje alweer in de was. Lekker makkelijk haha.
Vind het wel een nadeel dat je eigen wasgoed niet de precieze gewicht weet. Er staat bijvoorbeeld op het scherm dit programma is voor 2, 5 of 9 kg. ik druk dan maar gewoon start in. Het komt er wel schoon uit. Ook het Quick programma is ideaal. Lekker snel. Je kunt ook een energiezuinig knopje indrukken. Ook fijn. De was komt er schoon uit ook met de Quick power. Ik heb geen gaatjes in de kleding door de soft care trommel. Je kunt of een cap blokje erin doen( is wel.vrij prijzig) of gelukkig je eigen vloeibare wasmiddel. Je kunt het via de Wi-Fi bedienen maar deze functie heb ik nog niet gebruikt. Er zitten veel verschillende programma's op. Ook strijkvrij. Ideaal. Ik hoop net als anders deze wasmachine nog jaren te kunnen gebruiken met veel plezier.

Pluspunten

• Stil zuinig
  • Snelle power Quick en 9 kg lading

Minpunten

• Je eigen wasgoed weet je het gewicht niet van

Trynke 17-03-2020

Veel mogelijkheden en erg stil!

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

Sinds 3 weken zijn wij de trotse bezitters van deze Miele WCG 370. Onze oude wasmachine kon 8 kg wasgoed wassen en deze Miele maar liefst 9 kg. Het klinkt als een klein verschil, maar het scheelt toch flink in een groot huishouden. Daarnaast ziet de wasmachine er mooi uit qua design met een fijn touchscreen en een draaiknop. De handleiding is overzichtelijk met goede uitleg over de grote variëteit van programma’s. Wij gebruiken veelvuldig het sportprogramma en ook de overhemden komen erg schoon en mooi uit de wasmachine. De powerwash is fijn op een dag waar je veel wasjes moet draaien, maar voor de energiezuinigheid gebruiken wij liever de gewone programma’s.
Het enige wat wij wat storend vinden is het dwingende piep geluid als de was klaar is. Daarnaast is het even wennen nogmaals op de startknop te moeten drukken eer de wasmachine open kan. Maar deze kleine puntjes wegen niet op tegen de enorme hoeveelheid pluspunten die deze wasmachine met zich meebrengt. Bovendien is de wasmachine als hij wast ontzettend stil!

Pluspunten

• stil
  • veel programma's
  • energiezuinig

Minpunten

• geluid na afloop

Peter 15-03-2020

Fijne machine, grote laadcapaciteit

Geschreven voor: Miele WCG370 WCS PWash&9kg

Na gezinsuitbreiding waren we op zoek naar een grotere wasmachine en kwamen uit op deze Miele. Hiermee konden we in twee keer wassen de hoeveelheid was van 3 oude trommels was wegwerken. Wat een verademing is dat! Naast de laadcapaciteit hebben we voor deze machine gekozen voor de zuinigheid in zowel waterverbruik en stroomverbruik. Na drie weken gebruik kan ik nog niet veel vertellen over de exacte besparing, maar ik merk wel dat de machine een stuk stiller is dan de voorgaande machine. Deze Miele komt ook met een QuickPowerWash optie, waarmee binnen het uur je was klaar en schoon is. Super handig voor de momenten dat je was weer snel in gebruik genomen moet worden, zoals de favoriete knuffels van de kinderen, of beddengoed en slaapzakken. Bij de machine werden een aantal capsules geleverd met wasmiddel en wasverzachter. Handig, maar niet per se noodzakelijk. Ook met ons oude vertrouwde wasmiddel komt de was er superschoon uit. Al met al een super machine voor mensen die veel wasgoed weg moeten werken!

Pluspunten

• Groot laadvolume
  • Zuinig
  • Stil