Whirlpool PRIMO 1406 UM - Reviews

tile-Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Jagermeester 07-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Een fijne wasmachine voor weinig geld. Pluspunten zijn de vele programma's die de wasmachine kent, waaronder diverse snelprogramma's, de start uitstel functie en de timer die aangeeft hoe lang het programma nog duurt.

Wat mindere punten van de wasmachine zijn het wat fragile zeepbakje (klemt op mijn exemplaar) en dat de tekens van de programma's niet altijd logisch zijn. Gelukkig zit er een uitgebreide beschrijving bij van wat de programma's inhouden. Wasmachine maakt niet overdreven veel geluid, maar is ook niet fluisterstil.

m.alberts 24-04-2016

wasmachine heeft steeds problemen met centrifugeren , wil gewoon niet opstarten of maakt te weinig toeren zodat de was er te nat uitkomt zodat de droger er 2 x zolang over doet , monteur er bij geweest heeft er een nieuwe update op gezet heeft niet geholpen er werd ook gezegd dat er te veel was werd ingedaan waardoor hij niet goed kon centrifugeren , komt alleen door de 6 sense , andere machines nooit last gehad , spijt van deze machine.