Electrolux EWF1476GDW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux EWF1476GDW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Rich 22-01-2019

blijft niet op zijn plaats staan

Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Als wasmachine doet ie zijn werk, maar bij centrifugeren blijft ie niet op zijn plaats staan. Rammelt volledig door elkaar. Ondanks dat ie diverse keren waterpas is gesteld en op rubbers is gezet.
Het liefst zou ik hem voor dit probleem inruilen.
Importeur doet niets. 1 dag over garantie termijn heen

bert 16-06-2016

gebruiksaanwijzing

vragen over bediening.
Kan het zeepbakje verder open?
ik kan nu het klepje voor de vloeibare was niet verzetten.
cotton is neem ik aan voor de witte was. welke knop is bestemd voor de bonte was? gebruikt iemand de jeansknop voor spijkerbroeken of kunnen deze broeken ook bij de bonte was? dat deed ik vroeger wel.
de machine nu één keer gebruikt voor een witte was en resultaat is prima.

Y 01-06-2016

Paar minpunten.

Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Prima machine voor deze prijs. Ik ben het eens met de positieve punten in de eerder geschreven reviews. Wel een tip: koop een 8 kilo als je er een 1 persoons dekbed in wilt wassen. Dit gaat maar net bij deze 7 kilo met een dun 1 persoons dekbed met veel propwerk. Wat dat betreft is het voor mij echt een teleurstelling, vooral omdat er juist een apart programma op zit voor het wassen van dekbedden. Ook is het toedienen van waspoeder in het daarvoor bestemde bakje erg lastig omdat deze niet ver genoeg uitgetrokken kan worden.

Mister Collie 24-06-2015
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Voor een goede vervanger zijn we op advies van de verkoper bij deze Electrolux EWF1476GDW uit gekomen. Hij heeft een helder en duidelijk display. Mooi design, grote trommel. Zeer veel functies, en mogelijkheden om wasprogramma’s in te korten en uit te stellen. Ook is hij zeer stil, alleen met centrifugeren hoor je hem. Fijn dat je was ook op kunt frissen, die dus schoon is maar een tijdje gelegen heeft. De prijs is niets te veel, andere merken met deze functies kosten duurder. Dus echt waar gehad voor ons geld, ik hoop dat we er lang mee vooruit kunnen.

Thea48 20-04-2015
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Deze wasmachine voldoet aan alle normale eisen,
Duidelijke waskeuze, weinig lawaai en goed wasresultaat.
Ik ben erg tevreden over de machine maar achteraf had hij wat groter kunnen zijn want ons lits-jumeau dekbed past er niet in.

ronald010 15-04-2015
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

We hebben deze machine gekocht op aanraden van de verkoper
En tot nu toe hebben we er geen spijt van :
Goede kwaliteit-prijsverhouding
-Goede wasresultaten
-Behoorlijk droog na centrifugeren wasmachine, vooral bij katoenprogramma's
-weinig geluid
-eco-programma duurt wel erg lang
en er is alleen een eco-programma voor katoen.

2015 s 29-03-2015
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

een paar dagen in ons bezit
prima machine ;stil ,mooi model,makkelijk in bediening & en met 1400 toeren bijna droge was

voorlopig dik tevreden !!

agnesloogman 19-08-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Fijne wasmachine met veel functionaliteiten. Ziet er ook nog eens mooi uit. Alleen de trommel is wat ondiep, waardoor de was nog wel eens terug valt. Er kan wel 7 kg in! Maar dit moet je een beetje opzij duwen.

fablokker 08-08-2013

-Goede kwaliteit-prijsverhouding
-Goede wasresultaten
-Behoorlijk droog na centrifugeren wasmachine, vooral bij katoenprogramma's
-weinig geluid
-eco-programma duurt wel erg lang
en er is alleen een eco-programma voor katoen.

gijs12 04-08-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Wij hebben deze machine gekocht ter vervanging van onze (oude) Zanker.
De Zanker hebben we zeker 23 jaar gehad en hij deed het nog steeds.
Echt nooit geen reparatie gehad aan deze machine.
Hij maakte wel veel herrie bij het centrifugeren.
Op advies voor een goede vervanger van de Zanker kwam deze Electrolux EWF1476DW uit de bus.
Wij zijn tevreden over de Electrolux qua geluid,erg stil ook centrifugeren. Was programma's zeer eenvoudig in te stellen en op eigen mogelijkheden de temperatuur en tijd in te stellen.
Maar... de eerste wasjes kwamen niet echt fris uit de machine,terwijl de bezorgers toch een spoel programma hebben gedraaid voor ze weg gingen.(Fijne was en geen zeep). Ik heb een programma op 90 graden gedraaid het is alweer iets beter. Wat hadden we eerst moeten doen voor we gingen wassen?Eigenlijk hoort dat toch niet: een nieuwe machine en je was stinkt!Kan ik nog iets doen om de machine lekker fris te laten ruiken?Er zou toch ook hier aandacht aan besteed moeten worden door de verkopers!!!Ik heb al met al wel vertrouwen in deze machine!

Elsjepelsje 02-08-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Hele fijne en gebruiksvriendelijke wasmachine. Grote opening om de was erin te stoppen. Mooi design. Heel veel functies (bv dekbed) en makkelijk in gebruik. Handig om zelf de temperatuur en de tijd in te kunnen stellen. Kun je alles op maat wassen. Erg tevreden dus!

Ellen205 31-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Grote deuropening, dus erg makkelijk met beddengoed. Makkelijke bediening, duidelijke display. De programma''s zijn fijn in gebruik, vooral het programma sport en opfrissen. De was komt (bijna)droog uit de machine.

JC51 30-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

De wasmachine voldoet aan de verwachtingen (snel en handig instelbaar)
In combinatie met het zelfde type wasdroger heeft het een nette uitstraling.

KimLenssen 26-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

De wasmachine is fijn in gebruik. De wasmachine maakt weinig geluid. De wasmachine heeft een mooi design

frankkarin 26-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

wij waren op zoek naar een stille wasmachine en onze nieuwe wasmachine maakt dit helemaal waar. Veder is de bediening erg makkelijk en zit er ook nog een verfrisser /stoom functie op die erg makkelijk is zodat je niet alles meteen een wasbeurt hoeft te geven. De grote van de trommel maakt het mogelijk om er een slaapzak of een dekbed in te stoppen, scheeld in de stomerij kosten.

Ingesmets 26-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Een gebruiksvriendelijke wasmachine. Een goede prijs/kwaliteit verhouding met veel mogelijkheiden. Vooral de stoomfunctie is ook erg prettig, wat je niet bij veel machines ziet in deze prijsklasse. Tot nu toe erg tevreden met deze aankoop.

Bask-80 25-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Zeer tevreden met dit product. Eenvoudig in gebruik, voldoende mogelijkheden zoals het personaliseren van tijd en graden en de opfrisstand. Verder een stuk "stiller" als mijn vorige. Prijs kwaliteit perfect.

Mrs. JOKE 25-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Lekker is dat je de tijd van het wassen zelf kan instellen.DE stoomfunctie vind ik niet erg goed,maar misschien moet ik me daar nog iets meer in verdiepen.

Hieke14 25-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Erg handig vind ik dat je de wastijd kunt verkorten en instellen wanneer de machine begint, zo kan ik het wassen mooi 'plannen'
Ook de mogelijkheden voor outdoor(schoenen) en dekbedden vind ik erg handig

emmeke2007 25-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Stille en prijs/kwaliteit verhouding goede wasautomaat.
Fijne machine voor kleine opfris wasjes(sportkleding).
Bepaalt zelf de tijdsduur naarmate er was in de trommel ligt,dus gunstig in het stroomverbruik.
Ben tot nu toe erg tevreden.

joopoosterhof 25-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

De wasmachine voldoet erg goed, makkelijk in gebruik en het wasresultaat is heel erg goed, alles is schoon en fris als de machine klaar is.

freeklamberink 25-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Goede en makkelijke wasmachine goede beschrijving en nooit geen koolborstels te vevangen wat ik als groot pluspunt zie al met al een goede wasmachine voor een leuke prijs

klerken 22-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Gemakkelijk te bedienen, je kunt de wastijd verkorten, de was komt er schoon uit, maakt weinig geluid.

dionne-peters 22-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

We gebruiken de wasmachine ongeveer een maand. Hij is makkelijk in gebruik, levert een perfect wasresultaat en heel veel mogelijkheden.

H. Dreise 22-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1476GDW

Vooral het wassen van dekbedden met een apart programma is een pluspunt van deze wasmachine.
De speciale motor met 10 jaar garantie gaf de doorslag om tot koop over te gaan.