Samsung WF70F5E3P4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5E3P4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

j********@g******** 18-12-2021
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Wij hebben de Samsung eco bubble wasmachine gekocht voor zijn vele programma's en mooie uiterlijk. Maar helaas moeten wij na 3 jaar afscheid nemen van deze mooie machine omdat hij het niet meer doet. De printplaat is kapot, helaas een veel voorkomend probleem bij Samsung heb ik het idee. Het internet staat er vol mee. Bij ons is de besturing van de motor kapot, een duren reparatie en volgens de monteur niet meer de moeite waard is.v.m. de kosten printplaat en arbeid. Helaas, na drie jaar en dan al kapot kan ik hem niet adviseren als een top product en gaat daarom ook geen Samsung meer kopen. Geen aanrader dus.

Epjm 28-12-2020

Kapot

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Na slechts 5 jaar kapot het overbekende printplaatdefect door ontwerp fout bekend bij Samsung doen er niets aan. Advies niet kopen.

Minpunten

• Snel kapot
  • Slechte service

Joanne de Haas 13-06-2020

Wat een slecht apparaat!!

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Wij hebben 2,5 jaar geleden deze wasmachine gekocht en inmiddels al 3 keer kapot gegaan! De eerste keer al binnen een jaar! De printplaat was kapot en is toen ook vervangen. Na 2 jaar na aanschaf weer! En toen konden wij ook aan de reparatiekosten meebetalen. Nu is hij weer kapot! Voor de derde keer hetzelfde probleem! Wat een slecht apparaat en wat een slechte service van Samsung! Ik wil mijn geld terug!

Minpunten

• Wordt niet schoon
  • 3 keer kapot in 2,5 jaar!

Daisy 05-08-2019

Na 2,5 jaar kapot. Trommel laat los.

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Na dat we een Samsung wasmachine droog combinatie hadden, die na 2,5 jaar kapot was en duurder was om te maken dan om een nieuwe te kopen, toch na lang wikken en wegen deze aangeschaft. Mede omdat Samsung als beste uit de test van de consumenten bond kwam. Nu weer na precies 2,5 jaar is de wasmachine stuk. Na een harde knal gehoord te hebben ligt de trommel los in de behuizing. Beetje jammer Samsung. Wij moeten waarschijnlijk de derde wasmachine kopen in 5 jaar. Geen Samsung meer voor ons. Dat is duidelijk.

Minpunten

• Niet duurzaam
  • Snel kapot
  • Klanten service Samsung erg onvriendelijk

Bert50 18-06-2019

Grote tegenvaller na 4 jaar gebruik.

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Na 4 jaar en 3 maanden begon machine storingen in programma te geven, programma stopte of liep langer door of draaide veel te kort en contact met Samsung opgenomen. Servicedienst meldde dat het de hoofdmodule zou zijn, voorrijkosten 95 euro plus arbeidsloon plus module ca. 250 tot 300 euro totaal. Dit niet gedaan en een nieuwe Duitse machine gekocht, nooit meer een Samsung helaas !! Betrof overigens een 2-persoonshuishouden dus relatief weinig draaiuren.

Pluspunten

• Funktioneerde altijd goed.
  • Zuinige machine.

Minpunten

• Zeer vroeg vermelde storingen.

Samsung wf70f5e5p4 wen 17-10-2018

Samsung wasmachine wf70f5e5p4wen

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Ik voel mij bekocht. Heb de machine 2jaar en 4maand. Na een half jaar al nieuwe pr.plaat gehad...nu weer printplaat nodig.. schijnt een veel vuldig probleem . Gebeld met Samsung... tot geen enkele consessie bereid.... Helaas heb ik mijn dochter ook zo'n rampmachine aanbevolen.... ik ga maar vast sparen ,dan kan ik haar de kosten van een nieuwe printplaat op haar verjaardag cadeau doen. Ik vind de houding van Samsung t.o.v. deze veel voorkomende klacht ,net na garantietijd , ronduit schandalig...ik voel me opgelicht!!!!

Pluspunten

• Wast schoon

Minpunten

• Veel te snel printplaat stuk
  • Voel me belazerd
  • Geen enkele goodwill regeling te maken
  • Koop nooit een samsung wasmachine
  • Net na garantie gaat je printplaat stuk!!!

Nicola 20-02-2018

Na iets meer dan 3 jaar kapot

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Wasmachine gekocht op 31-01-2015. Het eerste jaar alleen gebruikt voor mijzelf, daarna voor mijn vriend en mij en de laatste weken voor ons 3e.
Helaas stopt hij met wassen tijdens het draaien van een programma. Alles gecheckt en uiteindelijk samsung gebeld. Ik zou al die tijd verkeerd wassen...kalibratiemodus geprobeerd en anders moest ik terug bellen. Dit ook gedaan. Hij gaf aan dat het vervelend was en hij een monteur zou inschakelen...erg leuk als ik zelf voor de kosten kan opdraaien na net 3 jaar oud te zijn...
Besloten om voor een degelijke wasmachine te gaan!
Erg jammer aangezien ik hoge verwachtingen had.

Age Altena 17-01-2018

Wasmachine ECO bubble snel defect

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Er zijn blijkbaar veel meer mensen die ook een Samsung Eco Bubble WF70F5E3P4W/EN wasmachine hebben gekocht waarvan het Moederbord na 2 a 3 jaar defect is. Ik heb me op internet suf gezocht waar ik een nieuw moederbord kan kopen om het zelf te vervangen. Helaas ik kan het nergens vinden. Het ergste is dat Samsung gewoon nergens op reageert. Dit vind ik een dermate minderwaardig gedrag t,o,v, een klant dat ik nooit meer een Samsung of Koreaans product zal kopen. Kan iemand mij misschien aan een adres helpen waar ik een nieuw moederbord kan kopen?

Bas 24-07-2017

Mainboard defect

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Wast prima, is schoon en zuinig. Daar is echt niets mis mee. Maakt wel een klappend geluid bij het nemen van water. Ik heb er daarom een waterslagdemper tussen gezet en dat helpt (kost wel weer 30 Euro).
Maar wel een serieus probleem is dat de afgelopen week, na 2,5 jaar (net buiten de garantie) de wasmachine niet meer draaide. Oorzaak is een defect mainboard en deze is vervangen door een reparatiebedrijf van Samsung. Kosten 225,- Euro minus 50 Euro coulance van Samsung = 175,- Euro. Dus geen slijtage maar de pech een maandagmorgenproduct te hebben gekocht. Samsung kijkt nog wel of zij misschien iets meer voor mij kunnen doen dan de 50 Euro coulance. Ik ben benieuwd en zal het verloop hier posten.

Pluspunten

• schoon
  • zuinig

Minpunten

• build kwaliteit
  • waterslag

Bas 06-10-2017

Wel netjes van Samsung om na aandringen toch nog een extra coulance van 87,50 te geven. Uiteindelijk 87,50 betaald, maar dat kan niet mijn frustratie bevredigen. Geen Samsung Wasmachine meer voor mij.

Keizer 07-07-2017

Trommel laat los na 3jaar

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Wasmachine deed het altijd goed alleen na drie jaar trilt de trommel nu zo veel dat hij niet meer aan kan. Vandaag een monteur gehad en die kan voor €160 de schokdempers vervangen. Heb maar een nieuwe besteld. Maar nu een Bosch. Geen Samsung meer voor mij. Mijn dolby surround set van Samsung zorgde na drie jaar voor stroomuitval in mijn gehele appartement.

• Stil
  • Korte programma's

Minpunten

• Levensduur

MRG 30-06-2017

Rotding: was krimpt en motor vertoont na 3 jaar kuren

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Was krimpt zelfs op wol- en handwasprogramma op 30 graden.
Motor vertoont na 3 jaar kuren. Gaat piepen en stopt er mee. Geeft soms code 3E aan. Dat zou iets te maken hebben met de koolborstels, maar deze machine heeft een koolborstelloze motor.
Kortom: voor mij geen Samsung meer. Ik ga weer terug naar Bosch.

Minpunten

• motor
  • was krimpt

Roy 23-02-2017

Miskoop, na 3 jaar stuk.

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Het was een gok om een nieuwkomer op de markt van wasmachines te kopen. Op zich deed hij het prima. Wel viel op dat de machine vrij licht is, waardoor hij erg trilt (hij stond wel goed waterpas). Soms had de was een raar geurtje. Na 3 jaar zijn er problemen met de regeleenheid (die stuurt een halve sinus). De motor ophanging was er ook niet best aan toe en er zat ruimte op het vliegwiel.
Wd hebben de beslissing genomen om weer voor een duitse machine te gaan.

Minpunten

• Snel defect
  • Trilt overmatig

Pstok 02-02-2017

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Wasmachine gekocht omdat hij zuinig zal zijn en goed wassen. Grote nadeel is dat wasmachine een enorm kabaal maakt tijdens het wassen.

Ik verwacht dat een wasmachine minimaal 10 jaar meegaat. Voor mij geen Samsung meer. De vorige wasmachine was een Bosch die 17 jaar is meegegaan.

Tinus 24-12-2016

Schoenmaker blijf bij je leest

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Samsung producten zijn doorgaans prima. Echter, onze ervaring is dat ze geen witgoed moeten verkopen.

3 jaar geleden via Coolblue een Samsung wasmachine gekocht. Vrij snel al problemen (ratelend geluid) en toen is de machine omgeruild voor een nieuwe door Coolblue. Binnen 2 jaar weer problemen. Vreemd klikkend geluid en is de printplaat en de motor vervangen. Nu, weer een jaar later heeft hij echt de geest gegeven en is hij aan vervanging toe. De printplaat is blijkbaar weer stuk.

Helaas geeft Samsung niet thuis. Het probleem is vml. de printplaat en hoewel deze minder dan een jaar geleden vervangen werd, heb ik volgens Samsung geen recht op garantie, omdat de garantie op onderdelen die vervangen zijn, slechts 3 of 6 maanden is. (Ik heb daar correspondentie over gevoerd met de leverancier en Samsung, maar kreeg geen voet aan de grond.)

Kortom: nu, na 3 jaar een nieuwe besteld van een ander (Duits) merk. Voor ons geen Samsung producten meer, niet alleen v.w.b. witgoed, maar uit principe zullen wij nu ook geen andere Samsung producten meer aanschaffen. Dus als onze TV, de tablet van Samsung aan vervanging toe zijn, dan wordt het een ander merk....

Paul 06-11-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Fijne wasmachine, makkelijk te bedienen, Werkt probleemloos, ook nu naar meer dan een jaar. De machine is vrij licht en bij zware belading lijkt hij soms wat moeite te hebben om zich te balanceren en bonkt daarom soms een beetje. De meldingsgeluidjes zijn van een kermisachtige kinderachtigheid en heb ik dus maar uit gezet.

Erg handig is de handwas optie, dagelijkse was en ecobubble

Pluspunten

• ecobubble was
  • handwas optie
  • uitsteltimer
  • Resttijd indicatie

Minpunten

• bij zware belading niet helemaal in balans

Bert van Bergen 04-08-2016

Mooie machine met voldoende mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Mooie wasmachine met ruim voldoende wasprogramma's, zuinig (A+++) door ecobubble technologie. Lange garantie op de motor, geeft een betrouwbare indruk.
Machine was makkelijk zelf te installeren en in gebruik te nemen.
Het kiezen van het juiste programma wijst zichzelf, de handleiding is voldoende duidelijk om het uiterste uit de machine te halen.

Reza 26-06-2016

Vol tevredenheid

Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Deze wasmachine stelt me erg tevreden. Is makkelijk in te stellen en je hoort hem nauwelijks tijdens het wassen. Top wasmachine!

Capeman 08-08-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Twee jaar geleden een Samsumg wasmachine en droger van deze serie gekocht.
Droger na 1,5 kapot (gelukkig binnen garantie) en de gehele motor vervangen.
De wasmachine na 2 jaar en 1 maand kapot (net buiten garantie)
Kosten 150 euro...
Samsung maakt wat mij betreft mooie telefoons maar nooit geen huishoudelijk apparatuur van dit merk voor mij.

# Was komt er niet altijd even droog uit na het centrifugeren.
Voor dit geld vermoed ik dat er betere producten zijn.

Andre 05-12-2016

Zou het geprogrammeerd zijn, de mijne na 2 jaar en 2 weken motor kapot!!
Is inderdaad de laatste wasmachine van hun, slechte duurzaamheid en belabberde service!!

Marina N. 23-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

De wasmachine is makkelijk in gebruik, kleding wordt goed gewassen en qua instellingen heb je genoeg keuze.. ik ben tevreden!

jen111 10-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Prima wasmachine voor weinig geld. Hij is ook lekker stil. De levering was ook erg snel. In de winkel kregen wij te horen dat Samsung problemen had met de levering maar dat was zeer zeker niet het geval.

mel1234 02-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

ik heb een wasmachine gekocht werkt perfect
hele maal de kouden bubble stand is perfect lijk nog schoner te worden als de langdurige stand
alles wordt duidelijk aangegeven makkelijke bediening
WF70F5E3P4W/EN deze wasmachine praat ik over

al met al een goeie aanrader

Claudia15 01-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Heb deze fijne wasmachine nu een paar weken en ben erg tevreden. Hij is stil en heeft veel wasprogramma's. Het is nog even zoeken naar welke programma's het meest lijken op m'n oude machine.
Ook de trommel inhoud is prima.

Andreas1965 27-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

De bezorging was slecht geregeld, kwam veel later dan beloofd.
Stille machine, werkt uitstekend, was wordt mooi schoon.
Mooie moderne vormgeving, leuke digitale display.

PJGMG 25-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Uitstekende wasmachine: stil en makkelijk bedienbaar. Veel mogelijkheden voor het instellen van de programma's. De machine ziet er daarnaast ook nog eens mooi uit.

r.s.03 23-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5E3P4W

Top apparaat. Ben er superblij mee. Was uitstekend en maakt heel weinig geluid. Ik raad het idereen aan.