Samsung WF80F5E5Q4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F5E5Q4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cora 27-08-2017

Na 3 jaar al stuk

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

3 jaar geleden hebben wij onze Samsung wasmachine aangeschaft via It's. Tot en met gisteren werkte de wasmachine prima. Ik vond hem wel vrij luidruchtig met centrifugeren maar verder werkte alles naar behoren. Gisteren echter, 10 minuten na de start van een programma, klapte de wasmachine er in zijn geheel uit. Er kwam rook uit de bovenkant van de wasmachine. Het paneel was ook helemaal uit dus helaas geen meldingscode voor een storing. De stoppen waren niet doorgeslagen.
Helaas is de wasmachine ook niet meer te maken en moeten wij reeds 3 jaar na aanschaf van een (niet echt goedkope) Samsung wasmachine weer een nieuwe kopen.
Dit wordt in elk geval geen Samsung wasmachine!

Bar 01-12-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Mooie wasmachine voor een goede prijs met heel veel programma's. Even wennen aan display en de vele functies, maar is redelijk makkelijk in gebruik.
Kan nog niets over de duurzaamheid zeggen omdat ikhem nog maar net heb.

Grg1 07-10-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Net als de meesten hier de machine in 2013 gekocht. Tot afgelopen maandag tevreden. Toen ging hij stuk, motor kapot. Monteur vertelde dat dit bijzonder vaak voorkomt bij Samsung. De motoren zijn te licht... Even speuren op internet bevestigt dit beeld. Machine was 2 jaar en 4 maanden oud. Samsung geeft maar 2 jaar garantie.... Nooit meer een Samsung wasmachine dus.

Dave K 15-08-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

In eerste instantie had ik mijn bedenkingen over wassen op 20 graden met het Ecobubble systeem. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn eerste was er superschoon uit kwam. Wasmachine is net een paar dagen in bezit, dus heel erg vuile was heb ik er nog niet mee gedraaid, maar omdat er vele wasprogramma's aanwezig zijn, en je ook hogere temperaturen kunt kiezen, zal dit volgens mij geen probleem moeten zijn. Al zal bij hogere temperaturen de machine uiteraard meer stroom (en water?) verbruiken.

Met de draaiknop kun je eenvoudig je wasprogramma kiezen, en met de tiptoetsen kun je de wastemperatuur, aantal keer spoelen en de gewenste centrifugesnelheid instellen. Bij gevoelige was wordt de maximale centifugesnelheid automatisch verlaagd, om je was niet te beschadigen.

Als het wasprogramma is afgelopen, komt er alleen zo'n irritant melodietje. Dit is gelukkig uit te schakelen, wat ik dus direct heb gedaan.

Deze machine heb ik pas enkele dagen in bezit, en hoewel de machine er mooi en solide uitziet kan ik over de duurzaamheid nog weinig zeggen.

metoyou216 25-03-2014
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Prima wasmachine en niet duur. Gemakkelijk in te stellen en schoon resultaat. Centrifuge maakt niet veel geluid, alleen is er tijdens het wassen een bijgeluid, waar ik nog aan moet wennen. Als de machine klaar is, hoor je een heel melodietje..dit kan ook uitgezet worden. Ik heb ook al jaren een samsung wasdroger, die mij ook uitstekend bevalt.
Ik vind deze wasmachine wel een aanrader, voor wie niet te veel geld wil uitgeven voor een een grote (8kg) wasmachine die zuinig in gebruik is.
Ik heb hem pas 2 weken en kan nog niet zeggen over de duurzaamheid.

Daan 28 14-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Zelfs op lage temperatuur was het de kleding van de kinderen schoon. alleen het muziekje als de machine klaar is is een klein min punt

Jan2601 14-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Super wasmachine, veel verschillende programma's
gemakkelijk in gebruik en een overzichtelijk display

kortom een goede keuze, wij zijn er erg blij mee

josvanosch1964 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

prima machine met en zeer gebruiksvriendelijk
op lage temperatuur toch een prima resultaat
dankzij het ecobubble systeem

Jan2601 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Deze wasmachine voldoet volledig aan mijn/onze verwachtingen!! Zelfs het vuilste wasgoed komt er schoon uit en ruikt erg lekker. De display is erg overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik..........echt een kind kan op deze manier de was doen.
wij zijn er dik tevreden over!!

M.B.H.Warnaar 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Dik tevreden over deze machine. snel, stil en zuinig(energie verbruik reeds gemeten) prima service vanuit de dealer. Mooi en degelijk vormgegeven.

Tot op heden een topproduct!

Een zeer tevreden klant.

nelis ter haar 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Is lekker stil en de mogelijkheden zijn ruim voldoende.
Lekker veel vulgewicht..
Verder heeft het een leuk design met een duidelijk display

ARoks 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Ik ben zeer tevreden over de wasmachine. Het resultaat van de was is goed, schoon en fris. En dat met zeer weinig wasmiddel. Goed voor het milieu. De machine heeft veel mogelijkheden bij de verschillende soorten textiel. Dit vind ik een uitkomst.De bediening is zeer eenvoudig. Kortom het is een eenvoudige wasmachine die goed wast en weinig verbruikt dus goed voor het milieu.

An Johanna 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Op koude temperaturen was fris en schoon. Er zijn voldoende programma's met vele mogelijkheden. Zo kan je zelf bepalen hoeveel spoelbeurten dat vind ik erg prettig. Het bedienen van de wasmachine is eenvoudig en makkelijk te begrijpen.
Vormgeving is design vooral samen met de droger.

André007 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Wast perfect tot nu toe. Goede programma's. Veel minder wasmiddel nodig voor een perfect resultaat. Zeer stil als je dat vergelijk met de oude AEG wasmachine. Mooie info display met alle informatie. Tot nu toe een en al Top.

IlonaR 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

prima machine, makkelijk te bedienen. Heeft veel mogelijkheden en was goed schoon. Machine is heel stil

Niels van Alebeek 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Voldoet voor de volle 100% aan de verwachtingen. Heb pas een paar keer gewassen, maar het gemak waarmee de machine bediend kan worden is top. Was keurig schoon en kon zo in de nieuwe Samsung wasdroger SDC3D809.

Samsung Eco 8kg 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Een mooie wasmachine met goede wasresultaat en veel mogelijkheden. Een 8kg, kan veel was in een keer gedraaid worden. We zijn er erg blij mee

Margo R 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Geweldige machine. Super schoon op lage temperatuur. Zeer gebruiksvriendelijk en ook nog mooi om te zien. Grote trommel en erg stil. Wij zijn er echt heel erg blij mee.

Redfive 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

De eerste wassen gedraaid. Was komt er schoon en fris uit met relatief weinig wasmiddel. Makkelijk te bedienen. Geluidjes kan je gelukkig uitzetten. Hij is stiller dan de vorige machine, maar ik had hem nog iets stiller verwacht. In ieder geval tot dusver een goed apparaat.

Silviavanh 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Was resultaat is goed,voordeel van de diamant gevormde
trommel kan ik niet bepalen

Mogelijkheden zijn standaard maar meer dan voldoende.

Gebruiksvriendelijk bediening digitale display

Mooie strakke vormgeving

Duurzaamheid moet nog blijken pas paar weken in bezit
Maar alles voelt stevig aan

Met zijn 1400 toeren perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Heidi W 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

- wasresultaat m.b.t. sokjes in een waszak was niet optimaal, maar verder prima
- Mogelijkheden van de machine zijn super
- Gebruiksgemak is ook heel fijn, de handleiding heb je nagenoeg niet nodig.
- Mooie vormgeving
- Ik vertrouw op de duurzaamheid, omdat ik de machine nog niet zo lang heb kan ik nog niet uit ervaring spreken.

hik1972 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Erg mooie machine. Heel handig met zo'n grote trommel (8kg!) Veel handige mogelijkheden, zoals de 15 minuten-was. Hierdoor kun je makkelijk een wasje doen van iets wat je maar kort gedragen hebt. Is het toch weer lekker snel fris gewassen! Hele mooie handig overzichtelijke display, waarop je precies kunt zien wáár de machine mee bezig is! Bij aanzetten van de machine en eindigen van het programma hoor je een aangenaam geluidje en daarna gaat de machine vanzelf uit. Heel prettig dat de machine zo niet onnodig energie blijft gebruiken. Ik heb de machine nog maar enkele dagen, maar ben nu al zeer tevreden!!

Annemieke78 23-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Het is gelijk duidelijk hoe het apparaat bediend moet worden. hij was erg schoon en voor ons vooral belangrijk hij is stil!!! Waar voor je geld.

fien13 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

goede uitstraling display nog best ingewikkeld maar heb de wasmachine nog maar net in gebruik
fijne grote wastrommel, kan veel was tegelijk in 8 kg

De Thijsjes123 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5Q4W

Fijne stille machine met een grote diversiteit aan instellingen dus voor elke was het juiste programma.
Dankzij de ecobubble techniek kun je toch beduidend minder heet wassen.
Let wel goed op dat je de deur goed sluit, anders start de machine niet, het gebeurt dat je dit meerdere malen moet doen.