AEG L76472FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76472FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Se 10-08-2016

Gebruiksvriendelijke , stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Gebruiksvriendelijke stille wasmachine met vele programma's.
Ook een 3 kg programma , op die manier is een klein wasje I in 20 min gewassen.
Staat bij ons meerdere keren per dag aan met vaak vieze was.
Zeer tevreden zijn we.

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma's
  • Duidelijke bediening
  • Grote vulopening

YosDel 20-07-2016

Goeie prijs/kwaliteits verhouding

Geschreven voor: AEG L76472FL

Het toestel doet wat het moet voor een goede prijs. Ze staat geplaatst dichtbij mijn keuken en living, maar helemaal geen last van het geluid van de machine. De functie op wassen uit te stellen is ook erg handig.

Wal 19-07-2016

Goede keuze wasmachine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Erg stille wasmachine en met perfect wasresultaat.
Ook de functie 20 minuten (3kg) is erg handig. tevens makkelijk en overzichtelijk bedieningspaneel.

Lucas 17-07-2016

Zeer goede machine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Heel fijne wasautomaat. Bovendien niet lawaaiig en energiezuinig. Echt zeer tevreden met mijn keuze. eeen aanrader

Omanita 17-07-2016

AEG L76472FL

Geschreven voor: AEG L76472FL

wast goed schoon, zeer stil, zelfs bij het centrifugeren hoor je hem bijna niet, ben ook heel blij met 20 minuten programma, dus een heel fijn wasmachine.

E. Voogd 15-07-2016

Goede was maschine voor weinig geld.

Geschreven voor: AEG L76472FL

Wast uitstekend en is door de tijds aanduiding gemakkelijk af te lezen.
Ook het later instellen gaat gemakkelijk voor bv. een dubbele elektra meter.
Gaf laatst een fout melding, maar er was waarschijnlijk teveel wasmiddel gebruikt.
Dit geeft hij ook aan.
Tevens is de wasmachine lekker stil waardoor we hem
s, nachts niet horen tijdens het wassen.
Kortom: goede prijs/ kwaliteits verhouding.

Els 15-07-2016

Makkelijk programmeerbare wasmachine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Wasmachine voldoet zeker aan de verwachting. Programma's zijn eenvoudig en makkelijk in te stellen. Stil in gebruik (staat in de open keuken). Enige minpuntje voor mij is het piepsignaal wanneer het programma klaar is.

Marian 15-07-2016

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L76472FL

Fijne en mooie wasmachine.
Stil en er komt een heerlijk frisse en schone was uit.

Jammer dat er geen kort programma op zit. Programma 'kort intensief' duurt ruim anderhalf uur. Vind ik niet echt kort...

Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje, want verder is het echt een hele fijne wasmachine!

Teun 14-07-2016

Teun Borst

Geschreven voor: AEG L76472FL

Het is een uitstekende wasmachine en wast goed schoon en is ook heel erg stil ook met centrifugeren je hoort hem haast niet.

arjan 14-07-2016

Zeer fijne machine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Bijzonder prettig te bedienen wasmachine met een prima wasresultaat. Hij is makkelijk in het gebruik door de extra grote vulopening. Bovendien is hij erg stil met zelfs nog een optie voor extra stil. Voordeel is ook dat je zelf nog de temperatuur, toeren en tijd kunt aanpassen naar eigen inzicht. Enig nadeel vind ik dat er geen optie 'halve trommel' op zit, maar dat komt bij een gezin van 5 nauwelijks voor.

Martin 14-07-2016

top aankoop

Geschreven voor: AEG L76472FL

Vele modellen en merken naast elkaar gezet in een vergelijk. De trommelinhoud is ruim voldoende voor ons huishouden (2 personen, 3x per week sporten) Helemaal fijn is dat de machine zelf de juiste tijd kiest om te wassen. Als de was schoon, wordt het programma afgerond. Energiebesparend!

Peter 14-07-2016

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Apparaat is stil en de was is mooi schoon
Gebruik is ook zeer vriendelijk vooral Het
Korea programma.
Als je op eco wast kun je tijdbesparen selecteren
En is durum Het een Andre half uur
Milieu vriendelijk en zeer kort

Hessels 14-07-2016

Nette wasmachine

Geschreven voor: AEG L76472FL

Was goed, centrifugeerd goed, en is behoorlijk stil. We zijn blij met deze wasmachine, en gebruiken hem vaak. Timer is ook ideaal.

edjo181 29-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Gemakkelijke, eenvoudig en goed bedienbare machine met genoeg goede programma's en de mogelijkheid de basisprogramma's bij te sturen. Verder een gemakkelijke grote vulopening.

ariaens 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

We zijn goed te spreken over deze wasmachine. Voldoende programma's, prima wasresultaat en eenvoudige bediening. Ook de inhoud van de trommel is meer dan voldoende voor een gezin met kinderen, d.w.z. een redelijk intensief gebruik.

johny68 24-06-2015

Super fijne machine.
Wat ons het meest opviel is het geluid van deze machine je hoort hem niet meer hij is fluister stil t.o.v onze vorige.
Hij was ook een stuk lichter.

sportchopchop 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Een prima wasmachine. Behoorlijk stil en zuinig vergeleken met andere gelijk geprijsde modellen. (Helemaal als je de machine op een dempingsmatje / voetjes zet) In de handleiding staat precies welk programma hoeveel water en energie gebruikt. (Helaas niet te zien op display) Vaak is het langere programma zuiniger. Machine gaat niet aan de wandel bij het centrifugeren. Grote trommel, met grote opening.

h.liefers 22-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Mooi apparaat met veel wasprogramma's. Veel meer dan je nodig hebt. Het wassen gebeurt stil, maar bij mij maakt het water tappen wel erg veel lawaai. Hij is veel aan het tappen/pompen, wat het geluidsniveau behoorlijk opplust. Ook het centrifugeren is niet zo stil als bij mijn vorige (duurdere) Siemens. Hier word ik 's nachts wakker van ondanks 2 deuren en een verdieping tussen mij en de wasmachine. Dit valt me behoorlijk tegen. Wasresultaat is ronduit goed. Bakje voor het waspoeder is meestal niet goed leeg na de was. Al met al goed apparaat met helaas nog wel aardig geluidsniveau (behalve als alleen de trommel draait).

R.Louisse 19-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Veelzijdige wasmachine met veel mogelijk heden.
Zeer stille motor zonder koolborstels.
Lange garantie op de motor.
Zeer tevreden over deze wasmachine.

kramer1972 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Belangrijkste reden om deze wasmachine aan te schaffen was voor ons het aantal dB. Deze wasmachine is gewoonweg superstil bij het wassen. Nu enkele weken in gebruik en hij bevalt prima. Makkelijke bediening en ziet er allemaal degelijk uit.

elelfem 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Veelzijdige wasmachine met goede programma's en heel makkelijk in gebruik/bediening.
Aandachtspuntje is wel dat er maar twee echt korte(re) programma's zijn, de meeste duren minimaal 2uur. Dan is de was ook echt schoon, maar voelt voor mij niet heel duurzaam.
Na lang centrifugeren plakt de was aan de trommel, als hij zo lang blijf liggen is kreukvrij wassen onmogelijk, maar wel erg fijn is de start-uitstel in zo'n geval. Tot 20u, dus als je thuis komt kan de wasmachine klaar zijn als je goed timed.

llthrt 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Heerlijk stil en uitstekend wasresultaat. De tijdsindicatie is erg handig. Kortom wij zijn (nog steeds) tevreden AEG gebruikers

MoJa1972 12-02-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Fijn ding. Goed schoon. Simpel in gebruik ook voor korte programma's. Goed model weinig herrie.Veel mogelijkheden.

MoJa1972 12-02-2015
Geschreven voor: AEG L76472FL

Vandaag ontvangen en al een paar wasjes gedraaid. Kort programma zit er ook op. Heel fijn als de hele badkamer vol ligt met wasgoed. Ruikt heerlijk fris en is simpel in gebruik. Twee keer de speedknop indrukken is mogelijk. Wordt de wastijd nog korter. Verder maakt de machine weinig herrie.

jorissig 31-10-2013
Geschreven voor: AEG L76472FL

Vanaf eerste moment dat het wasmachine draaide, waren mijn vrouw en ik content! Eindelijk een stil en super gebruiksvriendelijk machine! Dit is echt een super wasmachine!