Bosch Avantixx 7/4 WVH28441NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Avantixx 7/4 WVH28441NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Joost 26-11-2019

Drama apparaat

Spijt vd koop . Veel problemen met dit ding . Heel vaak storing dat was niet droog is . Dan piept hij dat reservoir geleegd moet worden maar er zit niets in

DigiFototaal 28-07-2014

Apparaat wat aan alle verwachtingen voldoet. Resultaat wassen goed, drogen goed. Vormgeving mooi, elegant, functies te over. Wasmachine en droger in een mooi design bij elkaar in compacte behuizing.

Joost3262 25-06-2014

De wasdroger doet het goed, maakt weineg geluid alleen het droogbare gewicht had wat meer kunnen zijn zodat je meer kan drogen per keer

maaike55 23-05-2014

Prima apparaat! De trommel is een stuk groter dan ik dacht; dus enorme capaciteit. Vooral de programma's voor (extra) snelle was erg fijn. Tijdens wassen zéér stil!