AEG L6FBNR1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBNR1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

c***********@g******** 11-09-2022

Miskoop

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Twee jaar geleden gekocht samen met de droger. Ging verhuizen en fijn alles nieuw te hebben. Ik heb spijt dat ik mijn oude setje weg heb gedaan want dat was veel beter dan wat ik nu heb. Maar de meeste ergenis heb ik aan de abnormale kreuk in mijn fijne was, niet normaal!
Heel erg jammer !

Minpunten

• Kreukt

s************@g******** 01-11-2021

Hier wel een probleempje

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Ik heb deze machine nu ong.anderhalf jaar, ik ben,was tevreden tot sinds kort.
Op een of andere manier is de soft plus aangegaan en wat ik ook doe,dit krijg ik niet uit,het piept ook.
Ben al twee x naar de verkopende partij gegaan met mijn verhaal , volgens de verkoper moet dit uitspringen als de was klaar is.MOOI NIET.

Ruth 27-08-2020

Tijd programma te lang en veel lawaai bij centrifugeren

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Wasmachine bepaald zelf de duur van het katoen programma, soms staat de tijd op 1.30 en dan duurt het toch nog 3 uur, soms start een programma met een nog niet eens volle trommel en dan duurt het ook 3 uur, zelfs als je tijd besparen gebruikt bepaald de wasmachine zelf hoe lang hij er over doet.
Ook het geluid van het centrifugeren is veel te hard, de ene keer gaat het goed, de andere keer is het veel te hard, hou je een hand op de wasmachine dan is het geluid direct veel zachter, je kunt dus niet echt de machine in de nacht/ochtend laten draaien.
Als we beide "problemen" hadden geweten dan hadden we deze niet gekozen.
Overigens wast de machine goed en tijdens het wassen is hij wel vrij stil.

Pluspunten

• Wast goed

Minpunten

• Maakt veel geluid bij centrifugeren
  • Machine bepaalt zelf tijdsduur

ron rabbelier 06-07-2020

wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Voor ons was de keuze niet moeilijk. De vorige AEG wasautomaat heeft 14 jaar meegegaan en ons nooit problemen bezorgd. De display is eenvoudig te bedienen en de 8 kg trommel is lekker ruim met een grote vulopening. De machine is stil en de was is echt schoon!

Pluspunten

• grote vulopening
  • uitstel strart tijd
  • 20 minuten programma

Mariëlle 16-06-2020

fijne, stille en goed werkende wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

na mijn vorige wasmachine, nu een AEG aangeschaft en ben er zeer tevreden mee. Nog niet eerder heb ik zo'n stille machine gehad en de was ruikt heerlijk. De vele handige programma's zijn fijn in gebruik en de was is perfect schoon. Voor mij is de prijs/ kwaliteit verhouding super goed!

Pluspunten

• handig zelfreinigend programma
  • zeer stille machine

Conny 02-06-2020

Wasmachine voor groot gezin met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: AEG L6FBNR1

Blij met dit wasmachine, kan tot 8 kg in, startuitstel en je kan de wasprogramma's aanpassen. En maakt bijna geen geluid. Een aanrader!

Pluspunten

• grote trommel
  • startuitstel
  • diverse programma's