AEG L 75460 TL1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L 75460 TL1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Wim 13-01-2017

AEG wasmachine L75460TL

Geschreven voor: AEG L 75460 TL1

Mooie AEG wasmachine L75460TL, bovenlader, erg gemakkelijke bediening met voorbeeld wasprogramma's die je simpel kunt wijzigen naar behoefte. Machine is erg stil. Kan met 1400 toeren centrifugeren maar bij 1000 komt de was er al droog om op te hangen uit. Machine kan met poeder of vloeibaar wasmiddel gebruikt worden. De uitgestelde start timer is ook erg handig als je met nachtstroom of juist overdag op je zonnepanneel stroom de was wil draaien. Machine geeft ook aan hoeveel tijd hij nog nodig heeft om de was te doen.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • was programma's simpel aan te passen
  • erg stil
  • poeder of vloeibaar wasmiddel

Minpunten

• geen

Johan 14-11-2015
Geschreven voor: AEG L 75460 TL1

Deze wasmachine is voor wat betreft de benodigde ruimte, wasmogelijkheden, wasresultaat en centrifugesnelheid een ideale machine. De kosten van deze 1400 t/m machine is in vergelijking met andere merken bijzonder gunstig.
Aan alle merken wasmachines, zit een elektriciteitssnoer van ca.1,5 mtr.

Johan 04-03-2016

Ik heb deze wasmachine nu circa 3 maanden in gebruik. Ben er zeer tevreden mee, want het past de wastijd aan, aan de hoeveelheid en vuilheid van de te wassen artikelen. Ook de centrifugesnelheid van 1400 t/m is fijn, want dat scheelt weer tijd bij het drogen in de droger. De was ziet er mooi schoon uit.

miamore 13-11-2013
Geschreven voor: AEG L 75460 TL1

Wasresultaat, mogelijkheden en gebruiksgemak heb ik nog niet kunnen testen, want er zit een voedingkabel van maar 1,5 m aan de AEG wasmachine. Deze komt niet bij het stopcontact of de trekschakelaar. In gebruiksaanwijzing staat dat zelf langer snoer aanzetten of gebruik van verlengsnoer ten strengste afgeraden wordt en de garantie dan vervalt. Bij contact met klantenservice werd gezegd dat in alle huizen een laag stopcontact zit, alleen in oude huizen nog trekschakelaars. Voor het langer maken vragen ze €75,-- + kosten snoer.
Dus heb je geen stopcontact op 1,5m van de grond? KOOP GEEN AEG WASMACHINE!!