Bosch WAJ28070NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28070NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Wim 05-07-2020

Nog steeds tevreden

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Ook na een aantal maanden zijn wij nog steeds tevreden over deze stille en zuinige wasmachine. Is een goede koop geweest bij Ibood, dus ook nog eens een goede prijs.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • goed geprijsd

Salvatore Barberio 05-06-2020

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Veelzijdig wasmachine. Niet veel geluid. Even wennen met programmeren. Wasgoed wordt schoon en komt bijna droog uit de machine. Je kunt een programma een aantal uren later laten starten door op een knop te drukken. We gebruiken programma's op 40 en 60 graden, maar er zijn meer dan genoeg keuzes. We zijn trots op deze machine.

Pluspunten

• Vele opties
  • Schoon en droog ressultaat

Minpunten

• Indruk dat programma's iets lang duren
  • te lang handleiding. Even wennen

SalvatoreBarberio 25-09-2020

Je kunt het wasprogramma een aantal uren uitstellen. Door op de knop Klaar in, bepaal je in hoeveel uren moet de was klaar zijn. Te beginnen vanaf 4 uren. Zo niet, druk altijd op de knop Start. Als het zover is, geeft een lampje in het display aan dat de machine klaar is met een tekst en ook met een piep-toon. Dan kun je de deur van de machine open trekken en de knop terug draaien naar Einde. Succes.

Ingrid 22-03-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Prima degelijke wasmachine, lekker stil. Top kwaliteit met een stille koolborstelvrije motor. Goede prijs voldoende capaciteit. Duidelijke programma's. Geen irritante lampjes.

Edwin 21-03-2020

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Gekocht bij Ibood voor een scherpe prijs, met ook nog eens €50 cashback via Bosch. Werd overigens zeer snel overgemaakt. Ik heb hem gekocht voor mijn zoon en dit samen met hem ingevuld.
Wasmachine werkt prettig en stil. Hij staat bij mij op zolder. De startuitstel is fijn vanwege mijn zonnepanelen. Zo draait de machine overdag terwijl ik werk. Hij doet wat hij moet doen De was is schoon en redelijk droog. Het snelle programma is fijn.

Pluspunten

• Prijs
  • Algehele kwaliteit

Minpunten

• Met name geschikt voor kleine huishoudens

Ganzz 19-03-2020

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Prima wasmachine. Eenvoudig & makkelijk in gebruik. Werkt goed, de was is goed schoon. Staat erg stevig, ook met centrifugeren. De wasmachine is alleen minder stil dan ik gehoopt had.

Verder duren de wasprogramma's langer dan ik gewend ben. Een 60 graden was duurt 3 uur. Bij de oude wasmachine was dit 2 uur. Op de ECO stand duurt het wasprogramma van de nieuwe wasmachine langer dan 3 uur.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs / kwaliteit

Minpunten

• Minder stil dan gehoopt
  • Wasprogramma's duren erg lang

harry999 19-03-2020

stille wasmachine, zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

dit is prima wasmachine, prijs kwaliteit is zeer goed zeker na cashback van bosch. Maakt veel minder geluid dan mijn oude wasmachine en de programmas zijn ook korter dus zuiniger

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • korte programma

Minpunten

• geen

HarCor 18-03-2020

Zeer energiezuinige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

De prijs van de wasmachine was OK voor een A-merk, zeker in combinatie met de refund van Bosch in maart 2020. De machine past automatisch het programma aan op basis van het gewicht van de was in de trommel.

Pluspunten

• energiezuinig
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• droger kan niet op bovenblad

Sangers 18-03-2020

Solide, stille wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; zeer compleet aanbod aan verschillende wasfuncties, goede energieprestaties en een stille werking.
Verder een strak wit uiterlijk.

Pluspunten

• uitgebreide lijst wasfuncties
  • goede energieprestaties
  • stil

Minpunten

• voor 5 pers. gezin mag trommel iets groter zijn

Bazzio 17-03-2020

Goede compacte, stille en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Omdat de vorige wasmachine wat kuren vertoonde en steeds aan de wandel ging bij centrifugeren, deze wasmachine na wat reviews lezen in een dagelijkse online aanbieding goedkoop kunnen aanschaffen.

Verrassing was bij levering dat de wasmachine minder diep is dan andere wasmachines en drogers, mooi compact dus.

Ook staat de wasmachine als een rots bij centrifugeren en is relatief stil gedurende het wasprogramma, dat was zoals gezegd een groot hekelpunt bij de oude wasmachine. Wat we ook deden, waterpas zetten, rubber doppen, rubberen mat, het maakte geen verschil.

De wasprogramma's (ruim voldoende aanwezig) duren wel lang, gemiddeld iets langer dan 3 uur. Wil je energie zuinig dan zal je daar mee moeten leven., voor ons echter geen probleem.
Een sneller programma kan maar dan kan de trommel slechts beladen worden met 4 kg ipv 7 kg.

Handig is ook de bijvul functie als een wasprogramma al draait.

De was en centrifugeer resultaten zijn gewoon meer dan goed, zoals je van een moderne wasmachine mag verwachten.

De duurzaamheid valt nog niet veel over te zeggen maar daar verwacht ik geen problemen mee.

Pluspunten

• Zuinig
  • Blijft bij vol centrifugeren op zijn plek staan
  • Minder diep dan andere wasmachines

Minpunten

• Display simpel en in het rood maar voldoet
  • Wasprogramma's duren lang

Wim 17-03-2020

Mooie stille en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Wij zochten een stille en zuinige wasmachine. Stil omdat we vaak 's nachts wassen. We denken een goede koop te hebben gedaan.

Pluspunten

• stil
  • zuinig met energie en water

HKLA 13-03-2020

Heldere gebruiksaanwijzing met voldoende capaciteit

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Ik ben zeer tevreden over dit product.Prima wasmachine met goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer stil en zuinige wasmachine. Ben met deze wasmachine zeer tevreden.

Pluspunten

• Heldere bediening
  • Goede prijs kwaliteit

S.karadag 11-03-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Ik ben zeer tevreden over dit product, de prijs is heel scherp en de kwaliteit is uitstekend. Echte aanrader.

Pluspunten

• Goede leveringen
  • Netjes alles afgehandeld

Batonhommme 25-02-2020

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28070NL

Goede wasmachine voor een mooie prijs. Zeer stil en zuinige wasmachine. Ben met deze wasmachine zeer tevreden.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• nog geen