Samsung WF80F5E5P4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 109 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F5E5P4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

k*******@g******** 24-07-2021

Zeer snel afgeschreven

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Na 2 jaar kon de printplaat worden vervangen en na 6 jaar is dat weer het geval. Dit zijn hele dure reparaties, dus na 6 jaar is de machine al afgeschreven. Als Samsung het bij telefoons en beeldschermen houdt is het prima, maar een ander Samsung artikel komt er bij mij niet meer in.

Pluspunten

• Het ziet er fraai uit

Minpunten

• Na een paar jaar kan die op de schroothoop

Hol 09-03-2020

NOOIT MEER SAMSUNG

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Levensduur zeer slecht (na net over de 4 jaar onbruikbaar) en klantenservice nog slechter. We zijn zo’n 25% van de nieuwwaarde kwijt aan voorrijkosten en uurloon en dan heb je slechts een prijs”SCHATTING”. Dit hoort niet, is abject en infaam. Leuk die 10 jaar garantie op een onderdeel dat niet stuk kan, maar doe nou eens gewoon fatsoenlijke service en garantie tegen normale tarieven. En standaard 95 is ook uit de tijd. Combineer het of zorg voor meer monteurs of mogelijkheid tot brengen ofzo. Misschien zit er een monteur op 10 minuten?!?!

Het wasresultaat was wel aardig.

Minpunten

• Levensduur
  • Service
  • Stroomverbruik

Eco trouble 13-02-2020

Samsung WF80F5E5P4W Ecotrouble printplaat

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Het lijkt op het eerste oog een mooie wasmachine met de ecobubble techniek. Na net aan 4 jaar normaal gebruik heeft de printplaat het begeven. De klantenservice van Samsung is niet bereid uit coulance ook maar een beetje mee te denken. Kosten; 350 euro! Maar... Je krijgt wel een kortingscode om een nieuwe samsung wasmachine te kopen. Na enig speurwerk op internet erachter gekomen dat heel veel mensen last hebben van hetzelfde 'mankement' waarbij ook verhalen zijn dat na een jaar de printplaat al kapot gaat. Repareren is dan ook geen optie in iets wat na een jaar al kapot kan gaan. Wat dat betreft nog geluk dat deze het 4 jaar heeft uit gehouden.. Voor mij nooit meer een samsung wasmachine.

Minpunten

• Waardeloze klantenservice van Samsung
  • Product kent geen lange levensduur

Corno 15-05-2019

Nooit meer Samsung!

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Wasmachine in totaal 3,5 jaar gehad. Na bijna 2 jaar ging de printplaat kapot. Dure reparatie die gelukkig nog net onder de garantie viel. Nu draait de motor niet meer waar 10 jaar garantie op zit. Kan het wel laten maken maar er komen eerst al 100 euro aan voorrijd- en onderzoekskosten en vervolgens nog eens de kosten van de reparatie. Heb maar een nieuwe besteld, maar zeker geen Samsung!!

Jia Wu 09-10-2018
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

I have just bought this Samsung wash machine, very designed looking, energy label is great, water consumption is great, noise reduction is kept at very low level. First use of the machine, loved it. will recommend to others, too.

sonja 06-10-2018

rommel

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

grote rommel, apparaat nog geen 5 jaar en al voor de 2e keer de rubber kapot, je mag bij dit apparaat niks in de was gooien waar knopen aanzitten want het kan nergens tegen, nee voor mij nooit geen samsung meer, is echt geld weggooien.

René 06-04-2018

Net buiten garantie kapot zoals zeveel Samsung wasmachinges

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

De wasmachine doet het de eerste 2 jaar en 2 maanden prima. Daarna geeft deze een storing die zich uit in het niet draaien van de trommel. Hij lijkt wel te willen draaien maar doet het niet. De klacht begint overigens met dat een paar weken eerder de machine regelmatig spontaan op pauze springt.

Samsung gebeld, ze weten nu 3 dagen later nog niet wanneer er iemand langs kan komen om de machine te repareren. Ook weten ze niet of het nu nog binnen garantie valt of coulance. Wel wist de callcenter medewerker te zeggen dat dit probleem vaak voorkomt. Op internet lees je veel van de zelfde klachten en de slechte service van Samsung. Helaas moet ik concluderen dat de service en de wasmachines van Samsung echt niet goed zijn.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Net buiten de garantie kapot. Frequent probleem
  • Geen tijdige service

Ping 31-10-2016

Fijne wasmachine met veel opties

Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Fijne wasmachine met veel programma’s. Na 16jaar een Miele te hebben gehad proberen we nu de Samsung. We zijn erg blij met de moderne menu’s en vele opties. Er staat 10 jaar garantie op de trommel en we hopen dat deze ook zo lang mee zal gaan. :)

Pluspunten

• veel programma's
  • 10 jaar garantie op de trommel

Minpunten

• ruikt naar "nieuw", hopen dat t snel wegtrekt

Marleen 30-12-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Mooi, simpel en krachtige wasmachine. Makkelijk in de bediening.Ik heb 8 kilo en dat is ideaal met twee kleine kinderen. Ook de snelle was is handig om een wasje even op te frissen.

Eco bubbel 30-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Mooi product, goede wasmachine, geen overmatig geluid en een zeer rustige machine qua trillingen.

Henk 23-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Resultaat is erg goed,veel mogelijkheden,gebruiksvriendelijk,ziet er leuk uit,duurzaamheid is nog niet te zeggen nl.te kort in bezit.

Michiel 22-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Deze wasmachine gekocht na bijna 15 jaar met het oude beestje. Heb veel sites geraadpleegd, waar met veel lof over de Samsung gesproken wordt. Heb nog geen mening over de levensduur, ik heb de machine net. Vooral het gevarieerde wasprogramma oogst veel succes.

17112015 22-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Een mooi vormgegeven wasmachine.
Was komt er schoon en droog uit.
En de machine heeft lekker veel programma's.

jos 21-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

manchet van de trommel gaat om het jaar stuk, gevolg beschadigd wasgoed.
1 keer onder garantie vervangen, hierna doet samsung of ze van niets weten, repartie kosten 150 euro.
Ik hoef dus nooit meer een samsung wasmachine

Erik D 20-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Fijne stille gebruiksvriendelijke machine die prima zijn werk doet en goed wast. Prijs kwaliteits verhouding is prima in orde.

danillo 20-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Reviewing to get my vacuum cleanor. It's always a good choice to buy samsung products. They are really really good

Yvonne 19-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de wasmachine, maar heb hem pas sinds 2 dagen in het gebruik. Gemakkelijke en duidelijke bediening

kawa 19-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

mooi waschine een goed Selecteer bij bestaande klant of je één of meer KPN-producten hebt en bepaal daarmee het maandbedrag dat je gaat betalen
Geen lease. Toestel is direct van jou. Kies zelf je toestelbijbetaling: Budget, Basis, Standaard of Luxe
Nummerbehoud mogelijk vanaf twee maanden voor einddatum huidige abonnement. Bij goedkeuring inclusief opzegging en zonder dubbele kosten

de wit 18-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

het is een mooie wasmachine die doet wat het moet doen. wat het wasresultaat ben ik dik tevreden.
ook is hij erg stil tijdens het hele was proces.

kiano 18-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Heel tevreden. Super fijn dat het apparaat vanzelf uit gaat ivm stroom besparing, Heel gebruikersvriendelijk.

san 17-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Ik heb nu een aantal dagen deze wasmachine.
En ik ben super tevreden over het resultaat van de was. Vlekken die ik met de oude machine er niet uitkreeg gaan er nu uit en de was blijft heerlijk ruiken. Bij centrifugeren is het niet geluidloos, maar hindert mij niet.

Jannie en Kees 17-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

We hebben de wasmachine net in huis, dus over duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen.
Wel is de machine lekker rustig en maakt zelfs bij het centrifugeren weinig geluid.

Zoran Sakic 15-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Met de Samsung Eco-Bubble hebben wij tot nu toe niks slechts mee ervaart. De machine heeft veel ruimte dus er kunnen veel kleren in een keer worden gewassen, dit spaart ons veel tijd. In tegenstelling van onze oude wasmachine maakt deze amper geluid. Je hebt veel keuze en je kan zelf de temperatuur etc. kiezen wat fijn is. Ook als er problemen zijn met de wasmachine geeft de wasmachine het zelf aan. Bijvoorbeeld als het probleem ligt met dat de machine schoon moet worden gemaakt geeft hij dat aan. Dit spaart ook veel tijd en is ontzettend fijn. De machine is dus in het algemeen goed.

Bob M 14-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

Een prachtige wasmachine! Zou niet weten wat er meer van te vertellen in zo'n korte tijd in gebruik! We verwachten ook van deze machine een lange levensduur. Vrienden van ons die een Samsung wasmachine langer in gebruik hebben zijn laaiend enthousiast. Dat heeft ons er toe gebracht een Samsung wasmachine te kiezen. Type was onze eigen keus.

janssen 13-11-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5E5P4W

leuke eind muziekje en makkelijk en duidelijke programma's. Erg stil tijdens het centrifugeren en de was komt er bijna droog uit