AEG L76689FL

A+++
77 dB
AEG L7FE86EW

HvDAmersfoort 30-01-2016 Product half jaar in bezit

Machine doet wat hij moet doen. Gemakkelijke bediening, bijna geruisloze centrifugegang ook bij hoge toeren. Een echte aanrader, volgens mij "geen betere" in deze prijsklasse

HvDAmersfoort 12-10-2015 Product kwartaal in bezit

Prima wasautomaat voor een redelijke prijs. Machine doet wat hij moet doen.
Goede vormgeving, makkelijk te vullen vanwege grote opening.

Roersma 08-07-2015 Product kwartaal in bezit

Geluidsarme machine die goed wast. Zeer gebruiksvriendelijk in de omgang. Grote trommel en opening.Bij 1600 toeren wordt er goed gecentrifugeerd.

Harrie Weekers 02-07-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima aankoop veel programma's met stoom en onkreukfunctie
Gekocht bij expert Nederweert binnen een dag geplaats en aan gesloten.

MJJ IJpelaar 29-06-2015 Product kwartaal in bezit

Muisstil, wat een verademing.
Voorheen een AEG gehad van ca 23 jaar oud. Best spannend om te schakelen naar een nieuw apparaat; maar het moest.
En het moet gezegd AEG liet me niet in de steek.
Heerlijk schone was. Gebruiksvriendelijk apparaat, snel in te stellen en vooral tijdens het wassen muisstil (beetje kabbelend water). Grappig dat je je wasje kunt zien draaien achter het glas! Had ik voorheen niet.

Toncointveld 28-06-2015 Product kwartaal in bezit

degelijke makkelijk bedienbare wasmachine met een mooie grote deur opening die lekker stil is bij 1600 toeren. De uitgestelde starttijd is ook handig.

L.Gewald 25-06-2015 Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk in omgang.Wasresultaten prima.Grote trommel en opening.Let wel op dat de machine goed waterpas staat, anders brommend geluid op een betonnen zolder bij 1600 toeren.Vorige AEG klein lagerprobleem na 24 jaar.Dus keuze was niet moeilijk.

Bianca435 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Onze oude wasmachine was al een oudje en qua geluidsniveau echt aan vervanging toe. Bij deze wasmachine ben ik 3 x gaan controleren of hij het wel deed aangezien je hem niet hoort. Je hoort af en toe dat hij water pakt of leeg pompt, verder hoor je de moter niet! Heerlijk!

HvDAmersfoort 24-06-2015 Product maand in bezit

Perfecte wasautomaat in deze prijsklasse. Makkelijke en overzichtelijke bediening. Stille en stabiele werking.
Grote vulopening. Machine voldoet 100% aan mijn verwachting.

jzijlsrtadewinter 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine de was is goed schoon ,en de trommel mooi groot .en de machine is erg stil .al met al ben ik zeer tevreden over mijn nieuwe AEG wasmachine

computerbuckje2 24-06-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Een mooi en zeer gemakkelijk machine. Veel keuzes inprogrammas die gemakkelijk aan te duiden zijn. Het geluid is zeer stil. Een zeer grote trommel dus veel wasgoed per keer. Ik heb hem pas een paar weken dus weet nog niet alles maar ben al zeer tevreden.

Dorian123 24-06-2015 Product maand in bezit

Prettig in gebruik, stuk duurzamer en stiller dan mijn vorige machine. Mooie grote trommel voor veel linnengoed in 1x.

Elsa Jongeling 24-06-2015 Product paar weken in bezit

9,6
Machine voldoet aan de verwachtingen, programma mogelijkheden zijn eindeloos. Stil in gebruik. Erg blij met de machine.

Loes238 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Super blij met mijn nieuwe wasmachine. Mooie grote trommel, wast goed schoon.
Is mooi stil. En keuze genoeg met de verschillende soorten programma's die er op staan.

edclaa 09-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima machine. Erg gebruiksvriendelijk en stil. Alleen jammer dat de actie ( een half jaar gratis wassen) tot nu toe erg tegenvalt. Herhaaldelijke mails hebben nog niets opgeleverd.

knarfie31 07-06-2015 Product kwartaal in bezit

Onze nieuwe AEG L76689FL A valt op tenopzichte van onze vorige machine (Bosch) door de vooral zeer praktische Eco programma's met goed resultaat. De trommel is effectief groter en er mag meer in (8kg) hierdoor minder wasbeurten.

wilmastok 06-06-2015 Product jaar of meer in bezit

ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine. Wast mooi schoon en zeer geluidsvriendelijk.
makkelijk te bedienen.

a.benchettouh 04-06-2015 Product maand in bezit

Zeer tevreden over deze AEG wasmachine. Het was even wennen met de programma's. Het is fijn dat er verschillende was programma's op zitten met name de korte programma's. Kortom dik tevreden!!

E. Schröder 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Altijd AEG apparaten gehad, altijd naar tevredenheid, dus nu wederom een voorlader van AEG, de L76689FL met handige nieuwe snufjes en zuiniger.

Vandeweg 03-06-2015 Product maand in bezit

Ik heb nog maar een maand een AEG, maar hij bevalt prima. Hij wast mooi schoon en is eenvoudig te gebruiken. Daarnaast zitten er veel wasmogelijkheden op en is ook de uitstelfunctie ideaal.