Beko WTV 71483 CSB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV 71483 CSB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Geert 15-12-2020

mooi uiterlijk

Geschreven voor: Beko WTV 71483 CSB

prijs kwaliteit verhouding is erg goed ,goede machine Ontzettend veel mogelijkheden ,home wizz is geinig , maar meer voor jongeren ,was programma verkorten werkt prima 40 min minder tijd voor t zelfde resultaat .
Kortom een goede machine voor weinig geld.
O, 1 klein ding ik had gelezen en gehoord dat bij gebruik van was pods schuim uit het was laatje komt, dat heb je niet als je de pods gewoon in de trommel gooit, in de gebruiksaanwijzing staat dat je ze ook in het was middel laatje kan doen .NIET doen dus dit veroorzaakt het schuimende laatje
Wil je een goede was machine voor een redelijke prijs deze kopen.

Pluspunten

• alles
  • home wizz

B. van Blanken 23-11-2019

Goede machine voor zijn prijs

Geschreven voor: Beko WTV 71483 CSB

Nu bijna twee weken in gebruik, bevalt ons zeer goed! Het ziet er allemaal goed uit, wast schoon en is makkelijk te bedienen. Voor ons nu de eerste beko en kan hem helemaal aanbevelen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • grote deuropening

Minpunten

• nog geen gevonden

Anita 22-11-2019

Veel programma mogelijkheden en energiezuinig

Geschreven voor: Beko WTV 71483 CSB

Net in gebruik genomen nog niet veel ervaring maar de mogelijkheden zijn oneindig volgens de gebruiksaanwijzing, meeste dagelijkse wasprogramma’s zijn in tijd terug te brengen en resultaat blijft optimaal, dus praktisch! Voorzien van stoomprogramma waardoor veel vlekken in kleding zo er weer uit zijn! Prima hulp!

Beko Wasmachine 01-11-2019

overzichtelijk display, stille motor, stoomfuntie

Geschreven voor: Beko WTV 71483 CSB

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. (358eu). Zuinig A+++. Steamfunctie (antikreuk), overzichtelijk display, mogelijkheid downloaden app voor bediening tot 25 meter afstand.
Ook zeer kort programma (14 minuten) voor 2 kilo wasgoed. Stille motor koolbortselloos.
Kortweg......... een complete wasmachine.

Maddie 15-10-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV 71483 CSB

IK heb dit product gekozen vanwege de nieuwe stoomfunctie, dit werkt boven mijn verwachting en hoef niets meer te strijken.

Pluspunten

• Stil
  • wast schoon
  • Stoomfunctie
  • Makkelijke bediening

Arnold 07-10-2019

Wtv71483csb

Geschreven voor: Beko WTV 71483 CSB

Ik ben blij met een bijna geluidloze energie beperkte machine. Die ook nog eens perfect wast.
Arnold

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Snelle leverantie en service

Minpunten