Samsung WW1DN642RPA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW1DN642RPA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Allard 07-06-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Vorige maand deze wasmachine aangeschaft, omdat de mijne defect was. Deze wasmachine kwam bij de Consumentenbond als een van de wasmachine als Beste Koop uit de test. De AddWash functie is heel handig, heeft goede programma's en zuinig in verbruik. Enige minpuntje dat ik zo kan bedenken, is dat er maar een kleurkeuze van het appraat beschikbaar is.

Pluspunten

• AddWash is heel handig
  • Goede programma's
  • Zuinig in verbruik

Minpunten

• Kleurkeuzes

Ivan 30-05-2020

Mooi product

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Na een week te hebben gebruikt zijn we er mee tevreden. Zijn van 6 kg naar 10 kg gegaan wat bijna het dubbele is. Het grote plus punt bij deze machine is dat die verbinden is met het netwerk en zo we een melding op de telefoon ontvangen wanneer die is gereed. Schelt onnodig op en neer lopen, zeker nu de wasmachine op zolder staat.

Pluspunten

• Grote lading
  • Programma keuze

Simon 28-05-2020

Stil, mooi afgewerkt en een vrolijke muziekje erbij ;-)

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Onze eerste Samsung wasmachine.

Absoluut waar dat deze wasmachine van opbouwkwaliteit is en ook zo wordt aangegeven.

Stil, duidelijk en milieu vriendelijker.

En als je was weer heerlijk ruikt en schoon is ook nog een leuke melodie ipv een piep.

Pluspunten

• Ruime wastrommel
  • innovatief

Jildou 23-05-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

Snelle levering, goede service met plaatsen en verwijderen oude wasmachine. Grote wasmachine waar behoorlijk wat was in kan. Super stil bij draaien. Tussendoor kan je nog wat toevoegen wat je bent vergeten, heel handig. Super blij met deze aanschaf.
Een klein puntje van kritiek: het deurtje kan niet volledig open, maar tot de helft ongeveer, hierdoor kom ik er wat lastiger bij omdat de wasmachine bij ons in een hoekje staat, ik kan mij er mee redden.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Veel programma's
  • Kan veel in
  • Tussendoor kan je er nog was bij doen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• deurtje draait niet volledig open

AP 24-02-2020

Prima grote wasmaschine

Geschreven voor: Samsung WW1DN642RPA

efficiente grote wasmachine voor groot gezin. Met vell programma's of zelf de duur + temp in te stellen. Wel jammer dat de deur niet naar rechtsom is te openen (niet om te zetten).

Pluspunten

• ruim
  • zuinig

Minpunten

• deur alleen naar links te openen
  • geen autom dosering