Bosch WAS28444

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS28444 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

pascal290770 22-02-2013
Geschreven voor: Bosch WAS28444

Wij zijn meer dan tervreden over dit toestel.
Hij wast niet alleen goed schoon maar is daar naast nog zuinig in gebruik ,makkelijk bedienbaar ,een legio aan mogelijkheden en ERG stil!!
Hij maakt terwijl hij centrifugeert evenveel geluid als ons oude apparaat deed bij normaal ronddraaien..echt erg fijn.
Wat ons betreft voldoet dit apparaat meer dan we ervan verwacht hadden en willen ook geen ander meer!!
Bosch heeft met deze serie haar naam meer dan waar gemaakt weer!!

Casper81 09-02-2013
Geschreven voor: Bosch WAS28444

Prima wasmachine met veel programma-mogelijkheden. Hij is ontzettend stil, zelfs bij het centrifugeren.

Enige minpuntje is het droogresultaat na een kort programma. Een 2e keer de centrifuge aan is de oplossing. (hooguit 10 min extra)

Verder een fijne wasmachine die zijn geld meer dan waard is.

iGreen 07-02-2013
Geschreven voor: Bosch WAS28444

Ik bestelde bij veiligkopen.nl de Bosch WAS28443NL omdat de reviews van zowel machine als webshop lovend waren, maar kreeg het opvolgende model, deze dus, voor dezelfde prijs.
Deze machine kwam ter vervanging van onze ruim 6 jaar oude (naar nu blijkt Spaanse) Bosch wasmachine, die in ons jonge gezin gemiddeld 2x per dag draaide en dus toch een goeie 3000 wasbeurten dienst had gedaan.
Daarom deze keer een Duitser (te zien aan typenummer en prijsverschil van gemiddeld €80 met "vergelijkbare" Bosch machines en mogelijk net iets degelijker) proberen met 8 kg capaciteit, die dan net iets minder vaak hoeft te draaien en het dus minstens weer 3000 wasbeurten volhoudt.
De eerste paar wasbeurten draait ie perfect schoon en wat is ie stil! (wát zeg je, staat de wasmachine op 1400 toeren te centrifugeren?! ;)
ook de met 1 vinger te openen (bij het voorgangermodel puntje van kritiek volgens Consumentenbond) grote vuldeur is ideaal.
De machine heeft meer programma's instelmogelijkheden dan we ooit zullen gebruiken, waarvan de meesten een stuk langer zijn dan van onze vorige machine (Eco*?).
Het zoeken naar "ons" programma is dus begonnen..
Als ik een minpuntje moet noemen: als ik de wasmiddellade (te?) snel open heb ik natte voeten van het (condens?) water wat daar onder hangt en er dan af valt.
De duurzaamheid kan ik natuurlijk pas over 5 jaar (2500 wasbeurten?) beoordelen, maar dat zal dan in een reactie op deze eerste indruk moeten gebeuren.

pellypet 10-11-2012
Geschreven voor: Bosch WAS28444

Heb deze wasmachine gekocht via veligkopen.nu Erg fijne webwinkel en bezorging is stipt op tijd volgens afspraak.
Ik heb deze een paar weken in bezit en ter vergelijking van m'n vorige Miele W2653 (Die na 8 jaar door z'n lagers ging)doet hij er zeker niet voor onder.
Hij is stil bij het wassen en ook bij het centrifugeren
Het wasmenu is zeer duidelijk en makkelijk in bediening.
De instel klok ,dat je de wasmachine automatisch na een paar uur kan laten starten is ook erg makkelijk.
Als mijn wasdroger het begeven heeft stap ik ook over naar een Bosch !!
Duurzaamheid weet ik uiteraard nog niet maar daar heb ik wel vertrouwen in.