AEG L75480WD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L75480WD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Butchijo 22-10-2014
Geschreven voor: AEG L75480WD

Een paar weken geleden (begin sept 2014) de AEG was/droogcombinatie gekocht. Het wassen en drogen gaat goed. Nadeel (probleem) is echter dat de machine geen stof of pluisfilter heeft. Na iedere droogbeurt blijven er pluizen in de machine achter die dan vervolgens in de volgende wasbeurt in het wasgoed terecht komen. De verkoper vermoedde dat er mogelijk iets fout was met de machine en regelde dat de AEG-technische dienst met mij contact zou opnemen. Dat gebeurde een paar dagen later. Na het uitleggen van het probleem werd medegedeeld dat dit een ‘eigenschap’ is van dit type machine. Na iedere droogcyclus moet ik de machine maar aan de binnenkant schoonmaken en eventueel een onderhoudsbeurt draaien. Dit is natuurlijk totaal onacceptabel. Mijn advies is dus om deze machine (en mogelijk alle machines zonder apart pluisfilter) niet te kopen.

nieuwegebruiker123 06-11-2013
Geschreven voor: AEG L75480WD

Wast prima. Is veel stiller dan onze vorige wasmachine. Ziet er mooi uit. Instellen door van links naar rechts eerst de programmaknop te draaien, dan de temperatuur indien afwijking gewenst van de standaard, dan de het aantal toeren centrifigeren indien afwijking gewenst van de standaard etc. Eeb kind kan de was doen.
Enige nadeel is dat je geen halve wasjes knop hebt.
Er gaat heel veel in (8kg).
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat we hem pas twee maanden hebben.

Axr 05-10-2013
Geschreven voor: AEG L75480WD

Prima wasdroogcombi. Wasresultaat net zo goed als een wasmachine. Droogresultaat iets minder dan een losse droger, maar nog steeds ruim voldoende. Duurzaamheid moet nog blijken.

rarbapapa 29-09-2013
Geschreven voor: AEG L75480WD

Erg stil. Mooi. Alleen bij het centrifugeren maakt de machine een tjoep-tjoep-tjoep geluid dat van de afvoerpomp komt en harder is dan het geluid van het centrifugeren!