Samsung WF705P4SAWQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF705P4SAWQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hennie.v.b 28-07-2014
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Deze machine van Samsung is echt compleet beeld ,geluid en een schone was, wat wil je nog meer.
fijne grote vulopening ,duidelijk display ,en zeer stil.
Een goede aanvulling op mijn Samsungcollectie tv,hdd,home synemaset nooit geen problemen en dat verwacht ik dus van deze wasmachine ook niet

Jeannet38 03-03-2014
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

wast prima schoon. Maar wat vinden jullie van het lawaai tijdens het centrifugeren? We hebben de wasmachine door een officiële installateur laten plaatsen. Maar het trillen is enorm. De kopjes staan te rammelen in de kast. Het is natuurlijk niet lang dat hij aan het centrifugeren is, maar voor de nacht is dit geen optie. Graag reacties. Alvast bedankt.

Jeannet38 07-03-2014

Nee, hij staat op zolder op de betonnen vloer.

vd.weij 04-03-2014

Houten vloer misschien?
Bij ons staat hij naast de slaapkamer; is redelijk te doen.

Ben vV 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Na 14 jaar was onze Siemens op en waren we toe aan een nieuwe. Veel rondgekeken en de keuze viel op deze Samsung.
Een gelukkige keuze tot nu toe. Was komt er zeer schoon uit; vlekken die er met ons oude apparaat niet verdwenen zijn nu weg! Veel instelmogelijkheden; alles handmatig in te stellen of gewoon een standaard programma. Uitgestelde start is ideaal. Wat echt opvalt is het geluidsniveau; je hoort de was rondgaan in de trommel, maar de machine zelf bijna niet. Alleen met centrifugeren hoor je dat de machine in gebruik is (maar ook niet storend). De start/eind-geluidjes zijn grappig, maar ook uitschakelbaar.
Het is een paar keer voorgekomen dat er een kleine sok bleef hangen tussen de deur en het afdichtingsrubber; deze kwam dan ook nog nat eruit. Was dit beter aangesloten, dan was de vormgeving een 10 waard. Een verbeterpuntje dus.
Wat ons ook opvalt; de inhoud (7 kg) lijkt niet veel groter dan onze vorige (6 kg); misschien dat de berekenmethode door de jaren heen veranderd is).
Aangezien we met z'n vijven zijn, gaan we 'm intensief gebruiken; de duurzaamheid is dus een vraagstuk voor de komende jaren.
Het enige minpuntje: na de (snelle) levering bleek bij de eerste ingebruikname het apparaat te lekken. Meteen contact opgenomen met de leverancier (Wasmachine.nl) en de volgende dag hadden we al een vervangend exemplaar gebruiksklaar staan. We waren achteraf dan ook blij dat we de full-service (naar boven tillen en aansluiten)erbij genomen hadden; dit scheelde ons aanzienlijk aangezien de machine op zolder staat en er dus drie keer twee trappen genomen moesten worden (1 oude en twee keer een nieuwe).

Schottert 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Ik ben ontzettend tevreden over dit product. Een TOPwasmachine! Een goed wasresultaat. Het apparaat beschikt over veel mogelijkheden. Hij maakt weinig lawaai, alleen een leuk melodietje wanneer de was klaar is. Daar wordt je vrolijk van!

Aartsen1961 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Ik was een halfautomaat van bijna een kwart eeuw gewend, want een enorme vooruitgang!
Het wasresultaat is prima, echt tot in de vezels schoon. Veel mogelijkheden met aantal spoelbeurten, aantal toeren centrifugeren. Makkelijk te bedienen en ik vind de muziekjes best leuk. Mooi compact apparaat met mooie chromen rand om de deur. Hij zal vast wel duurzaam zijn, want er zit een keramisch element in. Helemaal blij!

Tessel de Graaf 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Ik heb 'm nog niet zo lang, maar nu al zeer tevreden. De was is schoner dan met de vorige machine (dat was een Miele) en er is een veel betere keuzemogelijkheid.

Hector Montemayor 09-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Very good model with a lot of capacity and a very good price. It is very silent and it has many modes to program it which is very convenient for the different types of clothes I need to wash. Also it looks very nice and the interface is very friendly and easy to use. I am very happy with this purchase

rico1085 09-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

de wasmachine is zeer makkelijk in gebruik!
veel keuze in programma's.
en de was is goed schoon en ruikt heerlijk!

hij is ook zeer stil!

dus zeer tevreden.

H. Zahri 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Uitermate mooi was resultaat erg stil in gebruik. Wij zij er erg blij mee de eco bubbel doet echt meer vlekken doen verdwijnen was is erg schoon. Zeker een mooie wasmachine voor en perfecte prijs echt een aanrader

Eddy70 05-11-2013

Sinds 2 weken in bezit;

Bezorging door Bemmel & Kroon was prima.

Het wasresultaat is uitstekend.

Het gebruiksgemak is zeer eenvoudig.

Hij is zeer stil.

Maakt een vrolijk geluidje als hij klaar is met wassen zodat je de was met plezier ophangt.

ellenweb 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Ik heb dit apparaat een paar weken, maar had eerst een probleem met de watertoevoerslang. Die heb ik nu opnieuw gekregen van Samsung en nu werkt het geweldig.

De machine is stil, gebruiksvriendelijk en het resultaat is goed.

paula258 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Bevalt goed, mooie machine, geen problemen,
veel meer mogelijkheden dan mijn vorige machine.
vooral korte programma vind ik handig

Lukaz69 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Top! We hebben onze - nog maar 4,5 jaar oude - AEG Lavamat 47430 (bovenlader) waar we eigenlijk nooit plezier van hebben gehad vervangen door deze Samsung ECO Bubble. Een hele stille machine die ontzettend stevig op z'n poten staat met korte wasprogramma's, weinig stroomverbruik, grote inhoud en een goede prijs (waardoor we onze vorige wasmachine niet eens ter reparatie hebben aangeboden). Duurzaamheid kunnen we niet beoordelen maar we hebben wel een indicatie gekregen op basis van de hoeveelheid wasbeurten. Met een simpel rekensommetje weet je dan precies wat de machine per jaar kost. Naar verwachting overleefd de machine de motor (met 10 jaar garantie) niet...

LijntjeT 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

machine is lekker stil, wasresultaten goed, bedieningsgemak ook prima, duurzaamheid is nog niet bekend

2201aj 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Ik vindt het gewoon een fijne machine en wast heel erg schoon en is erg rustig.Je hoort bijna niet dat hij draait en geeft een leuk geluidje als hij bijvoorbeeld klaar is of dat je hem aanzet.

uvo199x 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Na 12 jaar toe aan een nieuwe wasmachine en gekozen voor deze Samsung. Mooie vormgeving, makkelijk in gebruik, lekker stil en zuinig. Levensduur is nog niets over te zeggen, maar dat zal wel goed zitten Samsung kennende.

E.MOOIJ-OVERDULVE 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Een prima machine makkelijk te bedienen en heel schoon, gebruikt weinig waspoeder, en is heel goed droog

Carina42 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Heerlijke ruime wasmachine met veel mogelijkheden. Kort wassen, lang wasprogramma, wolwasprogramma. Temperatuur zelf in te stellen. Even snel je kleding opfrissen met 15 minuten wassen. Trommel meet zelf het gewicht en past het programma daarop aan. Eigenlijk bijna alles is mogelijk.

Ellen Hol 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Prettig grote vulopening en wat is ie stil! Erg prettig, want de machine staat in de bijkeuken naast de woonkamer. Veel keuzemogelijkheden waar je op kunt studeren maar mocht je daar geen in hebben - de machine denkt zelf dus een kind kan de was doen.
10 jaar garantie op de motor!

M.Straten 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Kleinere machine, weinig geluid en resultaten op het eerste aanblik geweldig. Vooral de Eco buble wat een schuim...

Elsje1980 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Heel blij ben ik met deze wasmachine. Hij is erg stil, je hoort hem alleen tijdens het droog draaien met 1400 toeren. Vooral de display en de bediening zijn erg gebruikersvriendelijk en duidelijk. Dat hij laat zien hoe lang het nog duurt eer dat hij klaar is, is helemaal een luxe :)
Ik heb een 9 gegeven voor duurzaamheid maar daar kan ik eigenlijk nog niets over zeggen.

Thomasromana007 23-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe wasmachine en droger. Mooi design en veel verschillende functies. Een van de fijnste dingen vinden we toch wel de eco bubble functie. En waar het allemaal om draait, onze was is altijd schoon.

Martijn Hemmes 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Mooie stille wasmachine met goed wasresultaat en veel instelmogelijkheden. Het veelgebruikte wasprogramma dagelijkse was duurt maar 53 minuten. Aangeschaft als vervanger van 14 jaar oude AEG. Had bij Bemmel & Kroon de WF70F5E3P4W/EN besteld. Type WF705P4SAWQ/EN werd door hen geleverd als de opvolger voor de prijs van € 499,00. Na aftrek van de Samsung promotie van € 75,00, dus uiteindelijk maar € 424,00 betaald. Geen geld voor zo'n fijne wasmachine.

EhU 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

Zeer goede wasmachine. Mooi uiterlijk/design. Wast erg goed schoon, zeker tov mijn vorige wasmachine. Zeer tevreden klant.

nancy41 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF705P4SAWQ

na 13 jaar een Siemens gehad te hebben, hebben we nu gekozen voor de Samsung ecobubbel. we hebben de wasmachine nu een paar weken en bevalt erg goed hij is makkelijk in gebruik ondanks de vele functies,wast schoon op lage een temperatuur,en hij is erg stil.de 7 kilo trommel vind ik een uitkomst.kortom het is een super machine.