Beko WTV 81483 CSB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV 81483 CSB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Co 21-11-2019

Beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV 81483 CSB

Heb nu een paar maal mee gewassen en ben heel tevreden.
Ideaal dat de machine minder diep is dan mijn oude omdat hij in een kast moet.
Deze machine past er beter in.
Was bang dat mijn wasgoed veel natter de droger in zou gaan omdat ik een 1600 toeren machine had en deze "maar" 1400 toeren. Maar niets is minder waar. Ik voel het verschil niet.
Ook maakt de machine juist bij het centrifugeren veel minder lawaai.
Ik heb de machine n.a.v de goede reviews aangeschaft,
Prijs - kwaliteitverhouding is goed te noemen

Zeer fijne machine 19-11-2019

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV 81483 CSB

Zeer fijne machine, veel variatie in de programma's. Even gauw een wasje tussendoor is geen probleem met de Daily Express. Super!!
Goeie prijs voor een zeer mooie en goeie machine!

Lizzy 19-11-2019

Geweldige prijs voor de kwaliteit!

Geschreven voor: Beko WTV 81483 CSB

Deze gekocht als vervanging voor een bekend merk wasmachine van 7 jaar oud. Maar wat een verbetering! Zoveel stiller en moderner. Ongelofelijk dat dit voor deze prijs mogelijk is.

Pluspunten

• Stil
  • Modern

M.Zuidema 18-10-2019

Dik tevreden met de Beco wasmachine.

Geschreven voor: Beko WTV 81483 CSB

Ik had contact met de wasmachine leverancier, deze informeerde mij over de mogelijkheden van de verschilllende wasmachines.
Ik zag op www.beco.nl het type met de steamfunctie die ik graag wilde. Hij vertelde over de degelijkheid van de machines en dat ze goed uit de test komen.
Nu staat hij hier en ik vind het een fijne machine. Weinig geluid en de programma's zijn makkelijk te kiezen. Ik ben er blij mee, en de prijs valt reuze mee!

Pluspunten

• Mooie uistraling
  • Steam functie
  • Programma's goed te kiezen
  • Heeft een smart functie

Minpunten

• Trilt bij centrifugeren iets meer dan gewend

Ruud Bakker 18-10-2019

Complete mooi afgewerkte wasmachine met gunstige prijs.

Geschreven voor: Beko WTV 81483 CSB

Deze machine aangeschaft ter vervanging van bijna 7 jaar oude machine (Samsung) waarvan de trommelophanging defect raakte.
Machine maakt een degelijke indruk en kent vele programma's waaronder een uitgebreid instelbaar vlekkenprogramma.
Deze programma's en andere mogelijkheden zijn handig instelbaar via de frontbediening op de machine maar, voor de digitale mens, ook via de HomeWhiz app op de smartphone.
Doet stiller (dan de vorige) zijn werk door de borstelloze motor en de stabiliteit van de trommelophanging. De mogelijkheid van een extra jaar gratis verlengde garantie gaf voor ons het laatste zetje om tot aanschaf over te gaan.
De eerste wasresultaten zijn prima en het centrifugeren levert een behoorlijk droge was op.

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Stil
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Geluidssignaal heeft laag volume

Danielle 12-10-2019

Top wasmachine!

Geschreven voor: Beko WTV 81483 CSB

Super fijne 8kg wasmachine met een grote deuropening. Een fijne optie is de stoombehandeling om vlekken goed te kunnen behandelen. Daarnaast de optie stain-expert om de zweetgeuren uit sportkleding te halen.

En niet geheel onbelangrijk de wasmachine is super stil!

Pluspunten

• Super stil
  • 8kg
  • Vlekkenprogramma