Samsung WW9BM76NN2M - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW9BM76NN2M op Kieskeurig.nl.

9,4

Terence36 16-10-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Ik heb de wasmachine nu vier dagen en hij is stiller dan de vorige en heeft veel wasprogrammas en een grote trommel en ziet er heel mooi uit

Elisabeth 19-09-2019

Fijne en stille machine, was goed en snel schoon!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Specifiek gekozen voor Samsung vanwege de unieke trommelbeweging en het feit dat je voor eigen wasmiddel kan kiezen; bevalt prima.

Pluspunten

• snel
  • stil
  • was goed schoon

Minpunten

• tot nu toe geen

Juliande 19-09-2019

Fijne machine; was snel en goed schoon

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Nu een maand in gebruik; stille machine, automatisch zeep doseren werkt prettig en de was is goed schoon. In begin even zoeken welke mogelijkheden de machine heeft, maar snel duidelijk dus makkelijk in gebruik.

PascalX 12-09-2019

Super fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Ik heb de wasmachine nu een paar keer gebruikt. Fijne programma's die je ook nog kan aanpassen naar wens. Samsung SmartThings integratie ging practisch vanzelf dus ik als SmartHome fanaat ben helemaal blij :-)

Jeanne58 26-07-2019

Quickdrive wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Fijn dat het automatisch de was weegt en automatisch zeep en wasverzachter doseert. Ook fijn dat je tussendoor vergeten was erin kan stoppen

Sophie K 12-07-2019

super schone was

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Zeer tevreden eigenaar van een super wasmachine! Voldoet aan alle verwachtingen die je mag hebben van de toplijn van Samsung. De machine wast perfect (kleren/handdoeken die voorheen wat muffig roken, ruiken nu weer fris en als nieuw).
Met de addwash kunnen gemakkelijk nog kleding stukken worden toegevoegd als je was net al hebt aangezet (komt stiekem toch best vaak voor). De Bubble Soak optie zorgt ervoor dat je harnekkige vlekken er beter uitgaan (werkt bij ons erg goed met veel vieze babykleding).
De wasmachine is makkelijk te verbinden met je wifi, waardoor je daarna de mogelijkheid hebt om de voortgang en andere informatie in te zien via je je telefoon. Ik krijg zelf op mijn (Samsung) televisie een pop up wanneer de was klaar is.
Je hebt genoeg (bijna teveel) verschillende wasprogramma’s (heb ze nog niet allemaal getest). Ik vind persoonlijk de optie van de EcO Drum Clean ook erg prettig. Hiermee wordt de machine volledig gereinigd, wat een extra garantie tot frisheid geeft. Kortom een topapparaat!

Pluspunten

• schone/frisse was
  • addwash
  • zelfreinigend
  • WiFi connnected

Minpunten

• normaal prigramma duurt vrij lang

Paul 12-07-2019

Stijlvolle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wij hebben de wasmachine nu een kleine twee weken in gebruik en zijn erg enthousiast. De wasmachine ziet er strak uit qua design en heeft een grote opening om de was in te doen. De wasmachine heeft zelfs een laadvermogen van 9 kg, waardoor je minder vaak hoeft te wassen. Wat wij zelf een leuke feature vinden is dat er een led lichtje verwerkt zit in de wasmachinetrommel zodat je eenvoudig kan zien of er geen was is achtergebleven.
Wat verder opvalt is dat de wasmachine erg stil is (dit in vergelijking tot onze vorige wasmachine welke nogal kon schudden).
Met de vele opties is het soms wel een beetje zoeken naar wat nu de beste optie is voor de verschillende soorten was. Wij vragen ons af of dit echt nodig is.
Wat wij erg handig vinden is de Auto Optimal Wash-functie: Automatische dosering en programmering. Hierbij heb je altijd een juiste dosering wasmiddel in de trommel en gaat er ook niet onnodig wasmiddel verloren. De AddWash™-functie hebben wij nu één keer gebruikt. Geen must maar wel handig dat het erop zit.
Wij hebben een dochtertje welke haar kleren soms nogal vies kan maken. Hierdoor hebben we helaas nog niet als functies uitgeprobeerd. Wij willen nog wel proberen of de EcoBubble technologie de was net zo schoon krijgt op een lage temperatuur als op een “normaal” programma met een hogere temperatuur. De functie om de wasmachine op afstand te bedienen hebben wij nog niet gebruikt. Hiervan zie ik de toegevoegde waarde nog niet echt aangezien je hem ook uitgesteld aan kunt zetten. Op dit moment voldoet de wasmachine verder aan al onze verwachtingen en hebben wij weer een heerlijk schone was. De was is net klaar dus het is weer tijd om de volgende ronde aan te zetten ;-).

Pluspunten

• Auto Optimal Wash-functie
  • Inhoud trommel
  • Led lichtje in de trommel
  • Schone was

Minpunten

• Duur
  • Erg veel (onnodige) functies

Kossie1980 07-07-2019

Supermachine!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wat een verademing zeg! Heerlijk stil en waanzinnig veel programma's. Ook handig het automatische toevoer van wasmiddel en wasverzachter.

bryan1444 11-08-2020

Perfecte stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Na lang wikken en wegen deze wasmachine gekocht. Wij wilden een stille wasmachine met een boel opties zodat wij voorlopig gebakken zitten met deze wasmachine. De vorige wasmachine maakte een behoorlijke hoeveelheid geluid en het verschil met deze is echt gigantisch.

Wij hebben de wasmachine nu 3 weken en tot op heden nog niks gevonden waardoor we het niet aanbevelen om deze te kopen

Anoniem 10-08-2020

Zeer stil

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Nu 3 weken in mijn bezit. Wat opvalt is dat je de wasmachine bijna niet hoort. Ook niet met centrifugeren. Programma’s zijn kort, maar de was wordt echt schoon. WiFi connectie ook erg handig.
Erg mooi design. Samen met bijpassende droger gekocht.

Harold c 07-08-2020

Korte programmas werken goed. Geweldige balans

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

De veelvuldigheid aan programmas passen goed in ons gezin . De korte programmas geven een schone was en een enorme energiebesparing . De machine is stil en trilt niet noemenswaardig dankzij het balanssysteem ook op de instabiele vloer van onze zolder.
Autodose is super en goed voor het mileu.

Nathkoe 03-08-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

De eerste bevindingen zijn super. Alleen jammer dat je maar 1 wasmiddel in de automatische wasmiddel kan toevoegen. Ik gebruik geen wasverzachter, dus zou fijn zijn als je in die lade, ander wasmiddel kan doen bijvoorbeeld voor witte was. en voor de donkere was in de andere bak.

Rignaldo 01-08-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Ik heb deze wasmachine recent gekocht. Ben zeer tevreden over het was resulaat. Vind dat de machine ook erg stil is, hoor hem bijna niet. Als hij klaar is maakt hij een grappig geluidje, deze kan ne zo nodig ook uit zetten.

Rikkie1007 28-07-2020

Aanrader! Veel slimmigheden, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Was goed schoon, duidelijke programma`s en zelf het kort programma is prima. Heeft een goede vulopening en tevens verlicht en eenvoudig toevoegen van wasgoed dat je vergeten was. Pluspunten: Hygiënisch schone was, Drogere was, Geluidsstil,met app te bedienen

frederik 22-07-2020

grote vul opening

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Prima machine met veel mogelijkheden heb ze nog niet allemaal kunnen gebruiken. vooralsnog erg tevreden.

Pluspunten

• auto dosering wasmiddel

MarcoKr 22-07-2020

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Een mooie wasmachine de bediening is nog wel wennen maar dat komt wel goed met de tijd. Snelle levering en keurig binnengebracht.

AntjeS 21-07-2020

Mooie stijlvolle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

een stijlvolle wasmachine die zijn werk tot op heden naar behoren doet. Zeer stil en veel mogelijkheden tot programma's. Ook handig de extra klep in de deur om nog even iets toe te voegen.

Pluspunten

• veel programma's
  • stil

JavierFHM 20-07-2020

Absolutely great product@

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

I was looking for a good and ecological washing machine. This one has everything as well as great design and comfort features as "add wash" or the softener and soap deposits!

Marieke 16-07-2020

Groot laadvermogen, stil, snel

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Hele fijne wasmachine, redelijk stil, tijd in te stellen wanneer was klaar moet zijn, kan wel 9 kg was in. Machine is snel, je kunt later nog was toevoegen. Makkelijk te bedienen, reservoir voor wasmiddel en wasverzachter. Bericht via je telefoon zodra de was klaar is

Pluspunten

• groot laadvermogen
  • stil
  • energiezuinig
  • add wash
  • app

Minpunten

• deur kan niet aan de andere kant

Mariekev3l 15-07-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Deze wasmachine is makkelijk in het gebruik, stil, heeft een groot laadvermogen, ziet er strak uit en heeft een add wash. De was is snel klaar, dus extra energiezuinig.