Samsung WW9BM76NN2M - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW9BM76NN2M op Kieskeurig.nl.

Terence36 16-10-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Ik heb de wasmachine nu vier dagen en hij is stiller dan de vorige en heeft veel wasprogrammas en een grote trommel en ziet er heel mooi uit

Elisabeth 19-09-2019

Fijne en stille machine, was goed en snel schoon!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Specifiek gekozen voor Samsung vanwege de unieke trommelbeweging en het feit dat je voor eigen wasmiddel kan kiezen; bevalt prima.

Pluspunten

• snel
  • stil
  • was goed schoon

Minpunten

• tot nu toe geen

Juliande 19-09-2019

Fijne machine; was snel en goed schoon

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Nu een maand in gebruik; stille machine, automatisch zeep doseren werkt prettig en de was is goed schoon. In begin even zoeken welke mogelijkheden de machine heeft, maar snel duidelijk dus makkelijk in gebruik.

PascalX 12-09-2019

Super fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Ik heb de wasmachine nu een paar keer gebruikt. Fijne programma's die je ook nog kan aanpassen naar wens. Samsung SmartThings integratie ging practisch vanzelf dus ik als SmartHome fanaat ben helemaal blij :-)

Jeanne58 26-07-2019

Quickdrive wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Fijn dat het automatisch de was weegt en automatisch zeep en wasverzachter doseert. Ook fijn dat je tussendoor vergeten was erin kan stoppen

Sophie K 12-07-2019

super schone was

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Zeer tevreden eigenaar van een super wasmachine! Voldoet aan alle verwachtingen die je mag hebben van de toplijn van Samsung. De machine wast perfect (kleren/handdoeken die voorheen wat muffig roken, ruiken nu weer fris en als nieuw).
Met de addwash kunnen gemakkelijk nog kleding stukken worden toegevoegd als je was net al hebt aangezet (komt stiekem toch best vaak voor). De Bubble Soak optie zorgt ervoor dat je harnekkige vlekken er beter uitgaan (werkt bij ons erg goed met veel vieze babykleding).
De wasmachine is makkelijk te verbinden met je wifi, waardoor je daarna de mogelijkheid hebt om de voortgang en andere informatie in te zien via je je telefoon. Ik krijg zelf op mijn (Samsung) televisie een pop up wanneer de was klaar is.
Je hebt genoeg (bijna teveel) verschillende wasprogramma’s (heb ze nog niet allemaal getest). Ik vind persoonlijk de optie van de EcO Drum Clean ook erg prettig. Hiermee wordt de machine volledig gereinigd, wat een extra garantie tot frisheid geeft. Kortom een topapparaat!

Pluspunten

• schone/frisse was
  • addwash
  • zelfreinigend
  • WiFi connnected

Minpunten

• normaal prigramma duurt vrij lang

Paul 12-07-2019

Stijlvolle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wij hebben de wasmachine nu een kleine twee weken in gebruik en zijn erg enthousiast. De wasmachine ziet er strak uit qua design en heeft een grote opening om de was in te doen. De wasmachine heeft zelfs een laadvermogen van 9 kg, waardoor je minder vaak hoeft te wassen. Wat wij zelf een leuke feature vinden is dat er een led lichtje verwerkt zit in de wasmachinetrommel zodat je eenvoudig kan zien of er geen was is achtergebleven.
Wat verder opvalt is dat de wasmachine erg stil is (dit in vergelijking tot onze vorige wasmachine welke nogal kon schudden).
Met de vele opties is het soms wel een beetje zoeken naar wat nu de beste optie is voor de verschillende soorten was. Wij vragen ons af of dit echt nodig is.
Wat wij erg handig vinden is de Auto Optimal Wash-functie: Automatische dosering en programmering. Hierbij heb je altijd een juiste dosering wasmiddel in de trommel en gaat er ook niet onnodig wasmiddel verloren. De AddWash™-functie hebben wij nu één keer gebruikt. Geen must maar wel handig dat het erop zit.
Wij hebben een dochtertje welke haar kleren soms nogal vies kan maken. Hierdoor hebben we helaas nog niet als functies uitgeprobeerd. Wij willen nog wel proberen of de EcoBubble technologie de was net zo schoon krijgt op een lage temperatuur als op een “normaal” programma met een hogere temperatuur. De functie om de wasmachine op afstand te bedienen hebben wij nog niet gebruikt. Hiervan zie ik de toegevoegde waarde nog niet echt aangezien je hem ook uitgesteld aan kunt zetten. Op dit moment voldoet de wasmachine verder aan al onze verwachtingen en hebben wij weer een heerlijk schone was. De was is net klaar dus het is weer tijd om de volgende ronde aan te zetten ;-).

Pluspunten

• Auto Optimal Wash-functie
  • Inhoud trommel
  • Led lichtje in de trommel
  • Schone was

Minpunten

• Duur
  • Erg veel (onnodige) functies

Kossie1980 07-07-2019

Supermachine!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wat een verademing zeg! Heerlijk stil en waanzinnig veel programma's. Ook handig het automatische toevoer van wasmiddel en wasverzachter.

Cooler Master 07-11-2019

Prettige stille wasmachine met veel functies.

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

De wasmachine blinkt uit in zijn gebruikersvriendelijkheid. De stilte van de machine ervaar ik als zeer prettig zijnde en de energiezuinigheid is een positief gegeven voor het milieu. Ondanks de lage temperatuur krijgt hij toch alles schoon en de mogelijkheid om later was bij te voegen maakt het extra flexibel.