Samsung WW9BM76NN2M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW9BM76NN2M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dennis 02-01-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wij maken nu een paar weken gebruik van deze machine! De wasduur is de helft zo kort van onze oude wasmachine. De waskwaliteit is prima! De Q-wash maakt zeker een verschil. De machine is stil

Pluspunten

• Stil
  • Goede waskwaliteit
  • Korte wasduur

Ace 18-12-2020

1 woord: GEWELDIG!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Ok ik moet erbij zeggen dat ik deze wasmachine heb gekocht nadat mijn oude uit 2008 kapot is gegaan. Dussss van de laatste snufjes op wasmachine gebied heb ik geen ervaring, maar man man man wat is dit een verademing! Linken met de app en op je smartphone (ik heb een iPhone) en je kunt alles naar wens instellen en hij houdt je op de hoogte van de status. Ik weet niet hoe de concurrenten het nu op dit moment doen maar ik ben echt super blij met deze! Kost wat maar dat heb je ook wat. Misschien om toch iets negatiefs te zeggen (mijn mening) is dat er licht in de trommel ontbreekt en een extra vak voor 2 soorten wasmiddel (bijv. kleur en donkere was) en dat had voor mij persoonlijk dan een 10 opgeleverd dus vandaar het dik verdiende cijfer 9 !

Pluspunten

• automatisch wasmiddel dosering
  • smartthings app

Minpunten

• geen licht
  • 2de wasmiddel vak

Lau 17-12-2020

Veelzijdig en stil!!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

AddWash, AI Wash en Stoom zijn voor ons de functies die dit tot een fijne machine maken! Daarnaast is hij stil en heeft hij veel handige programma's. Lichtje in de trommel was wel handig geweest, dat heeft onze Samsung droger wel...

Dewy 06-12-2020

Slimme wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Super slimme wasmachine! Ik ken hem nog niet 100%, zoveel opties en mogelijkheden, maar ben nu al erg enthousiast! Wat een verschil met mijn 'oudje'.

Pluspunten

• slimme dosering
  • makkelijke bediening

Minpunten

• gebruiksaanwijzing kan beter

TA 17-11-2020

Wasmachinen WW90T986ASE/S2

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

We hebben er drie weken op moeten wachten maar zijn er erg blij mee. Stille, energiezuinige wasmachine met veel opties voor verschillende wasjes. Wasmiddeldoseersysteem is geweldig!

Agron Cani 10-09-2020

Zeer kwalitatief en innovatief product, zeer blij mee.

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

De wasmachine is zeer innovatief, van auto dosering tot aan smart control met de app. Waarbij middels een app ook nog een was advies gegeven kan worden. De 9KG variant is zeer groot, de machine dus ook hou hier rekening mee. De uiterlijk is zeer modern, een van de beste aanzichten van wasmachines. De addwash functie had ik al in mijn ouderlijke huis en nu ik sinds kort op mijzelf woon kan ik er niet zonder.

Pluspunten

• Smart Control
  • Geluid productie

Minpunten

• Groot kwa formaat
  • Zwaar

Leon 22-08-2020

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Perfecte wasmachine! Heel erg blij mee! Wassen gaat snel en eenvoudig. Handige functies erop. Ik beveel iedereen zo'n mooie wasmachine aan

Pluspunten

• Snel
  • Geluidloos

Maar 18-08-2020

Snel schoon en eenvoudig in gebruik!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

De snelheid en automatische dosering heeft dit apparaat echt als pré, ik kom van een Miele, maar ben zeker tevreden over Samsung. Ook de trommel is met een gezin van 5 ruimschoots

Pluspunten

• snel
  • automatische dosering

frederik 22-07-2020

grote vul opening

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Prima machine met veel mogelijkheden heb ze nog niet allemaal kunnen gebruiken. vooralsnog erg tevreden.

Pluspunten

• auto dosering wasmiddel

AntjeS 21-07-2020

Mooie stijlvolle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

een stijlvolle wasmachine die zijn werk tot op heden naar behoren doet. Zeer stil en veel mogelijkheden tot programma's. Ook handig de extra klep in de deur om nog even iets toe te voegen.

Pluspunten

• veel programma's
  • stil

Marieke 16-07-2020

Groot laadvermogen, stil, snel

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Hele fijne wasmachine, redelijk stil, tijd in te stellen wanneer was klaar moet zijn, kan wel 9 kg was in. Machine is snel, je kunt later nog was toevoegen. Makkelijk te bedienen, reservoir voor wasmiddel en wasverzachter. Bericht via je telefoon zodra de was klaar is

Pluspunten

• groot laadvermogen
  • stil
  • energiezuinig
  • add wash
  • app

Minpunten

• deur kan niet aan de andere kant

Marion 25-05-2020

kleine wasjes grote wasjes doe ze in je samsung wasmachien

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Mooie grote voorlader en eenvoudig te bedienen. Goed voor mens en milieu door de keur aan programma's en de automatische wasmiddel dosering.

Pluspunten

• mooi design
  • grote trommel
  • trommel draait 2 kanten

Nihal 13-05-2020

Super mooie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wij hebben de wasmachine nu enkele weken in gebruik en zijn erg enthousiast. De was is heerlijk schoon en heeft veel leuke features, zoals AddWash functie, optimal wash, automatisch doseren van wasmiddel, uitgesteld aanzetten en/of op afstand middels smart control. De was komt er ook lekker droog uitzetten (zeker in vergelijking met onze vorige wasmachine). Verder heeft de wasmachine een grote trommel met een laadvermogen van 9 kg. Naast dat deze wasmachine energiezuinig is hoe je hem ook minder vaak te draaien doordat er gewoon meer was in kan. Verder heet de wasmachine ook een super kort programma van 15 minuten. Erg handig als je was hebt dat niet vies is maar je toch snel gewassen wilt hebben. Wat wij overigens ook erg handig vinden is dat er een reinigingsprogramma op zit. Hierdoor heb je eigenlijk nooit meer last van vieze/muffe geurtjes uit de wasmachine. Onze huizen worden steeds slimmer en met de wasmachine hebben wij hierin weer een volgende stap gezet. Kortom wij zijn erg tevreden.

Paul van den Boom 12-05-2020

Mooie wasmachine. stil. wast goed. zeker aan te raden.

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Het is boven mijn verwachting.
Ik had dit nooit verwacht.
En het klepje in de deur is ook fantastisch.
Ga zo door.

Pluspunten

• stil.
  • energie zuinig.

Minpunten

• nvt
  • nvt

A3V64 25-04-2020

Super makkelijk en fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Het apparaat is zeer makkelijk zelf aan te sluiten en beschikt over een goede handleiding. Ben benieuwd naar het gebruik en bediening via de app. Laat dit zo snel mogelijk weten. Maar voorheen ook samsung gehad en wil niet anders meer.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke handleiding
  • Installatie
  • Extra toevoer aan de voorzijde

Ismail 03-03-2020

heerlijk stil en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

erg stil en gebruiksvriendelijk. zelfs mannen kunnen met hun ogen dicht een was draaien. via de app ook makkelijk te gebruiken. gebruikt de hoeveelheid waspoeder en verzachter wat die nodig heeft. je hoeft dit alleen bij te vullen.

Zulay 27-02-2020

Samsung wasmaschine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Geweldige machine. schitterende looks en alles erop en eraan. uiteraard Smart.
gelijk ook de droger aangeschaft.

Pluspunten

• Smart
  • Erg luxe
  • energieverbruik prima
  • erg stil

Vinnie1979 02-02-2020

Snelle en stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Het is vanwege alle mogelijkheden even zoeken, maar verder een fijne machine. Hij is ontzettend stil, hij zoemt een beetje, dat is alles. Het is een echte Samsung, een hoop piepjes. Als de was klaar is wordt het echt feest, dan wordt er een heel nummer afgespeeld, maar dat is allemaal met 1 druk op de knop uit te schakelen.

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ivana 23-01-2020

geweldige wasmachine, grote vul opening

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Zeer tevreden over deze aankoop, mooi design, snelle levering. Duidelijke bediening paneel, gebruik vriendelijk, zeker een aarader

Pluspunten

• mooi design
  • grote vul opening
  • 9kg was trommel
  • verlichting binnenin

Henriette 07-01-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Heel blij met deze aankoop mooie uitstraling makkelijk te bedienen, en stil bij centrifugeren,
kortom geweldige aankoop zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• stil
  • bediening makkelijk

R. Doornbos 31-12-2019

QUICKDRIVE Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

vandaag wasmachine aan huis bezorgt, en meteen een eerste wasbeurt gedaan.
wat mij meteen opviel is dat deze wasmachine erg stil is in vergelijk met mijn oude was machine de Smart Controll APP werkt simpel en snel!

Pluspunten

• Smart Controll APP
  • Was Progama""s

Nad 22-11-2019

wast goed schoon/fris en is relatief stil

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Nu 2 dagen in gebruik: Wasmachine wast echt goed schoon, maakt voor een wasmachine weinig geluid zelfs tijdens het centrifugeren, veel wasprogramma's, mooi design.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • maakt weinig geluid
  • veel wasprogramma's

Elisabeth 19-09-2019

Fijne en stille machine, was goed en snel schoon!

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Specifiek gekozen voor Samsung vanwege de unieke trommelbeweging en het feit dat je voor eigen wasmiddel kan kiezen; bevalt prima.

Pluspunten

• snel
  • stil
  • was goed schoon

Minpunten

• tot nu toe geen

Sophie K 12-07-2019

super schone was

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Zeer tevreden eigenaar van een super wasmachine! Voldoet aan alle verwachtingen die je mag hebben van de toplijn van Samsung. De machine wast perfect (kleren/handdoeken die voorheen wat muffig roken, ruiken nu weer fris en als nieuw).
Met de addwash kunnen gemakkelijk nog kleding stukken worden toegevoegd als je was net al hebt aangezet (komt stiekem toch best vaak voor). De Bubble Soak optie zorgt ervoor dat je harnekkige vlekken er beter uitgaan (werkt bij ons erg goed met veel vieze babykleding).
De wasmachine is makkelijk te verbinden met je wifi, waardoor je daarna de mogelijkheid hebt om de voortgang en andere informatie in te zien via je je telefoon. Ik krijg zelf op mijn (Samsung) televisie een pop up wanneer de was klaar is.
Je hebt genoeg (bijna teveel) verschillende wasprogramma’s (heb ze nog niet allemaal getest). Ik vind persoonlijk de optie van de EcO Drum Clean ook erg prettig. Hiermee wordt de machine volledig gereinigd, wat een extra garantie tot frisheid geeft. Kortom een topapparaat!

Pluspunten

• schone/frisse was
  • addwash
  • zelfreinigend
  • WiFi connnected

Minpunten

• normaal prigramma duurt vrij lang

Paul 12-07-2019

Stijlvolle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM76NN2M

Wij hebben de wasmachine nu een kleine twee weken in gebruik en zijn erg enthousiast. De wasmachine ziet er strak uit qua design en heeft een grote opening om de was in te doen. De wasmachine heeft zelfs een laadvermogen van 9 kg, waardoor je minder vaak hoeft te wassen. Wat wij zelf een leuke feature vinden is dat er een led lichtje verwerkt zit in de wasmachinetrommel zodat je eenvoudig kan zien of er geen was is achtergebleven.
Wat verder opvalt is dat de wasmachine erg stil is (dit in vergelijking tot onze vorige wasmachine welke nogal kon schudden).
Met de vele opties is het soms wel een beetje zoeken naar wat nu de beste optie is voor de verschillende soorten was. Wij vragen ons af of dit echt nodig is.
Wat wij erg handig vinden is de Auto Optimal Wash-functie: Automatische dosering en programmering. Hierbij heb je altijd een juiste dosering wasmiddel in de trommel en gaat er ook niet onnodig wasmiddel verloren. De AddWash™-functie hebben wij nu één keer gebruikt. Geen must maar wel handig dat het erop zit.
Wij hebben een dochtertje welke haar kleren soms nogal vies kan maken. Hierdoor hebben we helaas nog niet als functies uitgeprobeerd. Wij willen nog wel proberen of de EcoBubble technologie de was net zo schoon krijgt op een lage temperatuur als op een “normaal” programma met een hogere temperatuur. De functie om de wasmachine op afstand te bedienen hebben wij nog niet gebruikt. Hiervan zie ik de toegevoegde waarde nog niet echt aangezien je hem ook uitgesteld aan kunt zetten. Op dit moment voldoet de wasmachine verder aan al onze verwachtingen en hebben wij weer een heerlijk schone was. De was is net klaar dus het is weer tijd om de volgende ronde aan te zetten ;-).

Pluspunten

• Auto Optimal Wash-functie
  • Inhoud trommel
  • Stil
  • Led lichtje in de trommel
  • Schone was

Minpunten

• Duur
  • Erg veel (onnodige) functies