Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M76NN2A QuickDrive op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patsy 03-03-2024

Geen waar voor je geld.

Ik had verwacht een goede machine te kopen maar na 4 jaar echt heel ontevreden. Automatisch wasmiddel doseren heeft ongeveer een fles wasmiddel gewerkt. Inmiddels is het apparaat begonnen mijn was op te eten. Het rubber zal wel vervangen moeten worden. Mijn vorige machine van een ander merk kostte minder dan de helft en heeft het meer dan 10 jaar zonder problemen gedaan.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Makkelijk was toevoegrn

Minpunten

• Kwaliteit echt ondermaats
  • Eet de was op.

Patrick 14-09-2020

Geen geknoei met wasmiddel

Geen geknoei met zeepbakjes, waspoeder wat niet goed is opgelost of opletten met het juiste middel in het juiste bakje te stoppen. Nu moet je maar af en toe opletten dat je het juiste spul in het juiste vakje giet.

Er gaat een behoorlijke hoeveelheid wasmiddel in het reservoir en ook een fles wasverzachter in het andere reservoir. Autodose instellen en het apparaat instellen.

De voortgang is te volgen via de app, maar ook instellen en starten kan via de app. Helaas ontbreekt er wel een optie die onze vorige wasmachine wel had: "Dagelijkse Was" ik stel deze was nu maar in als handdoeken. Het komt er in ieder geval wel schoon en fris uit.

De machine is een stuk stiller dan onze vorige Eco Bubble 2015 Samsung machine en het komt ook een stuk droger uit de trommel, maar deze heeft ook meer RPM (1600). De vorige had geen Auto Dose of Add Wash, toen net na aankoop kwamen de Add Wash deuren en dachten wij dat is handig, maar echt een groot voordeel van deze nieuwe machine is het Automatisch doseren.

In het bakje kun je nog wel een schepje met "Oxi Poeder" doen als de was echt vuil is. Wij hebben al een aantal wasjes laten draaien en zijn tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Auto Dose Wasmiddel
  • Auto Dose Wasverzachter

Minpunten

• Het filterdeurtje is minder degelijk dan de 2015
  • Nog geen andere punten gevonden

Willem 04-09-2020

Superfijn apparaat

Heel fijn apparaat, doet zijn werk erg goed. Add-wash is handig als je iets vergeten bent. Automatisch wasmiddel dosering is een erg handige optie. De app is handig, je krijgt een melding als het programma gereed is. Best stil ook. Al met al een fijne wasmachine die zijn wat hogere prijs waard is.

Pluspunten

• Automatische wasmiddel dosering
  • ADD-wash deurtje

Minpunten

• Prijs, malaria het waard!

Inez Liebe 29-08-2020

Prachtige, stille wasmachine

Hele goede prijs kwaliteitsverhouding en een mooie machine.
Veel verschillende programma’s en mogelijkheid voor toevoegen van was nadat het programma gestart is. Het lichtje in de trommel is super vondst.

Pluspunten

• Toevoegen van starten wasprogramma
  • Lichtje in de trommel

Kariman 10-08-2020

Fijne smart wasmachine

Werkt ontzettend fijn, met veel verschillende programma's. Mijn favoriete optie is de automatische wasmiddel toevoer. En het belangrijkste: heerlijke schone was!

Nathalie 03-08-2020

Top wasmachine

net vorige week gekocht, zeker stiller dan me oude wasmachine die ongeveer 9 jaar oud was (LG). Super ideaal is ook dat het wasmiddel automatisch wordt toegevoegd. Ik gebruik geen wasverzachter dus dat bakje had van mij een andere functie mogen hebben. bijvoorbeeld wasmiddel voor witte was en dan in de andere wasmiddel voor donkere was. maar het is mogelijk om zelf ook wasmiddel in het middelste bakje te doen.

Pluspunten

• automatische wasmiddel
  • stil

Brenda 10-07-2020

Geweldige wasmachine

Wij zijn een huishouden met 5 gezinsleden. Gekozen voor dit product vanwege addwash en quickDrive. De Addwash al meerdere malen moeten gebruiken. Echt super fijn. Door de QuickDrive is mijn was sneller klaar. Ik heb bijna geen was meer in mijn wasmand.
De autodose voor wasmiddel is ook superhandig. Ik verbruik nu minder wasmiddel.
Door middel van de app en wasassistent kan het juiste wasprogramma gekozen worden.
Al met al heel blij met de wasmachine.

Pluspunten

• Addwash
  • Snel klaar

jos 07-07-2020

Prima waschachine

prima wasmachine die mooi schoon wast, ook het later was bij kunnen voegen is erg handig. dik tevreden

Pluspunten

• wast schoon
  • snel

Minpunten

• moet de was er zelf in doen :-)

JvD 01-07-2020

Mooie ding

Doet alles wat hij moet doen, en is gewoon goed. Adwash handig en automatisch doseren perfect. Ook kun je gewoon met normaal waspoeder was en zelf doseren.

chan 25-06-2020

stil

Product heeft veel opties en we zien op de tv dat de wasmachine klaar is van het programma
de was is super schoon en der kan veel in de trommel

Arjan 05-06-2020

Wasmaschine met grote deuropening

Het is een wasmachine met een grote opening voor het wasgoed. Veel andere wasmachines kunnen wel 8 of 9 kg was hebben, maar het blijft dan proppen door zo'n kleine opening.
Het aantal programma's is beperkt, maar je kunt wel de temperatuur, aantal spoelbeurten en toerental instellen.
We hebben nog niet alle programma's kunnen gebruiken, dus daar valt nog geen mening over te geven.

Pluspunten

• grote opening
  • Keuze in aantal spoelbeurten

Minpunten

• kinderslot in combinatie met Add Wash
  • Alarm als je de deur open hebt staan

Mark 11-03-2020

grote wasmachine

mooie grote machine waarbij het automatisch doseren veel wasmiddel bespaard en de was erg schoon is. dat je op je telefoon de status van je was kan bijhouden en een melding ontvangt als het klaar is ook super.

marcel 18-02-2020

quickdrive

perfecte machine en een kind kan de was doen! handig in gebruik en wast prima .leuke eind toon wanneer machine klaar is

Anja 01-02-2020

Grote en verlichte deuropening

Heb deze machine gekocht ter vervanging van mijn oude Samsung wasmachine. Heb voor deze gekozen vanwege vele opties die het heeft en beter voor het milieu ofte wel energie zuinig. Heb net al een was gedraaid nou echt super schoon vergeleken met mijn vorige wasmachine en ook iets stiller. Deze machine heb ik gekocht via Coolblue omdat ik de service van hun erg goed vind. Al met al ben ik er blij mee, hoef nu niet steeds naar boven te lopen (2 verdiepingen) want via de app kan je alles in de gaten houden.

Pluspunten

• Stiller
  • Grote en verlichte deuropening

R2D2 24-01-2020

Erg stil

Hij is erg stil, Ik ben nog bezig om alles uit te proberen. mijn ervaring bij de wassen die ik tot nu toe heb gedraaid zijn erg positief. Schoon en snel. Het vak om nog was toe te voegen is erg fijn. Ik vergeet regelmatig iets.

Pluspunten

• stil en groot
  • was extra toevoegen

Minpunten

• erg veel mogelijkheden

Richard 12-01-2020

Wasmachine Samsung WW90M76NN2A

Op zaterdag om 16 uur gekocht bij Mediamarkt. Zelfs op zondag om 14.30 uur gebracht en aangesloten. Snel en transparant. Super mooie machine, grote deuropening en mooie gadgets. Nu aan het installeren met de app en daarna maar kijken hoe ie wast! Super mooie prijs bij Mediamarkt en ook nog eens EUR 200,- cashback.

Daan 14-12-2019

Samsung

fijne wasmachine
maakt weinig geluid
fijn dat er op een later moment nog was toegevoegd kan worden
toetsen reageren wel snel op de display

Pluspunten

• grote ruime deuropening
  • was toevoegen
  • stil

Minpunten

• tip toetsen reageren snel

Nicole 15-11-2019

Samsung WW90M76NN2A QuickDrive

Wat een onzettend fijne wasmachine!

PLUSPUNTEN:
- Pas ontzettend veel was in!
- Kan niet meer zonder AddWash, wat een geweldige uitvinding :)
- Gebruik heel vaak de Auto optimal wash, waarbij de wasmachine zelf bepaald wat er gedaan moet worden;
- Voor bedden goed gebruik ik standaard de stoomfunctie, super! Ben allergisch, dus heb dan ook echt het idee dat alles echt goed schoon wordt;
- Geluid is normaal, niet bijzonder zacht. Standaard. Staat bij ons in de badkamer en heb er geen last van als hij s'avonds aanstaat;
- Hij ziet er heel mooi uit, beetje verwaarloosbare criteria, maar toch ; )

VERBETERPUNT:
- - Ik had voor deze wasmachine gekozen omdat deze ook de connectie mogelijkheid via een app heeft. Alleen heb ik een Huawei (Android) en lukt het niet om een connectie te krijgen :/. Heel erg jammer. Heb op internet gelezen dat dat komt doordat Huawei en Samsung competitors zijn, heel veel Huawei Android gebruikers kunnen geen connectie krijgen met de 'Smart' producten van Samsung.

Toch is dit geen reden om het terug te sturen (al zou dat heel gemakkelijk kunnen via de GEWELDIGE service van Coolblue), ben nu verknocht aan deze wasmachine.

Pluspunten

• Pas ontzettend veel was in!
  • Kan niet meer zonder AddWash

Minpunten

• App connectie met Huawei lukt niet

Kia 06-11-2019

Stijvolle wasmashine

Dit is een stijlvolle wasmachine met genoeg opties om allerlei verschilende soorten kleding te wassen. Wij vinden de refreshment optie heel erg handig.

Anne 29-07-2019

Mooie grote trommen en duidelijk display

Ik ben nog niet zo lang in het bezit van dit model, maar ik heb veel plezier gehad van mijn vorige samsung wasmachine

bhayo 28-07-2019

ruime wasmachine, groote scherm

ik vind het een goede wasmachine ik heb altijd al van het merk Samsung gehouden daarom heb ik die wasmachine gekocht,

Pluspunten

• hij is ruim
  • maak niet veel geluid
  • veel mogelijk hedden

Karin 16-07-2019

Wast goed en snel

Heb altijd een samsung gehad. Na 1e X wassen viel meteen op dat de was schoner was. Ook de hoeveelheid was er in de trommel past is erg prettig. Duidelijke bediening.

Pluspunten

• Grondig wassen. Aantal wasprogramma's