Samsung WW80M76NN2M - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M76NN2M op Kieskeurig.nl.

R Dijkstra 27-11-2019

7 jaar of 5?

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

De wasmachine staat net en ik heb gehoord dat hij het prima doet. Even wennen aan het automatisch doseren want als je het reservoir vol hebt met gekleurd wasmiddel en je wast wit, moet je alsnog een balletje gebruiken. Was wordt prima schoon maar bij het aanmelden op de Samsung-site lijk ik 5 jaar garantie te krijgen (3 jaar bovenop de standaard 2) in plaats van 7 die op het kaartje staat dat ik bij de aankoop kreeg. Ik ga het vragen en het zal hopelijk opgelost worden maar liever in één keer goed.

Daarom alles op gemiddeld gezet en geen aanbeveling aan vrienden.

Anoniem 24-11-2019

Heel duidelijk bedieningspaneel

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Deze wasmachine vorige week geplaatst en wast heel stil.
Handleiding voor gebruik is niet echt duidelijk voor het gebruik van de automatische wasverdeling

Jacqueline55 23-11-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Ik zeer tevreden. Grote opening en het extra klepje ideaal. We vonden het eigenlijk overdreven maar nu 2 x moeten gebruiken omdat we een sok vergeten waren. Heel prettig de grote opening een ook het lichtje in de trommel. Was komt er heel droog uit.

Fairouz 03-11-2019

Top wasmachine!!!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Dit is mijn beste aankoop ooit. Ben zo ie zo grote fan van samsung. Maar deze wasmachine overtreft alles. Is handig in gebruik, heeft een kinder slot en je hoeft maar 1 keer de doseerlade te voorzien van wasmiddel en wasverzachter en klaar. Daarna doseert de wasmachine automatisch.

Thaigast 28-10-2019

praktisch

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wasmachine met veel mogelijkheden! gebruikersvriendelijke display en handig dat er was bijgevoegd kan worden. Met smart things ook via de telefoon te bedienen/controleren....

Applefan 26-10-2019

Geweldige machine !

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Kind kan de was doen ! Zo simpel als deze machine zich laat bedienen, zo handig met de app, zoveel besparing in energie en voor het milieu. Een geweldige investering in je huishouding kortom een echte aanrader.

Marnee 08-10-2019

Heel veel voorkeuze programma's

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wennen aan de donkere deur. je ziet het wasgoed niet draaien. als de verlichting bij het openen van de deur aangaat geeft dat een verkleuring op het wasgoed. 1e schrok ik, dat dat er iets bij de was zat dat had afgegeven. Verlichting dus voor mij geen meerwaarde

Bibi1971 22-09-2019

Gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Deze wasmachine bevalt me erg goed. Hij is erg gemakkelijk te bedienen. Ik gebruik ook het automatisch wasmiddel en wasverzachter toevoegen. Dus was in de machine, deur dicht , programma kiezen en de machine doet de rest. Was komt er erg schoon en fris uit. De aan/pauze knop moet op een bepaalde manier aangeraakt worden, anders doet hij het niet. Dat is een minpuntje aan dit apparaat. Ik hoef niet naar de wasmachine te lopen om te kijken hoe lang hij nog draait, ik kijk gewoon op mijn app op de telefoon. Erg handig.

Anoniem 18-09-2019

geweldig

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Sinds 2 weken was ik met deze geweldige machine. Makkelijke bediening, handig doseer systeem en de was komt er schoon uit en ruikt heerlijk. Door de aktie krijg je ook nog eens 200 euro terug. Aanrader.

TJ30 17-09-2019

Ideale wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Echt een ideale wasmachine! Ik was al dol op wassen, maar deze wasmachine maakt van het wassen echt een wasfeestje.

IngeJim 15-09-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Gekocht omdat hij veel mogelijkheden bood.
Wasmachine lekt na 3 weken al bij de trommel.
Nog nooit een wasmachine gehad die er zolang over deed om de handdoeken droog te wassen. 3kg voor ong. 6kg handdoeken. Ruik ook de wasverzachter en wasmiddel niet meer bij was uit de trommel halen, erg jammer. Altijd een Miele gehad dacht dat Samsung ook oké zou zijn.

Lievelette 13-08-2019

Gewéldige wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wat een fijne wasmachine! Ik heb nu 6 programma's uitgeprobeerd en allemaal werken ze even goed! Vooral de stoomfunctie is fijn. Nu voor de winterkleding en in 2020 voor de zomerkleding. Ik heb niet aangeboren hersenletsel en ook voor mij is de wasmachine makkelijk te programmeren. Nu nog uit proberen hoe het uitgestelde wasprogramma met mijn S10+ werkt. Samsung is echt mijn merk!!

HelènCo 19-07-2019

Zeer stille en snelle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Na installatie direct deze mooie wasmachine in gebruik genomen. Het is een zeer stille machine. Zelfs bij het centrifugeren op 1600 toeren hoor je hem bijna nietl. Mooi design!
De was is veel sneller klaar dan dat ik gewend was. Veel handige opties waardoor de machine heel makkelijk in gebruik is. Weegt de was, "ziet" hoe vuil de was is en past daar zelf de dosering van het wasmiddel op aan. Ideaal!! Ik ben zeer tevreden.
Kind kan de was doen ;-)

GEPABALO 02-06-2019

Super Stille Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Na 16 jaar Miele nu een Samsung Wasmachine gekocht. Wat een verschil....
Super stil en tussentijds nog even iets toevoegen, echt een top machine