Samsung WW10N642RBA - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10N642RBA op Kieskeurig.nl.

Graaf1980 11-08-2019

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Ik ben erg tevreden met mijn samsung wasmachine! Allereerst is het een grote wasmachine waardoor je veel kleding tegelijk kan wassen. Voor een groot gezin is dit ideaal. Ook is hij erg geruisloos waardoor je in de avond uren als de kids op bed liggen je makkelijk je was aanzetten. Hij is zeker voor mij ( een huisvader ) erg vriendelijk in gebruik omdat het digitale menu erg makkelijk is in gebruik. De progamma's staan goed aangegeven en is erg gevarieerd in de keuzes. Zo kan je een korte was draaien van 59 min maar komt je was wel erg schoon eruit. Ook komt de was er vrij droog uit waardoor je kleding ook sneller in de kast ligt. De app die je kan gebruiken via de telefoon is ook erg handig. Nu kan ik een uur voordat ik klaar ben met werken hem via mijn telefoon aanzetten en dan als ik thuis kom gelijk eruit halen en ophangen. De wasmachine geeft zelf ook wanneer hij een reiniging wasbeurt nodig heeft zodat de trommel weer helemaal schoon is. Erg tevreden dus met deze wasmachine en erg goed voor gezinnen met meerdere kinderen.

Pluspunten

• snel wasprogramma
  • geruisloos
  • grote trommel 10 kg in

Groot gezin 03-11-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

We hebben hem net in huis en zijn heel tevreden. De bediening is makkelijk
en fijn dat er zoveel was in de machine past. Met die kinderen heb je veel was en hier kunnen we makkelijk mee uit.

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk te bedienen

Renske124124 31-10-2019

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Deze machine maakt onwijs leuke geluidjes en er past zoveel was in. Ik ben heel blij met dit product en hopelijk ga ik hier lang plezier van hebben.

Nico1983 23-09-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Heb de wasmachine nu een paar weken en ben er erg blij mee. De was is schoon, mijn verbruik is minder en ik kan er veel in kwijt.

Maarten1980 12-09-2019

Hele fijne, ruime wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Super fijne wasmachine met heel veel wascapaciteit. Heel fijn als je een gezin hebt en er nogal wat was doorheen gaat per week. Ook is hij erg stil (op het deuntje na als hij klaar is, maar dit kan je uit zetten). De was komt er erg schoon en droog uit en hoeft dus nog maar even buiten/ of op een rekje te drogen (of op een kort programmaatje in de droger). Al met al heel blij met deze aankoop!

Marcello17 10-09-2019

Goed eerste indruk

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Gekocht op basis van inhoud en technische mogelijkheden, tot op heden (zoals ) verwacht uitstekende prestaties en resultaten. Aan te bevelen

Anoniem 23-08-2019

Veel wassen in weinig tijd

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Wij zijn eigenaar van een vakantiewoning "La Salutation"in de Ardennen, en geven onze gasten gratis gebruik van bed en badlinnen. Daarom vinden we het belangrijk dat de "was"er super uitziet maar het is ook belangrijk dat we veel was hebben en dat snel kunnen handeleen

Annemarieke 16-08-2019

Nog nooit snel door de vakantie was heen

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Na een vakantie (camping 2 weken in Italië, met 3 kinderen) kijk ik altijd heel erg op tegen de vakantie was. Thuis gekomen na een nacht doorrijden meteen de eerste was erin gedaan, geloof mij maar met een 10 kilo wasmachine kan je meteen erg veel erin stoppen. De wasmachine was na een uurtje klaar en hierdoor was de eerst helft al meteen weggewassen. Wat een verademing dat ik de zondag (zaterdag thuisgekomen) gewoon alle vakantie was al had weggewerkt. Laatste was stond zaterdag einde middag al aan, net op dat moment wilde onze puberdochter toch haar nieuwe shirt nog gewassen hebben want ja die was net nieuw en moest de volgende dag weer aan. Ook dit is geen probleem met deze wasmachine want je kan terwijl hij al bezig is toch nog een shirt erbij stoppen. Dik dik tevreden met deze wasmachine. Met een gezin van 3 kinderen echt niet meer weg te denken.

Pluspunten

• Past veel in
  • Erg stil
  • Zuinig
  • Later nog kleding toevoegen

Minpunten

• 1 kort programma andere veel langer

Richard64 07-08-2019

Fantastische machine, zuinig,gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Geweldige wasmachine. Grote trommel 10kg. Gebruiksvriendelijk met duidelijke programmering. Startuitstel erg handig bij bijv. nachtstroom. Erg zuinig in gebruik en echt fluisterstil.

Annemarieke 01-08-2019

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Nog nooit zo’n grote wasmachine gehad. Waar ik eerst op mijn vrije dag alle bedden ging verschonen omdat ik dan echt de hele dag bezig was met de was, kan ik dit nu gewoon tussendoor doen. Met een huishouden waarin 3 pubers leven is het echt een uitkomst zo’n grote trommel. En niet alleen de hoeveelheid was die erin past is ideaal, ook dat er toch nog net een truitje bij kan ook al staat hij al aan. Doordat wij met 3 pubers in een gewoon rijtjeshuis wonen, slapen wij op zolder. Nooit kon ik s’nachts de wasmachine aanzetten want dan kon je door de herrie niet slapen. Nu kan je gewoon rustig slapen want hij is zo stil dat ik eerst af en toe naar boven ging om te kijken of hij wel aanstond. Was komt er ook bijna droog uit waardoor je eigenlijk geen droger ernaast nodig hebt, even de was uithangen en opvouwen(hoef je het ook niet te strijken ;-) ) even was ik bang dat we een groot bakbeest op zolder zouden krijgen maar ook al past er 10 kilo was in dit merk je weer niet aan de grote van de wasmachine. De app functies moet ik nog gaan uitproberen maar nu al helemaal blij ermee!

Anoniem 02-06-2019

Ruime en stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Handige ruime wasmachine, ideaal voor een groot gezin. Via de app kun je hem overal in de gaten houden, mbt voortgang of storing. Ook kun je aangeven wanneer hij klaar moet zijn. De wasmachine is ook heel erg stil, wat een voordeel is als je de wasmachine snachts laat draaien.