Samsung WW10N642RBA - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10N642RBA op Kieskeurig.nl.

Graaf1980 11-08-2019

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Ik ben erg tevreden met mijn samsung wasmachine! Allereerst is het een grote wasmachine waardoor je veel kleding tegelijk kan wassen. Voor een groot gezin is dit ideaal. Ook is hij erg geruisloos waardoor je in de avond uren als de kids op bed liggen je makkelijk je was aanzetten. Hij is zeker voor mij ( een huisvader ) erg vriendelijk in gebruik omdat het digitale menu erg makkelijk is in gebruik. De progamma's staan goed aangegeven en is erg gevarieerd in de keuzes. Zo kan je een korte was draaien van 59 min maar komt je was wel erg schoon eruit. Ook komt de was er vrij droog uit waardoor je kleding ook sneller in de kast ligt. De app die je kan gebruiken via de telefoon is ook erg handig. Nu kan ik een uur voordat ik klaar ben met werken hem via mijn telefoon aanzetten en dan als ik thuis kom gelijk eruit halen en ophangen. De wasmachine geeft zelf ook wanneer hij een reiniging wasbeurt nodig heeft zodat de trommel weer helemaal schoon is. Erg tevreden dus met deze wasmachine en erg goed voor gezinnen met meerdere kinderen.

Pluspunten

• snel wasprogramma
  • geruisloos
  • grote trommel 10 kg in

Zegers 02-01-2020

Mooie wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Mooie Samsung ecobubble wasmachine gekocht. Ruime trommel van 10 kilo, dus makkelijk om dekbedden etc in te wassen. Heeft veel functies, zoals bijvoorbeeld ''Outdoor'' Als hij klaar is maakt hij een schattig muziekje.

San37 07-06-2020

Fijne bediening, goed wasresultaat

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Het apparaat is heel gemakkelijk te bedienen en er kan lekker veel was tegelijk in (10kg). De was wordt prima schoon. Fijn apparaat.

TLOO77 25-05-2020

Mooi design, zuinig en was goed schoon

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Gekocht omdat deze als één van de beste uit de test van de consumentenbond kwam. Wasmachine werkt fantastisch.

Frank Zutt 23-05-2020

Super apparaat!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Fijne wasmachine voor ons grote gezin! Was een stuk minder vaak. Met de smart functie krijg ik een berichtje als de machine klaar is. Eigenlijk niet noodzakelijk maar een grappige fear. Daarnaast en stuk stiller dan onze vorige wasmachine. Enige minpuntje is dat ie de was niet opvouwt 😜.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Grote capaciteit

Minpunten

• Bedieningsknoppen soms te gevoelig

Anoniem 12-05-2020

Stil en schoon was

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Wasmachine is groot met inhoud van 10kg. Het is een stille wasmachine vergeleken met de ouwe je hebt heel veel programma's en ik kan via een app op m'n tel alles regelen starten stoppen hoelang nog te gaan tot nu toe tevreden beveel aan

Ruud 05-05-2020

lekker stil

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

mooi apparaat met grote deur ,veel mogelijkheden kort programma lekker stil en zuinig, en eenvoudige bediening.

Leo1412 03-05-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Hele fijne wasmachine, grote trommel, zeer goede wasprogramma’s, doormiddel van een app te bedienen leuke gadget.

Sonja 15-04-2020

niet nakomen van leveringsafspraken

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Zeer teleurgesteld over leveringsperiode. Op de site staat bij bestellen 'voor 21 uur besteld, morgen in huis'. Helaas is dit een fabeltje en kan het op zijn vroegst 4 dagen later en dan ook nog een showmodel ipv een nieuw model. Dit nadat ik er zelf 2x achter aangebeld heb.
Overigens wel vriendelijke medewerkers die de afspraken op de website niet kunnen veranderen....

Ik 03-04-2020

Jammer

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Goede wasmachine maar helaas kan ik de wasmachine niet op mijn telefoon krijgen er zit nl geen nfc op, daar had ik hem eigenlijk wel voor gekocht zou zo handig zijn geweest.... Bellen met BCC waar ik hem gekocht heb, geen leuke man aan de telefoon helemaal niet behulpzaam, de was machine op zich is prettig om mee te werken

Faat1903 29-02-2020

Lekker stil en doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Mijn vorige wasmachine (LG) had een stille motor. Na 10 jaar is deze helaas niet meer zo stil. Heb nu de Eco bubble gekocht van Samsung en met 10kg. Voorlopig zeer tevreden. Was programma's duidelijk. Je kan met een app ook alles in de gaten houden. Lekker stil. Voorlopig alleen maar plus punten.

Cobus 29-02-2020

Grote vulopening en grote trommelinhoud

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

De wasmachine nu een paar dagen in gebruik en wat een verademing. Hij doet wat er word beloofd. De was is schoon en fris. Er kan lekker veel in de trommel en de vulopening is ruim zat. De bediening is kinderspel. De functie uitgesteld einde is ideaal. Als beste getest 2019 consumenten bond en dat is zeker waar. Wat betreft prijs kwaliteit een goede aankoop.

Cootje 29-02-2020

Ruime vulopening en grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Ik heb deze op de door de cons. bond site als best geteste wasmachine besteld bij bcc.
Hij heeft een grote vulopening en grote trommel. Hij spoelt zoals beloofd goed na en de was is perfect schoon. Ook het uitgesteld einde is ideaal. kortom een aanrader wat betreft prijs kwaliteit. qua duurzaamheid word het afwachten.

Arez 28-02-2020

Stille, fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Gekocht na inderzoek en na consumentenbond te hebben bekenen waar de samsung bovenaan stons. Nog niet lang in bezit, maar de ecobubble oogt in ieder geval erg mooi, het draait heel stil, de was komt er goed droog en schoon uit (!) Qua duurzaamheid nog niet veel te zeggen, wel zit er een garantie op de motor van 10 jaar. De verschillende opties die de wasmachine heeft samen met de 10 kilo vermogen, maken het dat wij het hebben aangeschaft. Kortom erg tevreden en een aanrader.

Linda1234 26-02-2020

Mooie wasmachine, maar jammer van de app

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Ik heb de machine ruim een week in huis, en hij werkt goed! Alleen kan ik de wasmachine niet in de bijbehorende app toevoegen. Daardoor mis ik een aantal functies. Erg jammer. Hoop dat dat opgelost kan worden.

pnbakker72 24-02-2020

snelle programma`s

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

ik heb deze een maand terug gekocht en de machine werkt boven verwachting. door de ecobubble techniek wast deze machine veel sneller en zuiniger dan onze vorige machine. een aanrader zeker voor dat geld.

Linda 24-02-2020

Handige, slimme wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Mooi en slim ding. Alleen jammer dat het zo'n gedoe is om de wasmachine aan de bijbehorende app (met extra wasmachinefuncties, dus onmisbaar) toe te voegen. Ik hoop dat het lukt, nu ik contact heb met de helpdesk.

Pluspunten

• slimme wasmachine

Minpunten

• moeilijk om wasmachine aan de app toe te voegen

Schotten 19-02-2020

Grote trommel en schone was

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Grote trommel, handig voor een groot gezin en maakt weinig geluid.
Mooi display en leuk deuntje als hij klaar.
Alleen het navulbakje voor wasmiddel loopt niet geheel soepel

Eddy 16-02-2020

Samsung wasmachine Ecobubble

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Heerlijk stille wasmachine. 10 kg was in de grote trommel. Lekkere schone was met gemak. Maar je kunt ook kleine wasjes doen. Waterverbruik wordt aangepast.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Was heerlijk schoon

Brom 11-02-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RBA

Fijne wasmachine, wast zeer goed schoon. Scheelt zeker een paar wassen per week met deze grote trommel (helaas kan de droger nog geen 10kg aan). Uitgebreide programma keus, ook in kort/lang programma's. Geluid is in orde en rustig, maar met centrifugeren rammelt hij toch niet minder dan de oude. Voor zover zeker tevreden.

Pluspunten

• Ruime trommel
  • Goed wasresultaat, schone frisse was
  • Veel programma keus

Minpunten

• tussentijdse centrifuge ronde rammelt beetje