AEG L99696HWD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L99696HWD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

ervarengebruiker 02-01-2023

Bevalt maar afhankelijk van je verwachtingen

Geschreven voor: AEG L99696HWD

Gekocht in 2015 vanwege combi was en droger in 1.
Wassen goed, drogen duurt lang en dat betekent max 1 was per dag ipv alle wassen op 1 dag, wennen of andere keuze maken vooraf.
pluizenfilter geeft tijdens drogen aan dat ie vol is en gaat pas verder als ie schoongemaakt is, da's wel irritant. Geen weging van was of te drogen was.
Mijn partner zou dit soort niet meer kopen ivm doorlopend wassen en apart drogen keuze, ikzelf zou dat wel doen als droogduur en pluizenverhaal is opgelost.

Pluspunten

• korte wasje 30 min, veel gebruikt bij sportwas
  • redelijk stil

Minpunten

• pluizenfilter
  • geen weging indicatie (vooral bij drogen)

Bonne 19-07-2020

Waardeloze machine

Geschreven voor: AEG L99696HWD

De machine in 2016 gekocht. Omdat de vorige AEG machines me redelijk goed zijn bevallen maar weer voor een AEG gekozen.
Omdat de levenrduur van de vorige machines een beetje tegen vielen (±4-5jaar) maar voor een duurder model gekozen.
Na een maand deed het waarschuwings-signaal als ie klaar is het al niet meer.
Na 2 jaar staat ie soms stil midden in het programma, hij gaat op pauze staan en gaat na ±5 minuten uit.
Hij staat uren te drogen, als het programma is afgelopen is de was niet droog. Waardoor je nog langer moet drogen.
De tiptoetsen doen het regelmatig niet,

Al met al niet tevreden met deze machine. I denk niet dat ik nog een AEG zal kopen.

Officiele reactie van AEG-Electrolux 21-07-2020

Hi, wat vervelend dat er problemen zijn met de wasmachine. Neem gerust contact op met onze servicedienst om de mogelijkheden te bespreken voor een oplossing. ^Anjuli