AEG L6FBMAXI - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBMAXI op Kieskeurig.nl.

mb 22-03-2021

wasmachine 10kg

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

geweldige machine, kan veel in, wast erg goed, zo handig bij een groot gezin en hij is ook nog eens erg mooi!!!

M.W. 15-02-2021

Prijs - kwaliteit =top!

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Fijne machine, geschikt voor grote wassen, dekbedden etc. Relatief stille machine met veel opties in keuze menu zoals het verkorten van een programma. Heel blij mee.

Magda 03-02-2021

Supermachine

Blij verrast met mooie AEGwasmachine
Alles moest via internet vanwege corona. Best een klus die vergelijkingen maar ik ben er uit gekomen. Prachtige machine. Zal deze zeker aanbevelen.

Dijk 04-10-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Wij zijn erg blij met deze wasmachine. Er kan veel wasgoed in. Aangezien we met een groot gezin zijn is dat erg prettig.

Heidi79 22-08-2020

Wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Ben wel te vrede met mr wasmachine maar als ik was in wasmachine in zet gaat steeds naar voren als het gaat centrifugeren gaat hij steeds naar voren hij zit op een verhoging wel verelendt en is tuch screen zo'n regeren niet er op mij vinger moet ik me vinger schoonmaken dan pas veder was hij goed

meinders 25-02-2020

Voldoet volledig aan onze verwachting,

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Goede.machine, behoeft wel enige uitleg qua bediening maar wij zijn al op leeftijd , maar nu een toppertje

hof5558 12-11-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Met 2 pubermeisjes in huis die veel aan buitensport doen draait de machine overuren, Fijn apparaat, en ook de 10 kg trommel is een uitkomst met al dat beddengoed.

Ricardo 10-11-2019

Wat heb ik nu in huis?

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Na aankoop van een AEG droger verliefd geworden op het uiterlijk en prestaties en direct de l6fbmaxi wasmachine gekocht.
Wat 1 ding. Mijn hele huis gewassen en 0,0 overbelading. Bankstel (3 zits) katoenprogramnma 40 graden ruim 4 uur. Wel lang. Maar resultaat! Heb hier vogels rondvliegen 24/7 los en heb een nest jong met ouders op de leuningen en hoeken van de bank gehad. Zag er echt erg uit. Vorige keer met mijn oude machine en nog geen wasdroger gewassen en nat op de bank terug gelegd. Had dus zwarte plekken op de bekleding(schimmel?). Zelfs dat heeft de machine eruit met zoals het advies van AEG Ariel wasmiddel. (Zat 1 stikker op de wasmachine met Ariel certified). Super en ook heel erg lekker ruikend uit de wasdroger. Tot in mijn achtertuin ruik ik het wasmiddel. Was toevallig ook net in de aanbieding bij de lokale supermarkt. Direct voor een paar maanden wasmiddel in huis gehaald. Niet goedkoop dat spul. Anders als Robijn welke ik voorheen gebruikte, Ruik je niet meer als het uit de wasdroger komt. Ariel wel.
Deed het wassen eerst verkeerd en mogelijk dat de wasmachine niet goed is? Op gewoon katoenprogramma 40 graden lukte het mij niet om een wat langer wasprogramma te krijgen dan 1:27. Elke keer begon de klok op 2:48 en ik dacht is goed. Nadat het prosense systeem de belading gewogen had sprong de klok steeds op 1:27. Na 10 minuten naar 55 minuten. Naar mijn idee te kort voor een volle belading. Deed de machine steeds ongeacht de hoeveelheid belading. Ben drastisch nu 1 week aan het experimenteren maar met 2 personen en zo een grote machine ben je met een overvolle wasmand en lading handoeken snel klaar. Kreeg het in geen mogelijkheid langer dan 1:27. Behalve hogere temperatuur of lege machine.. Vreemd, leeg wel. Misschien toch kapot? Als ik de ecostand inschakel doet de machine over katoen 40 graden programma iets langer dan 4 uur. Heel erg lang dacht ik. Na nogmaals de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben bleek dat 4 uur normaal is en niet 1:27. Machine heeft wel opties om programmaduur te verlengen. Ecostand, korte tijd en vlekken doet er dan Max 2:15 over.
Maar mijn bankstel in 1:27 net zo schoon als mijn oude wasmachine in 2:10. Was niet tevreden. In ecostand gezet en iets meer dan 4 uur (wat normaal is?) laten draaien en bankstel weer als nieuw.
Wauw!
Net als de droger ondanks rare tijdsklok en ecostand erg tevreden. Alles gaat in de droger. Bankstel bekleding wat niet mocht gedroogd en niet gekrompen. Matrashoes welke niet mocht in de droger en ook niet gekrompen.
Kan hier met de wasmachine een wasprogramma van ruim 5 uur draaien. Zou het schoon zijn tov mijn oude wasmachine maximaal 2:30? Ik dacht het wel!
Wel vreemd dat de tijdsduur pas goed aangepast word als je de machine in ecostand zet en niet als het uit staat. Met de machine niet in ecostand krijg ik er niet meer uit dan 1:27 uur wasprogramma.
Volgens de handleiding moet je de ecostand pas gebruiken als je niet zo sterk vervuild wasgoed hebt. Functioneert hier andersom.
Wel wennen aan de veranderde tijdsduur van 4 uur ipv 2 uur met de oude machine.
Word waarschijnlijk de startuitstelgebruiken.
Maar wat een wasresultaat.
Wauw!
Machine is best wel gehorig. Kan aan het huis liggen. Gehorige woning. Pomp hoor je hier nog het meest behalve in de badkamer waar het apparaat staat. De stilste plek in huis als de wasmachine draait.
Wel de geluidsbarrieres eronder plaatsen en goed waterpas zetten met alle 4 de voeten op de grond.
Machine hoort niet minder te gaan schudden en geluid te maken als je er met je vinger of hand tegen drukt tijden het centrifugeren. Is mijn ervaring.
Was misschien toch wel 1 minpuntje van de bezorger.
Heb de machine zelf waterpas gezet en de geluidsbarrières eronder geplakt. Scheeld echt.
Hoop dat de machine net zo lang meegaat als mijn vorige AEG wasmachine (ruim 10 jaar en nog goed werkende) en goed wasresultaat blijft geven.
Wat mij betreft, laat de lippenstift op de kraag maar komen.

vaassena 24-10-2019

Grandioos

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Ik ben na een Miele te hebben gehad zeer tevreden. Minder kosten, geweldige schone was en zeker zo geruisloos in het gebruik. Zeer tevreden!

wleeman1949 15-08-2019

Superwasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

Een geweldige wasmachine met 10 kilo inhoud waardoor ik mijn beddengoed en handdoeken in 1 keer kan wassen. Met de timer staat de was klaar en begint op de tijd die ik graag wil op de daluren. Geruisloos zodat mijn buren in het appartementencomplex niks horen. Ook de fijne was en de wolwas is naar tevredenheid. Ziet er ook nog eens prachtig uit. Ik ben zeer tevreden.

jg.de_graaff 15-08-2019

super apparaat

Geschreven voor: AEG L6FBMAXI

De wasmachine heeft een prachtig design , werkt heel gebruikersvriendelijk en de mogelijkheden zijn ontelbaar. Wij hebben al jaren apparaten van het merk AEG. Ik kan dit apparaat iedereen aanraden .