Siemens WT46W562NL - Reviews

65 dB

3,9

tijo 28-01-2013 Product kwartaal in bezit

3,6
Mensen koop deze machine niet wat uw verkoper ook voor mooie praatjes houdt!
Wat een ergenis deze machine!
Elke keer weer komt de was er nat uit en moet ik opnieuw een programma draaien zo ben ik een hele dag met de was bezig.
Zodra ik het kan koop ik een ander merk machine en gooi deze de deur uit, de grootste miskoop ooit!

JC de Jong 08-01-2013 Product half jaar in bezit

4,2
Iedere week als ik hem gebruik zit ik me weer te ergeren aan de grootste miskoop van mijn leven.
Ook ik ging voor het energiezuinige warmtepompsysteem, maar met droogtijden van 5 uur per was blijft daar weinig van over.
De droger staat op zolder, en in de zomer ging het nog wel redelijk. Maar al sinds de buitentemperatuur gedaald is, wordt de droogtijd steeds langer. Als ik mijn wasgoed aan de lijn hang is het sneller droog. Bijkomend nadeel is dat de droger maar een kant op draait, waardoor mijn dekbedovertrekken veranderen in grote ballen wasgoed, en het binnenste dus nooit droog wordt. Iedere week knoop ik ze dicht, maar de machine heeft die knopen er binnen een half uurtje weer uit, zodat ik steeds op en neer naar zolder moet om te controleren of het nog goed gaat.
Ik heb Siemens hierover geschreven, en kreeg als antwoord dat de droger maar een kant op draait om energie te besparen, en dat ik grote en kleine wasstukken samen moest drogen. Maar dat is juist het probleem; die kleine wasstukken verdwijnen in mijn grote dekbedovertrekken...
Verder merk ik dat mijn kleding, doordat het niet volledig droog de kast ingaat na verloop van tijd begint te stinken (een zurige lucht).
Zoals ik al zei, iedere week heb ik weer spijt dat ik deze dure aankoop gedaan heb. Mijn vrouw zegt dat ik hem op marktplaats moet zetten, maar dat kan ik iemand anders niet aandoen. Ik weet zeker dat de koper zijn geld terug komt halen.