AEG T76289AC - Reviews

Geluidsniveau
62 dB

8,9

Leen de Kruijk 05-02-2015 Product paar weken in bezit

Wat zijn ze snel zeg en wat een super bedrijf. Je belt en zegt wat je nodig heb en hun geven de informatie die je vraagt en ja wel daar is het apparaat wouw wat een mooie droger droogt goed en is stiller dan de andere drogers 62 DB. deze droger droogt heel snel de was vergeleken met een warmtepomp droger (2X zo snel)en ze doen gelijk de installatie en die was ook nog eens gratis! Top Top Top!

Ckogel 27-02-2013 Product maand in bezit

Weer een AEG gekocht de vorige droger was ook een AEG en meer dan 20 jaar oud.Het lawaai van deze droger was op het laatst
door het hele huis te horen.Ik ben tot nu toe zeer te spreken
over deze droger stil en hij doet zijn werk goed.Over duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen

sonnie45 31-12-2012 Product kwartaal in bezit

9,6
Een prachtige droger, met een hele mooie vormgeving. En wat bovendien ook fijn is, is de 8 kg. droogtrommel.
Hiervoor had ik een Siemens,ik heb nu voor deze AEG gekozen, vanwege de vorm en uitstraling.Ik heb hem sinds Oktoiber 2012, en hoop er nog lang plezier van te hebben.

cocodiana 14-12-2012 Product maand in bezit

Mooie vormgeving, makkelijk in het gebruik. Droogt goed, maakt weinig geluid. Rooster werkt gemakkelijk, er komen alleen wel wat pluisjes op de rubberen ring.

EH1971 12-12-2012 Product kwartaal in bezit

Droogt goed, snel en is stil. Vorige machine was ook een AEG en heel lang (15 jaar) plezier van gehad. Droger draait overuren ivm kleine kinderen. Enige punt van aandacht zijn de kleine sokjes die op het filter gaan liggen. Deze sokjes worden niet helemaal droog.
Maar verder uitermate tevreden. Erg gemakkelijke droger in gebruik.

THIJS ROELOFS 07-12-2012 Product kwartaal in bezit

GEWOON EEN PRIMA MACHINE!!DEZE KEER EEN DROGER TER VERANGING VAN DE VORIGE AEG WASDROGER. DE WAS KOMT ER PRIMA UIT DOOR DE VELE MOGELIJKHEDEN.

Ronnier 16-12-2011 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat. Droogt zeer goed en doet dat op een stille manier. Vrij snel klaar met weinig kreuk. Grote deur die ver open kan. Veel programma's die makkelijk te kiezen zijn. Al met al een prima AEG