Indesit IDCE G45 B (EU)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IDCE G45 B (EU) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

j 19-08-2018

super slecht

Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

nog nooit zo,n slechte droger gehad, droogt slecht, moet altijd 2 a 3 maal drogen voor de was een beetje droog is. Of de vormgeving mooi is, gebruikersgemak enz. goed is maakt niets uit als het apparaat niet doet waar het voor bedoeld is, DROGEN !!!!!

Minpunten

• droogt niet

Aristide 06-01-2018

Ingewikkelde poiepende kreukelkampioen

Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Het apparaat piept vanaf direct na de aankoop alsof metalen delen over elkaar lopen.
De gebruiksaanwijzing is ingewikkeld. Droogt slecht. Doet daar lang over. De was en wordt enkele ingewikkelde kurkentrekkerachtig in elkaar gedraaide hopen. Moet je eerst ontwarren. Zeer af te raden.

Pluspunten

• aanschafprijs

Minpunten

• waardeloze kwaliteit
  • droogt slecht
  • wasstukken draaien strak in elkaar

Walter 14-12-2016

Droogt slect

Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Heb apparaat nu 1 en halve maand droogt vanaf dag 1 slecht.
Al 3 maal monteur geweest nog steeds slecht was wordt niet droog of soms net niet droog.
Dus ben van mening dat apparaat niet als droger verkocht mag worden.
Het is of vochtig of klammig was soms tot 3 maal toe laten drogen alvoors het droog is.

Lorelei Rijsdijk 22-02-2017

Ik heb hetzelfde probleem. Gekocht 6-12-16. De monteur van jndesit is geweest vandaag en hij raadt mij aan terug te sturen. Ligt aan het model en hij zal nooit kurkdroog drogen omdat de sensor op de een of andere manier te vroeg signalen aangeeft. Alleen synthetische materialen zal lukken.

Ontevreden gebruiker 07-11-2016

Droogt slecht, miskoop

Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Nog nooit zo'n slecht werkend apparaat gehad, na 2,5 uur is de was nog niet droog. Programma's niet duidelijk en de droger blijkt een verhoogd risico op brandgevaar te hebben. Ik heb nu al twee keer indensit gevraagd om dit te herstellen (nadat zij hier een brief over hadden gestuurd) maar nu 7 maanden later moeten zij nog langs komen. Slechte service, heb het apparaat nu bijna 2 jaar maar ga nu een andere droger kopen die wel doet wat ie moet doen.

Minpunten

• Droogt slecht
  • Onduidelijke programma's

Lorelei Rijsdijk 22-02-2017

De indesit monteur is geweest vandaag en dit model staat er bekend om. Hij kon niets doen. Gekocht 6-12-16. Zijn advies is : terugsturen naar wehkamp. Intussen melding bij wehkamp gedaan het apparaat op te komen halen en mijn geld terug te storten. Wordt vervolgd. Maar dit apparaat is alleen in staat een kleine hoeveelheid synthetische kleding kast droog te drogen. Een dubbel dekbed overtrek van katoen krijg je na 3 uur nog niet droog. Lang leve Nuon !!!

Cees1977 14-02-2016
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Slechte droger. Bijna 1 jaar in gebruik. Na 6 maanden besloten om een klacht te melden. De was wordt veels te warm, na 20 sec. kan je de binnenkant achterplaat niet meer aanraken, zo heet. Wij drogen alleen het beddengoed. Aan het einde van het programma is het nog steeds nat. En dan te bedenken dat dit programma ca. 2,5 uur erover doet. Allen de energieleverancier wordt er blij van. Er is al een terugroepactie geweest wegens de veiligheid van dit product. Wij hebben ook melding gemaakt dat de was veel te heet wordt en ook veel te heet is wanneer het programma afgelopen is. Er is nu een andere achterplaat geplaatst(tegen het brandgevaar). We hebben al 2x een monteur gehad. Heeft allemaal niks geholpen. Op de service van Indesit hoef je niet te rekenen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dat een product niet goed is, kan gebeuren. Maar dat de bereidheid van Indesit 0,0 is om het op te lossen snap ik niet. Ik heb zelfs voorgesteld om de droger te ruilen tegen een ander model. Indien nodig met bijbetaling. Maar de stugheid en het eigenwijze van Indesit is onvoorstelbaar.
Mijn advies, geef een paar tientjes meer uit. Koop in ieder geval geen Indesit. Tenzij je een slechte droger wilt....

Lorelei Rijsdijk 22-02-2017

Jndesit heeft mij verwezen naar de verkoper. In mijn geval wehkamp. Heb vandaag een verzoek gedaan het apparaat op te halen en mijn geld terug te storten. Ik krijg nog bericht. De indesit monteur geeft zelf aan dat dit model een probleem is.

bootgirl 07-12-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Heb de droger net een paar dagen in gebruik. Fijne droger, met veel opties. Was wordt perfect droog!

Monique 29-12-2015

Kan de droger alleen uit na stand by? ik wilde hem uit doen met de on/of knop maar dat gaat niet.

wilmaboekweit 02-12-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

fijne droger. nog maar een paar dagen in gebruik, maar al heel veel plezier er van gehad. Veel mogelijkheden, weinig geluid.

heydie 29-11-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

nog maar kort in bezit,maar bevalt nu al door de sensoren nooit meer verbruiken dan noodzakelijk!
Droogt goed,zitten meer dan nodig functies op

Domist 07-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Ook al is die een paar dagen in bezit ervaren wij het als een prettige condensdroger.
In zeer korte tijd is de was droog.
Wat wel jammer is is dat we er geen Nl talige gebruiksaanwijzing bij hebben ontvangen.

Domist 07-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Pas een paar dagen in huis maar tot nu toe prima droogresultaat in korte tijd.
Wat wel jammer is is dat de Nl handleiding mist maar tot zover een prima condensdroger.

Michael62 18-09-2013
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

droog instellen op 1 anders niet helemaal droog, dan geeft die aan 250 min maar is toch in één uur klaar. Heel makkelijk is de afvoerslang.

wg54 09-09-2013
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Volstrekt onduidelijke programmering, snap er nog steeds niks van. "Hoe men de machine laat drogen" heet een onderdeel uit het boekje, een a-4tje lang (en dan zijn er ook nog 2 pagina's beschrijvingen van de programma's, in totaal 16 paginas info ). Ja, goeie vraag, want zo eenvoudig is het dus allemaal niet hoor ! Zet m eerst aan, kies een programma, kies verv. knop "droging met tijdscontrole door op de knop te drukken totdat gewenst niveau bereikt is" ???? hoezo, ik had toch een programma gekozen, wat moet ik nu allemaal dan nog handmatig gaan bedenken ???? Maar okay, danmaar wat op die knop gedrukt. Dan : als je anti-kreukel wil kies je de knop "post- antikreukel" ??? waar zit die knop dan!??? , hij staat niet op de tekening!
Als ik vervolgens dan op start drukt gebeurt er vaak niets (of soms wel), kennelijk iets niet goed ingesteld, maar wat?? dus druk ik hier en daar maar op een knop, en oh, wonder: opeens gaat ie drogen, maar waarom ?? Ik heb m ook een paar keer maar helemaal uit gezet en opnieuw gestart. Ik ben er na ca 4 wassen er nog steeds niet achter hoe je het ding nu eigenlijk aan de praat moet krijgen.
Wat een hoogtepunt in gebruiksonvriendlijkheid, Indesit, gaan jullie ,ns bij andere drogers kijken, die hebben meestal gewoon een stuk of 10 programma's (en die kunnen best met een paar trefwoorden beschreven, maar goed, desnoods lang, als het uiteindelijk maar functioneert) ) en daar kies je er een uit en eventueel een knop uitgestelde start of anti-kreuk, druk op start en voila, de droger gaat drogen. Waarom al die ingewikkelde poespas?? Het is dat het zo'n gedoe is, maar liefst zou ik m inruilen, wat een onding !

Dennis2391 30-03-2013
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B (EU)

Product gekocht bij wasmachine.nl, zelf opgehaald goede service.
Nu ruim 1,5 jaar in bezit van deze betaalbare en toch zuinige droger. Na een jaar goed gebruikt te hebben, geen verhoging in de energie kosten ervaren.
Droogresultaat is goed. Door het handige meetsysteem worden kleine wasjes automatisch korter gedraaid. Hierdoor bespaar je op de stroom. Je kunt de afvoer ook aansluiten op de algemene afvoer ipv elke keer het bakje legen. Heb wel een aantal keren een storing ervaren maar deze was snel verholpen. Het is erg belangrijk om de filters zowel in de deur als onder in de machine goed schoon te houden. Daar zat namelijk op een gegeven moment een verstopping waardoor hij niet ging drogen. Propje stof verwijderd en werkt prima. Tot nu geen motorische problemen ervaren en een zeer fijne machine. Hij wordt intensief gebruikt, draait ongeveer 5 a 6 wassen per week.
Voor dit bedrag vind je bijna geen droger in deze energie klasse, een echte aanrader.
Was komt er trouwens mooi glad uit.