Miele TEB 235 WP Eco

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TEB 235 WP Eco op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Jasper 22-04-2021

Droogt slecht

Geschreven voor: Miele TDB 230 WP

Duurt ontzettend lang voordat een programma gedraaid is en dan nog komt de was er vochtig uit. We hadden een Miele gekocht omdat we dachten dat dit met de beste zou zijn, maar we hebben erg spijt van deze aankoop.

Minpunten

• droogt zeer slecht
  • doet er lang over

Anne Marie 31-03-2021

Spijt, spijt, spijt

Geschreven voor: Miele TDB 230 WP

Altijd Miele gehad en nu deze gekocht en droogt echt voor geen meter, ongeacht omgevingstemperatuur, vochtige lucht, hoe schoon de filters zijn. De droger deur moet ik continue afdrogen, alles is een blijft zeiknat. Elke was moet minstens 2x nog worden nagedroogd op de stand warme lucht, soms wel 2, maar ook wel eens 3 uur extra. Deze wasdroger is Miele onwaardig, heb m nog geen jaar, maar wat een spijt, er komt geen einde aan het urenlange drogen van de was.. Vaak moet ik de was uitleggen/hangen om het laatste restje vocht eruit te krijgen.. Niet kopen, werkt niet.

Hoekstra 23-02-2021

Slecht droogresultaat

Geschreven voor: Miele TEB 235 WP Eco

Slechte keuze, droogt echt voor geen meter, ongeacht omgevingstemperatuur, vochtige lucht, hoe schoon de filters zijn. Elke was moet minstens 2x nog worden nagedroogd op de stand warme lucht, soms wel 2, maar ook wel eens 3 uur extra. Deze wasdroger is Miele onwaardig, heb m nog geen jaar, maar wat een spijt, er komt geen einde aan het urenlange drogen van de was.. Vaak moet ik de was uitleggen/hangen om het laatste restje vocht eruit te krijgen.. Niet kopen, werkt niet.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• droogt zeer slecht
  • maakt in verhouding veel lawaai

Wouter 24-03-2020

Prima wasdroger

Geschreven voor: Miele TEB 235 WP Eco

Prima droger, doet wat hij moet doen zonder allerlei fratsen en omhaal.
Was is minder gekreukt als bij vorige droger wat verdere verwerking makkelijker maakt.
Ook stukken stiller en zie mijn energie verbruik duidelijk dalen!
Enige nadeel is dat t wel wat langer duurt voor een machine was droog is vergeleken met de vorige (een Siemens van 15 jaar oud die nu bij een familie lid nog steeds perfect werkt), maar met het oogpunt minder energie te verbruiken is dat de concessie die gemaakt moet worden.
Ook een nadeel is dat, vergeleken met de Siemens, het beddengoed bij de Miele helemaal op een prop eruit komt en paar keer uitgeschud dient te worden. Maar de energie rekening en het eenvoudige bedieningspaneel maken dat weer goed. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Energie zuinig
  • Veel minder kreuk vorming
  • Stil apparaat

Minpunten

• Duur programma
  • Beddengoed komt als een prop eruit

A M 12-10-2019

Top product

Geschreven voor: Miele TEB 235 WP Eco

Onze oude droger had al een tijdje problemen om de was droog te krijgen.
Onze nieuwe Miele is energiezuinig, echt in 1 droogbeurt droge was, en je kan een geurflacon toevoegen waardoor je was en de omgeving heerlijk ruikt.
Makkelijk te bedienen, veel opties voor verschillende stoffen.
Conclusie: een echte aanrader! Top product.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Echt in 1 droogbeurt droge was

ElsR 18-08-2019

Superdroger

Geschreven voor: Miele TEB 235 WP Eco

Deze droger doet meer dan hij moet. Hij denkt na hoe lang nodig is om de geprogrammeerde droogwens in te lossen. Geen omkijken naar! Altijd klaar...