Bosch Serie 4 WTR83V02NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTR83V02NL op Kieskeurig.nl.

Diana 16-06-2019

Prima droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Het is een prima droger alleen is hij erg gehorig op de lagere verdieping en dekbed rolt elke keer op waardoor het niet droog wordt

Remond 13-10-2020

Bosch wasdroger type WTR83V02NL

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Nadat na 16 jaar onze condensdroger het begaf, hebben we gekozen voor deze Bosch waterpompdroger, mede doordat we al een Boschwasmachine hebben die al 16 jaar goedfunktioneert. We gebruiken hem al 4 weken.
+ weinig geluid en gebruikvriendelijk programmas
- geen en hopelijk blijf dit zo.

Marja 06-10-2020

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Deze droger gekocht omdat ik verhuisde naar een inpandige badkamer. Heeft afvoerslang aan achterzijde zodat er geen slede geleegd hoeft te worden. Maakt geen herrie en is superzuinig. Totaal geen warme lucht in badkamer.
Helaas 1 minpunt: doordat de trommel maar 1 kant opdraait gaan dekbedhoezen in elkaar draaien en vormen zo een slecht drogend geheel. Dus regelmatig programma onder breken om dekbedhoezen uit elkaar te halen.
Zeef makkelijk eruit te halen om schoon te maken.

Marco 02-10-2020

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Een instapmodel warmtepompdroger zonder veel poespas. Bevalt goed (pas 4 dgn in bezit). Diverse programma's al getest. Apparaat verkort zelf de droogtijd op basis van de vochtigheidssensor. De droogte graad is ook zelf in te stellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-02-2020

Super aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Na lang wikken en wegen toch besloten een warmtepompdroger aan te schaffen, en daar heb ik zeker geen spijt van! Wat een fijne machine, hij doet z'n werk goed en ik hoef heb niet meer heel m'n huis vol was hangen. Super aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mirjam 17-11-2019

Fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

De droger is makkleijk in gebruik door de vele keuzeprogramma's en eenvoudige bediening. Wil je de was net iets droger dan het programma standaard aangeeft? Dan kun je zelf eenvoudig de drooggraad iets verhogen; ideaal en dus precies op jou wensen af te stellen. Verder is de droger voorzien van een handig en eenvoudig schoon te maken 'stofrooster'. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frans 18-12-2018

Goede Wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Lekker stil en levert op juiste wijze gedroogde was. Geen extra warmte meer in wasruimte. Vorige droger was een oude condensdroger

Pluspunten

• Uitgekiende droogprogramma's
  • Duidelijk display
  • Zuinig

Minpunten

• nog niet gevonden

warmtepompwasdroger 15-12-2018

warmtepompwasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

een zuinige zeer mooie stille wasdroger, net een week in gebruik. ben er blij mee, doet wat hij moet doen

BMR 12-11-2018

energiezuinige, geluidsarme wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTR83V02NL

Op aanbeveling van de monteur, die kwam voor mijn kapotte wasdroger, deze droger gekocht. De eerste ervaringen zijn prima. Diverse programmamogelijkheden en nog energiezuinig ook. Er is ook een optie om het water via een afvoer te laten wegspoelen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • diverse programmamogelijkheden