Miele TDD220WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TDD220WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Edswart 25-02-2019

mooi degelijk design

Geschreven voor: Miele TDD220WP

wij hebben dit apparaat enige weken mogen testen.
het is een degelijk apparaat met vele keuze mogelijkheden, de standaard programma's zijn ook nog naar eigen keuze aan te passen.
het grote laadvermogen is ideaal maar gaat wel ten kosten van de droogtijd.
de deur opent zeer ver gunstig om was in en uit te laden ,tevens heeft het verlichting binnen , dat heel praktisch is in iets donkere ruimte.
de stoffilters zijn makkelijk te reinigen, en het op de afvoer aan te sluiten afwatering is gunstig, geen zware opvangbak legen, al is dit wel een mogelijkheid.
het FragranceDos (geur) is een leuke optie ,helaas vullingen alleen bij Miele te verkrijgen.
Het is een degelijk apparaat die precies doet wat je verlangt met delicate wasgoed, en al het andere .
zuinige goede wasdroger zeer tevreden na 4 weken testen.

Pluspunten

• grote opening met verlichting
  • aan te passen programma's
  • vrij stil
  • energie zuinig
  • keuze afvoer , waterbak

Minpunten

• FragranceDos alleen bij Miele te bestellen
  • FragranceDos gaat niet zo lang mee als vermeld

John Hapers 18-02-2019

Droger met een mooi design

Geschreven voor: Miele TDD220WP

Wij kregen de kans om deze mooie droger een aantal weken te testen. Het design van de droger vinden heel mooi en hij is zeer gebruiksvriendelijk. Alles werkt voor zich. Je hebt via de draaiknop de keuze uit 16 verschillende droog programma's en daarnaast kun je via het bedieningspaneel aangeven welke droogtegraad je wenst. De verschillende programma's heb ik getest maar het valt mij op dat de was onvoldoende droog is. Ook reageert het bedieningspaneel niet direct. Hierdoor heb ik al een aantal keer gehad dat de droger dus niet aangegaan is. De pluizenfilters zijn makkelijk te reinigen en met de stofzuiger kun je er ook makkelijk bij. In het pluizenfilter zit een geurcapsule die een heerlijke geur af geeft aan het wasgoed. Allen heel erg jammer dat deze capsules alleen te koop zijn via Miele.
De was die uit de droger komt is bijna kreukvrij waardoor strijken heel gemakkelijk gaat. De meeste kledingstukken hoef je helemaal niet te strijken.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • stil in gebruik
  • energiezuinig
  • mooi design

Minpunten

• bedieningspaneel reageert niet direct
  • was is vaak niet droog genoeg
  • duur in aanschaf
  • geurcapsules alleen via Mieke verkrijgbaar.

Dymi 18-02-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Miele TDD220WP

De Miele TD 220 WP is een topdroger. Doet wat ie moet doen, is makkelijk in het gebruik en nog energiezuinig ook. Erg fijn zijn de verschillende standen om verschillende soorten wasgoed te kunnen drogen. Vooral de Express-stand vind ik een uitkomst. In iets meer dan een uur is je wasgoed kastdroog. Verder vind ik het prettig dat hij niet al te veel lawaai maakt en het lichtje in de trommel vind ik een uitkomst. Zeker als je droger zoals bij mij op een redelijk donkere plek staat. Een echte aanrader dus.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Express-stand
  • Lichtje in de trommel
  • Energiezuinig

Minpunten

• Aan de prijs

SD 14-02-2019

Prima droger

Geschreven voor: Miele TDD220WP

Wij hebben deze droger mogen testen en dat is prima bevallen. Een gezin met kleine kinderen staat gelijk aan heel veel was. En die was wil je zo snel mogelijk weg werken. Met deze droger is dat heel fijn en makkelijk te doen. Het is een fijne grote trommel waardoor de was goed droog wordt. De droger is makkelijk in gebruik. Alles spreekt voor zich. Een handleiding is niet echt nodig.
Er zit een extra geurtje bij wat je in het filter kan doen, waardoor je was nog lekkerder gaat ruiken. Het pluizenfilter is ook makkelijk schoon te maken. Het waterreservoir is ook groter dan verwacht waardoor ik hem niet elke draaibeurt hoefde te legen.
Al met al een goede droger, makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Makkelijk in gebruik

Jeffrey 08-02-2019

Perfecte droger

Geschreven voor: Miele TDD220WP

Wij hebben deze droger een tijdje mogen testen en ik moet bekennen dat het een prima droger is. Het is een apparaat dat makkelijk is in gebruik. Na de installatie heb je niet eens de gebruiksaanwijzing nodig om te starten. Hij is redelijk stil en oogt ook wel mooi, voor zover je kan spreken van een mooie droger. Het keuzemenu is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Het waterreservoir is net als het stoffenfilter makkelijk te verwijderen en schoon te maken. In het stoffenfilter zit ook een geurenverspreider die niet alleen een lekker geurtje aan de was geeft maar die ook makkelijk te vervangen is. Met een ruime trommel is het dan ook een ideale partner om de berg was weg te werken. Al met al een perfecte droger.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Ruime trommel

Minpunten

• Soms reageert de draaiknop wat traag