Bosch Serie 6 WTW85492NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTW85492NL op Kieskeurig.nl.

Suusje 09-04-2021

fijne droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

Super droger! goed droog, ik hoefde zelfs de droogtegraad niet aan te passen. duurt niet veel langer dan een gewone condensdroger, maar het resultaat is uitstekend! en het wordt in de kleine ruimte waar die staat niet meer vochtig. Ook fijn. Ook ben ik blij met de zelfreinigende condensator.
Ik gebruik hem zeker 5x per week met handdoeken, die ik gebruik in mijn schoonheidssalon. 'snachts drogen op de startuitstel, smorgens weer genoeg handdoeken om te gebruiken.
Al met al, een prima aanschaf

Pluspunten

• mooi droog
  • ruimte wordt niet vochtig

JoVe. 23-01-2021

Wat een teleurstelling

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

Sinds 7 maanden in het bezit van deze droger. Onze ervaringen met deze droger zijn zeer slecht. Droogtijden van 3 tot 3 1/2 uur zijn heel normaal en dan nog is het echt droog. Dekbedhoezen en overhemden zitten na zo'n droogbeurt volkomen in elkaar gedraaid en moet je helemaal uit elkaar trekken. En daarna uiteraard strijken om alle plooien er weer uit te krijgen. Alle mogelijk programma's geprobeerd, maar geen enkel programma geeft een bevredigend resultaat.

Warmtepompdroger 08-11-2020

Mooi uiterlijk en goede prestaties

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben al jaren en jaren Boschprodukten, wasmachine, wasdroger, afwasmachine, kookplaat, afzuigkap enz. Een keer een kapotte afwasmachine. De klantenservice en de monteur waren geweldig in het oplossen van het probleem. Hulde. Nu de wasdroger vervangen. Een mooi uiterlijk, veel programma,s en goede prestaties. Wij zijn zeer blij met het apparaat.

joos 23-10-2020

super

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] nog maar pas aangeschaft, maar erg tevreden tot nu toe

Beoordeling droogtrommel 28-09-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet aan de verwachtingeb, geruisloos en makkelijk bedienbaar. Maakt de beloftes waar.

Jackmanie 07-07-2020

Beste droger ooit

Jackmanie 07-07-2020

Beste droger ooit

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine droogt uitstekend en heeft een uitgebreid programma met extra mogelijkheden voor de fijne was middels een rekje. Ook de buitenkant is zeer fraaie afgewerkt

EJHa 10-06-2020

Prima warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze warmtepompdroger samen met een wasmachine uit de Serie 6 gekocht. Staat mooi zo naast elkaar.
Heeft voldoende opties en droogt goed. De filters zijn makkelijk schoon te maken en met een vaste afvoer heb je geen omkijken naar het condenswaterreservoir.

joke 23-05-2020

zacht en droog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine ziet er cool uit, naast de tegelijkertijd aangekochte Bosch wasmachine. Hij is net zo gebruikersvriendelijk en het wasgoed komt er niet cool, maar warm en soft uit.

LoPo 20-05-2020

Eenvoudige bediening, veel opties

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machineet waterpomp en zelfreinigende condensor.
Veel programma's maar toch eenvoudige bediening.
Goed droog resultaat.

LouDVel 10-05-2020

Super

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn
Goed droog en filters zijn goed te reinigen

Troord 23-03-2020

Gebruik warmtepomp wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat nu een maand in huis, het bevalt uitstekend.
Erg uitgebreide programma keuze gecombineerd met de grote trommel maakt dit een zeer fijne wasdroger. Ook de mogelijkheid om de condensafvoer rechtstreek op de afvoer aan te sluiten neemt je veel gehannes met de condensafvoerbak uit handen. Voor ons een goede keuze geweest.

G Nijsten 18-03-2020

Hij werkt perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij werkt perfect zelfs de frisse geur blijft lekker in de was hangen

ardy 25-01-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer mooi apparaat. Degelijk en veel mogelijkheden.

Bakker 31-12-2019

Heel energiezuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Scheelt enorm op maandelijks energieverbruik

WTW85492NL 29-12-2019

Fris droge was

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke machine die ook nog energie zuinig is met het gemak van een zelfreinigende filter.

Millie 17-12-2019

Miskoop van het jaar.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

Droogtijd duurt eeuwen, en de was is nog niet droog..
Volgens BSH is het normaal dat het meer dan 3 uur duurt en dat de was nog na moet droger?????

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• duurt lang
  • was niet droog

Marina 28-11-2019

Super stil en droogt super

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 27 jaar mijn oude drooger vervangen voor een nieuwe Bosvh waar ook mijn wasmachine van is en vaarwasser ecnt super blij mee super stil en droogt perfect een echte aanradar had ik jaren eerder moeten doen

Rien 23-11-2019

Super machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

Echt een gigantisch fijne warmtepompdroger, stil/zelfreinigend filter/lekkere grote toegang en heel erg makkelijk in het gebruik. Verder ziet hij er schitterend uit en dat voor zo,n klein prijsje ( net iets duurder als een condens droger. Wij raden deze warmte pompdroger dan ook zeker aan.

Anoniem 22-11-2019

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW85492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn dat slang voor condensafvoer op afvoer pijp kan van erlangs staande wasmachine van Bosch