Whirlpool FTBE M11 8X2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FTBE M11 8X2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

consument1 16-10-2021

Was wordt niet droog

Hij droogt niet.
Was is klammig als het programma klaar is.
Moet het programma twee keer draaien en dan nog is het niet goed droog. Hele woonkamer hangt vol met wasgoed om het na te laten drogen.
Lijkt nu nog erger te worden na een jaar.
Gaan terug naar de winkel. We hebben nu nog garantie.
Is dit een miskleun of werken alle warmtepompdrogers zo slecht?

Minpunten

• Programma's duren lang
  • Was is niet droog

Annie Sensen 10-03-2020

Gemakkelijke bediening in het Nederlands.

Geschreven voor: Whirlpool FTBE M11 8X2

Groot 8 kg met roestvrijstalen trommel Nederlandse bediening. Goede uitleg en bezorging aan huis extra filter voor bescherming en gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• 8 kg
  • roestvrijstalen trommel
  • Extra filter

Annie Sensen 07-03-2020

Gemakkelijke bediening in het Nederlands.

Geschreven voor: Whirlpool FTBE M11 8X2

Pluspunten

• 8 kg
  • roestvrijstalen trommel
  • Extra filter

Cees van Mook 01-10-2019

Droogt slecht en duurt heeel lang

Geschreven voor: Whirlpool FTBE M11 8X2

Mooie machine maar het dogen van ern was duurt gemiddeld 6 tot 8 uur en dan maar hooen dat het droog is. Monteur bij geweest en kon niks vinden reactie gewoon op het langste programma zetten want die andere programma werken toch niet. Daar zit je dan met een droger van ruim 500 euro die maar 2 wassen per dag kan drogen!!!!!

Pluspunten

• Enegie zuinig

Minpunten

• Lange droogtijd
AdMuskens 18-12-2019

Beste,
Dan doe je iets niet goed want wij hebben dezelfde en heb hier op deze site net geschreven dat hij perfect werkt 4 draaien op een avond, telkens een volle bak water, hieraan kan je zien of hij goed werkt, let op dit soort drogers kan geen volle was hebben die zo uit de machine komt, best resultaat is om het op te delen in 2 keer dus lekker veel ruimte in de trommel dan kan de lucht er goed bij. ongeveer 80min en de was is heel goed droog zoals het hoort.

consument1 16-10-2021

Hier hetzelfde probleem. Heb 'm nu een jaar, maar van begin af droogt hij al slecht. Moet 'm steeds extra tijd geven, nadat het programma klaar is. Mijn oude droger was 20 jaar oud, maar alles was droog aan het eind van het programma. Het is dat er gaten in de trommel vielen, anders zou ik 'm zo terug willen.
Warmtepompdrogers zouden energiezuinig zijn, maar dat valt weg als je een programma meerdere keren moeten laten lopen om je was droog te krijgen. Droger met grote trommel gekocht, zodat alle was er in 1x in kan. Wat heb je eraan als dat niet kan?
Is dit echt het beste wat een warmtepompdroger kan? Valt me enorm tegen. Winkel gebeld. We moeten even langskomen met de bon en typenummer. Ben benieuwd of ze dit vaker horen bij dit soort drogers.