Bosch WTW8756ENL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 95 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW8756ENL op Kieskeurig.nl.

9,1

Paul Vallen 16-12-2019

Praktische wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer energiezuinig en handige bediening van programma's. Aansluiten was ook een fluitje van een cent.

Pluspunten

• praktische bediening
  • energiezuinig

Family Gutierrez 20-06-2019

Niet anders verwacht van Bosch

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Na veel overwegen en reviews lezen van gebruikers, besloten om over te gaan naar een Bosch wasdroger met warmtepomp. Goede actie getrouwen bij de M.M. Wasdroger is erg stil vergeleken met mijn vorige model van Siemens (trouwens komen uit dezelfde fabriek). Vele programma's en droogte naar wens makkelijk in te stellen. Na paar keer droger te hebben gebruikt beste droog resultaat instelling bepaalt, deze wordt dan ook onthouden voor de volgende droogbeurt. Deur opening is groot, fijn is ook de dubbele filters die voorkomen dat pluizen richting de condensor gaan. Heeft een SelfCleaning Condensor waardoor je minder schoonmaak/onderhoud aan hebt. Al met al erg tevreden en erg zuinig in energie verbruik (A+++). Enige minpunt is wel de vele stof pluizen (rondom filters) die van de filters verwijderd moeten worden, vindt ik wel iets meer dan normaal.

• Zuinig in energie verbruik
  • Vele programma's keuze
  • Lampje in trommel
  • Dubbele filters

Minpunten

• Veel stof pluizen rondom filters

Ewbak 20-05-2021

Fantastische droger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Hele fijne droger, bepaald zelf aan de hand van de belading de droogtijd. Daardoor lijkt het in eerste instantie langer te duren dan de daadwerkelijke droogtijd. Ben heel blij met deze aankoop!

Patrick 06-03-2021

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger doet perfect wat die moet doen. Stel het juiste programma in en de was word perfect droog. En vele malen zuiniger dan de condensdroger die wij hadden.

R.Janneman 20-01-2021

Droogt niet

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Droger nu 4 maanden in bezit,heeft nog geen enkele was gedroogd en schijnt erg moeilijk te repareren te zijn.

Hans 07-01-2021

Erg fijne droger!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger doet precies wat je verwacht en de bediening werkt fijn. Kleine wasjes droogt hij wat minder, maar zodra de trommel voldoende is gevult werkt deze droger super.

Arie 19-09-2020

Uitmuntend

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk geruisloos en droogt vortreffelijk in een mindere tijd dat het aangeeft.

Jack Wijnands 16-09-2020

Fijne nieuwe wasdroger!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Juist op het moment dat de Corona epidemie op zijn hoogste punt was, gaf onze wasdroger de geest. Gelukkig was het de afgelopen maanden mooi weer, want de retailers installerden op dat moment niet. Nu bij de start van het najaar hebben wij een mooie, zuinige en stille BOSCH droger gekocht. Prima apparaat!

Edward van Tilburg 18-08-2020

Topper met energielabel A+++

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een topper dit apparatuur. Met zijn energielabel A+++ gedurende zijn levensduur door de Selfcleaning Condensor, is echt een toegevoegde waarde in de portemonnee. De verlichting in de trommel maakt het voor het oog ook nog eens een mooi apparaat.

André 31-07-2020

Net binnen, nu al enthousiast!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oké, toegeven, na 1 dag in bezit kun je nog niet veel zeggen om een goede review te schrijven, maar ik ben op voorhand wel enthousiast. Want heb me heel goed ingelezen en producten vergeleken. Ik ging in eerste instantie alleen voor een nieuwe wasmaschine, dit is de 8 serie WAW32642NLB geworden, maar omdat ik bij nader inzien toch graag 2 gelijke producten wilde is deze droger het geworden. Ik had een 5 kilo condensdroger , aangezien deze 8 kilo is en veel energiezuiniger is het een win-win situatie!

Serie8 06-06-2020

Even wennen

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na grondig research uitgekomen op de ETE8756ENL en toch viel het droogresultaat in het begin tegen, na het opnieuw laten drogen onthoudt de droger de instelling van het programma dat je kiest en nu is het resultaat wel goed.

Bosch wasdroger 02-05-2020

“Slimme” en onmisbaar in elk modern huishouden!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger is fantastisch, beter dan de drogers die we ooit gehad hebben. Hij is slim doordat hij de hoebeelheid was "meet" en zo de droogtijd zelf instelt. Dit is zuinig en milieuvriendelijker. De droger is stil en snel klaar, droogt goed en de was blijft fris na drogen, ook als je het er niet meteen uithaalt. Zeker een aanrader!

Goed product 15-04-2020

super product

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

De beide producten werken perfect! je bespaart een hoop wasmiddel. Het product is muis stil en het bedienen met de app werkt ook heel fijn.

Jolanda 31-03-2020

Prima machine droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Prima machine bediening is erg fijn nu over gestapt naar warmte pompdroger en sta versteld dat de was snel droog is.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • snel droog

Pieter 23-03-2020

Stil en snel droog

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

We hadden al een bosch serie 8 wasmachine en daar zijn we zeer tevreden over en daarom nu ook een passende warmtepomp droger. De eerste lading ging sneller dan de droger had gepland, dit komt omdat de droger zelf kijkt hoe droog de was is. De droger is ook echt verrassend stil en trilt ook niet. Handig lampje in de trommel en makkelijke bediening.
Het enige wat we jammer vinden is dat onze wasmachine een wittere kleur heeft dan de droger.

Pluspunten

• Snel
  • Zeer stil

Minpunten

• Kleur verschil in vergelijking wasmachine

john 10-03-2020

Droogt goed, maakt weinig of geen geluid

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Veel machines vergeleken. Deze machine voldoet aan al onze eisen en heeft een prima kwaliteit prijsverhouding

Pluspunten

• droogt erg goed
  • geruisloos

Johannes van Zutphen 10-03-2020

Groot gebruiksgemak, uitstekend droogresultaat

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Erg fijn is de automatische reiniging van de condensator. Voorts laten de filters zich gemakkelijk uit de droger halen. Helder paneel. Een uitstekend droogresultaat.

Pluspunten

• automatisch reiniging condensator
  • filter is voor makkelijk uit de droger te halen
  • helder paneel

John 10-03-2020

Zeer goede en fijne en stille droger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger droogt niet alleen perfect maar is ook erg stil.
Ook een goed pluspunt is de zelfreinigende functie van deze machine.
Echt een aanrader voor iedereen

Monique 08-03-2020

Droog snel en geluid is bijna niks

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Een hele fijne droger die ontzettend snel droogt. Teven maakt de droger bijna geen geluid. Ik ben zeer tervrede

Pluspunten

• Was snel droog
  • Maakt bijna geen geluid

Judith 02-03-2020

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

zeer uitgebreide wasprogramma’s ! Erg fijn in gebruik. Maakt weinig geluid. Ik ben erg blij met de aankoop

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen minpunten