Bosch WTW8756ENL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW8756ENL op Kieskeurig.nl.

9,1

Lotttb 29-06-2019

Lekker stil!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Super fijne wasdroger! Hij is stil en droogt goed. Alles komt er kastdroog uit. Veel verschillende opties en makkelijk in gebruik. Naast het warme droogprogramma heeft hij ook een koud programma, waarmee je kleding in 20 minuten huisdierhaarvrij is.

Family Gutierrez 20-06-2019

Niet anders verwacht van Bosch

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Na veel overwegen en reviews lezen van gebruikers, besloten om over te gaan naar een Bosch wasdroger met warmtepomp. Goede actie getrouwen bij de M.M. Wasdroger is erg stil vergeleken met mijn vorige model van Siemens (trouwens komen uit dezelfde fabriek). Vele programma's en droogte naar wens makkelijk in te stellen. Na paar keer droger te hebben gebruikt beste droog resultaat instelling bepaalt, deze wordt dan ook onthouden voor de volgende droogbeurt. Deur opening is groot, fijn is ook de dubbele filters die voorkomen dat pluizen richting de condensor gaan. Heeft een SelfCleaning Condensor waardoor je minder schoonmaak/onderhoud aan hebt. Al met al erg tevreden en erg zuinig in energie verbruik (A+++). Enige minpunt is wel de vele stof pluizen (rondom filters) die van de filters verwijderd moeten worden, vindt ik wel iets meer dan normaal.

• Zuinig in energie verbruik
  • Vele programma's keuze
  • Lampje in trommel
  • Dubbele filters

Minpunten

• Veel stof pluizen rondom filters

MANUELA 19-11-2019

wat een rust...heerlijk stil !!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

na 13 jaar een Electrolux gehad te hebben overgestapt naar een Bosch warmtepompdroger.En wat een verschil!! heel erg stil en het grootste voordeel vind ik dat je op een groot duidelijk scherm precies kunt zien wat de resterende tijd is.Ook een regenboog aan keuzes betreft programma's...ideaal !!! Ik kan nu al niet meer zonder hem ..WELKOME IN DE FAMILIE !!!

Pluspunten

• ZEER STIL
  • DUIDELIJK SCHERM
  • AANGEVEN DUUR VAN PROGRAMMA

Amarens 13-11-2019

Mooi en degelijk apparaat mooie uitstraling

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Voldoet helemaal volgens advies van de verkoper mooie uitstraling van het apparaat grote trommel inhoud

Pluspunten

• Grote inhoud

Kristina 01-11-2019

Droogt super stil en goed!

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

We zijn nu een aantal weken in het bezit van deze droger en wij zijn zeer tevreden. Droogt goed en heeft voldoende verschillende programma's. Verder makkelijk in gebruik en een grote opening. Wat ook een pluspunt is t.o.v. onze vorige droger is dat deze stiller en sneller is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. Toonen 30-10-2019

Bosch Warmtepomp Droger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Mooi vormgegeven droger met heel hoog afwerkingsniveau. Duidelijk display. Alle moderne functies. Zeer gebruiksvriendelijk. Doorzichtige deur, handig voor bekijken droogproces. Zeer zuinig, laag geluidsniveau en belangrijk milieuvriendelijk.

Pluspunten

• Afwerking
  • Doorzichtige deur
  • Energiezuinig
  • Uitstekend droogresultaat

Kristina 25-10-2019

Droogt fantastisch

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Hiervoor hadden wij een Beko Warmtepompdroger waar we eigenlijk vanaf het begin al niet over te spreken zijn geweest. Deze is er ook na 4,5 jaar mee opgehouden en hebben dan ook besloten om dit keer een Bosch aan te schaffen. Nou kan ik nog niet uit veel ervaring spreken, maar de eerste resultaten zijn geweldig. De was wordt goed droog, het geluid is minimaal en de gebruiksvriendelijkheid is super.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • A+++
  • Droogt geweldig
  • Self-cleaning condensor

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Jan 22-10-2019

Energiezuinig, stil.

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Ik heb deze machine gekocht omdat hij energiezuinig is en qua prijs (ook ivm cashback) aantrekkelijk was. Vorige ervaringen met Bosch-apparatuur waren erg positief. Dit bij elkaar heb ik een goede investering gedaan.

Pluspunten

• energiezuinig
  • duidelijke bediening
  • Uitstekend droogresultaat

richard 21-10-2019

handige droger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

zeer tevreden met deze droger, veel handige programma's, makkelijk te bedienen, waterafvoer maar heeft ook opvangbak,
maakt geen herrie

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • stil

Minpunten

• nog niet ontdekt

HiKa 13-10-2019

Perfecte Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Deze warmtepompdroger droogt je was erg goed. Met alle instellingen kun je die zeker bereiken. Erg handig is de tijddroger zonder sensor, zodat je ook nog enigzins vochtige was kunt drogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HiKa 13-10-2019

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Uitstekende stille wasmachine met allerlei handige programma's zoals een 15 minuten was. Het enige minpunt is dat er geen centrifugeer programma is dat ik op mijn vorige wasmachine wel had. Als dit programma er wel zou zijn had ik de wasmachine met 5 sterren gewardeerd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robert 13-08-2019

alles weer heerlijk droog

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

uit verschillende vergelijkingen leek dit ons de beste aankoop. we hebben naast factoren als grote van de trommel, mogelijkheid om hem op tijd aan te zetten , de mogelijkheid voor een kort programma (40 min) en zelfreiniging ook naar de energiekosten (+++) en de aanschafprijs gekeken. de actie van Bosch in de maand juli hielp ook.... het enige wat op de nieuwste drogers wel zit is een " connected" versie... (app) maar wie weet wat er dan allemaal met je gegevens gebeurd :P en eerlijk zeggen hij droogt prima, still en de condensor niet hoeven schoonmaken is heerlijk.... (en ten opzichte van de oude droger sparen we ook nog eens flink wat energie kosten …. )

Pluspunten

• droogresultaat
  • snelheid van programma
  • energieverbruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Holla 29-07-2019

Ook nog mooi om te zien.

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Nu gekozen voor een extra energiezuinige droger en dan kom je uit op de warmtepompdroger van Bosch met energieklasse A+++, typeWTW8756ENL. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Doet wat hij moet doen erg goed
  • Keuze uit twee mogelijkheden om water af te voeren

Minpunten

• Vooralsnog geen

sandra 26-07-2019

Had ik eerder moeten hebben

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Droogt goed en niet stopt wanneer de was droog is dus voor de aangegeven tijd, grote vulopening, deur gaat echt ver open, minder kreukels in je kleding, heel stil, gebruiksvriendelijk. Is jammer genoeg iets breder dan mijn vorige apparaat waardoor hij iets of wat verder uitsteekt. De prijs zou wat minder mogen en is niet voor iedereen betaalbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 19-07-2019

mooi design en makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Ik heb deze droger gekocht na het lezen van diverse reviews. De droger scoorde zeer goed op zuinigheid en gebruiksgemak. Mijn ervaring met deze droger. Hij is zeer stil, droogt goed en is zeer energie zuinig. De was komt er zacht en goed droog uit. De deuropening is ruim en de deur gaat zeer wijd open waardoor je de was makkelijk eruit haalt. De bediening is zeer eenvoudig waardoor je bijna geen handleiding nodig hebt. Het reinigen van de pluizen gaat zeer eenvoudig door de dubbele zeef die in deur opening verwerkt is. Ook is de machine zelfreinigend. Je kunt het water afvoeren via een slang, waar mijn voorkeur naar uitgaat, als via de condens bak. Dus zuinig, droog, zelfreinigend, vooral stil en de trommel beschermd je textiel.

Pluspunten

• zelfreinigend
  • beschermd textiel
  • stil
  • energiezuinig
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• breder dan mijn oude droger

Andrew 15-07-2019

Stille warmtepompdroger met een uitstekend droogresultaat

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Wij zijn super blij met dit apparaat na alle ellende die we hadden met onze vorige (Koreanse) droger. Het is stil, heeft een uitstekend droogresultaat en energiezuinig (A+++) ook nog

Pluspunten

• Stil (voor een droger)
  • Droogreslutaat
  • A+++

Minpunten

• Afvoerslang bevestiging is niet geweldig

Jackie27 08-07-2019

Zeer goede droger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Na heel wat jaren (12+) overgestapt van een condensdroger naar een warmtepompdroger. N.a.v. de recensies voor deze droger gekozen. Ik heb hem nog niet heel lang, maar tot nu toe bevalt hij heel goed. Decdroogtijd valt mij heel erg mee en het droogresultaat is simpelweg geweldig. Bij kastdroog kan het ook daadwerkelijk de kast in. Ik ben zeer tevreden over deze droger.

Jaap 04-07-2019

wramte pomp droger van Bosch serie 8

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Hele fijne droger, droogt goed met een zeer laag energie verbruik. Eenvoudige bediening met duidelijke keuze programma's

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • energie zuinig

tim 29-06-2019

goede droogkast

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

goede droogkast van bosch, werkt perfect, laag stroomverbruik, en dan nog eens een leuke cash back...

N. Evers 29-06-2019

Bosch wasmachine en droger

Geschreven voor: Bosch WTW8756ENL

Wij zijn erg goed geholpen tijdens het uitzoeken van een wasmachine en droger. De verkoper had zeer ruime kennis op het gebied van witgoed, waardoor hij ons een goede en juiste keuze heeft laten maken. Bedankt!

Pluspunten

• Inhoud
  • Geluidsarm
  • Duidelijk display
  • DOS (alleen bij wasmachine)