Bosch WTR85V02NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR85V02NL op Kieskeurig.nl.

SB Knufing 01-03-2020

Tevreden!

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Droger maakt weinig geluid, is stylisch en bovendien zuinig. Het drogen duurt wel wat langer dan dat we gewend waren, maar de kwaliteit die er uit komt is vele malen beter. Veel minder 'stofdeeltjes' die van de handdoeken/kleding los laten. Bovendien ook bijna Geen pluisjes meer tussen het wasgoed. Droger is verder makkelijke te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-02-2020

Efficiënt, snel, geluidsarm en grote trommel

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Top droger! Zuinig, stil en grote trommel. Pluizenfilter gemakkelijk schoon te houden. Wij zijn super tevreden met deze droger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

roy bachnoe 27-01-2020

Bosch WTR85V02NL

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Deze warmtepompdroger kan ik een ieder aanbevelen. Is heel stil en droogt perfect met heel veel programma's. Ook hele makkelijk schoon te houden en de warmte komt helemaal niet vrij naar buiten. Het heeft dus geen invloed op je omgevingstemperatuur.

Pluspunten

• stil
  • droogt perfect
  • geen invloed op de omgevingstemperatuur

Minpunten

RonM 27-12-2019

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Prima wasdroger, doet wat ie moet doen. Na een traditionele droger nu een moderne energiezuinige droger. Bevalt goed! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ikke 21-10-2019

Twee keer gebruikt

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Tot nog toe doet ie het geweldig! Alles droog en lekker zacht! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ikke 21-10-2019

Twee keer gebruikt

Mensenjong1977 13-05-2019

Snel en stil

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Apparaat maakt weinig geluid.
Snel klaar.
Geen vochtige omgeving meer door warmtepomp.
Wasgoed precies droog zoals gewenst.

vanBeek 25-01-2019

Super fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Wat een fijn apparaat, super gebruiksvriendelijk en mooi design, we hebben ook de wasmachine en zijn super blij met hoe alles werkt en hoe makkelijk het in gebruik is.

EBos 22-01-2019

Goede droger

Goed:
Grote ruime deur, stoffilter goed en makkelijk te reinigen, makkelijk aan te sluiten op waterafvoer en extra filter voor consensator.
Minder goed:
Op normaal stand wordt was regelmatig niet droog, gaatjes in het plastikhuis van het stoffilter zijn relatiefn groot waardoor koortjes van truien kunnen blijven haken.

R_udi 05-01-2019

Goede aankoop’

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Al heel lang moesten wij opzoek naar een droger. Wat is dan een gewoon goede droger ook kwa prijs kwaliteit. Met zoveel opties kwamen wij op deze. Perfect modern vriendelijk in gebruik en energie zuinig!