Bosch WTR85V02NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR85V02NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arnauld Hackmann 14-09-2021

Wat een miskoop!

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Waardeloze droger, slechtste die we ooit gehad hebben. Draait urenlang, soms wel 8 tot 10 uur, en nog komt de was er niet droog uit. Onvoorstelbaar. Zelden zo'n spijt gehad van een apparaat als dit. Binnen de garantietermijn beklag gedaan bij Bosch. Er is een monteur geweest die 'm doorgemeten heeft, maar volgens hem was er niets mis mee. Wij dachten oprecht dat het apparaat niet goed functioneerde, zo slecht. Maar als die monteur zegt dat deze droger aan de normen voldoet ben je uitgepraat en kan je qua garantie ook niks meer. Maar dat neemt de onvrede niet weg. Sterker nog, de ergernis is in de afgelopen anderhalf jaar alleen maar groter geworden. Wat een miskoop. Hij gaat binnenkort of Marktplaats of direct naar de stort, want wij zijn er klaar mee.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Droogt erg slecht
  • Duurt uuuuuurenlang, wel 8 tot 18 uur...
  • Doet gewoon niet, waarvoor je 'm gekocht hebt

roy bachnoe 27-01-2020

Bosch WTR85V02NL

Geschreven voor: Bosch WTR85V02NL

Deze warmtepompdroger kan ik een ieder aanbevelen. Is heel stil en droogt perfect met heel veel programma's. Ook hele makkelijk schoon te houden en de warmte komt helemaal niet vrij naar buiten. Het heeft dus geen invloed op je omgevingstemperatuur.

Pluspunten

• stil
  • droogt perfect
  • geen invloed op de omgevingstemperatuur

Minpunten

• geen