Bosch WTR83V01NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR83V01NL op Kieskeurig.nl.

Maartje 13-02-2019

Erg zuinig, maar je moet veel geduld hebben.

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Ik heb bewust gekozen voor een energie zuinige wasdroger. hij droogt op lage temperaturen wat beter is voor je was en erg energie zuinig. Hierdoor duurt het echter wel lang voor de was droog is (~3,5 uur). Vind ik geen probleem, maar wel handig om in je overweging mee te nemen. verder een gebruiksvriendelijke droger.

Peeet 09-11-2019

Waar voor 't geld.

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Goede droger doet zijn werk goed zuinig en stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeanet 27-10-2019

Hele mooie handzamedroger

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Onze oude droger had het na jaren trouwe dienst begeven. Hierop hebben wij deze droger gekocht. Simpel in gebruik, goede handleiding en redelijkeprijs. Wij zijn tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EMoviat 05-01-2019

Hele fijne droger, erg stil

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Na enig speurwerk, deze fijne droger aangeschaft. Erg stil en energie zuinig. De droger staat in de bijkeuken. Geen vochtig plafonds meer. Pluizenfilters zijn goed te reinigingen. Aanrader!