Bosch WTR83V01NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR83V01NL op Kieskeurig.nl.

P.M. Buth 14-03-2019

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Deze wasdroger heb ik eigenlijk niet gekocht omdat de oude wasdroger defect was maar omdat de wasmachine vernieuwd moest worden. Ja en wat doe je dan met een oude energievretende wasdroger? Ja, u raad het vast, daar neem je dan ook afscheid van. Eerlijk is eerlijk zo'n nieuwe machine geeft je toch weer een goed gevoel.
Dat gevoel wordt alleen maar versterkt in het gebruik ervan. Wat een fijne machine is dit, hij doet rustig en stil zijn werk en is makkelijk te bedienen en te onderhouden echt een heel verschil met de oude machine.
De buitenkant van dit nieuwe apparaat wordt ook lang niet zo warm als de oude en dat is zeker in de zomerdagen (als je hem dan toch eens gebruikt) wel zo plezierig. Zo'n machine gun je iedereen.

Pluspunten

• Voldoende keuze mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen
  • Waterafvoer kan direct op afvoer

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen ontdekken

Maartje 13-02-2019

Erg zuinig, maar je moet veel geduld hebben.

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Ik heb bewust gekozen voor een energie zuinige wasdroger. hij droogt op lage temperaturen wat beter is voor je was en erg energie zuinig. Hierdoor duurt het echter wel lang voor de was droog is (~3,5 uur). Vind ik geen probleem, maar wel handig om in je overweging mee te nemen. verder een gebruiksvriendelijke droger.

Jeanet 27-10-2019

Hele mooie handzamedroger

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Onze oude droger had het na jaren trouwe dienst begeven. Hierop hebben wij deze droger gekocht. Simpel in gebruik, goede handleiding en redelijkeprijs. Wij zijn tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michele 10-04-2019

Mooi aparaat

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Altijd een Bosch gehad, de laatste 17 jaar. Toen een Whirlpool na 4 jaar kapot, dus weer over op Bosch. Geweldig apparaat met veel mogelijkheden stil en super zuinig. Hoop op weer 17 jaar. Heb nu alles van Bosch.

Pluspunten

• Zuinig
  • Vele functies

MichelN86 09-03-2019

Perfecte droger

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Mijn was komt perfect uit de droger, soms heel ietsjes vochtig. Klein programma erachteraan en hij komt er als een zonnetje uit.

EMoviat 05-01-2019

Hele fijne droger, erg stil

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Na enig speurwerk, deze fijne droger aangeschaft. Erg stil en energie zuinig. De droger staat in de bijkeuken. Geen vochtig plafonds meer. Pluizenfilters zijn goed te reinigingen. Aanrader!