Bosch WTR83V01NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR83V01NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

De Bosch WTR83V01NL is beloond met een energieklasse A++. De wasdroger biedt maar liefst 12 droogprogramma's waaruit je kunt kiezen. Daarnaast meet de Duo-Tronic-techniek constant hoeveel vocht er nog in je wasgoed zit. De duur van het programma wordt daar vervolgens op aangepast, zodat je kleding niet onnodig lang in de droger blijft. Dat draagt niet alleen bij aan het geringe energieverbruik van de Bosch WTR83V01NL, maar is natuurlijk ook beter voor je kleding. Om je favoriete items extra lang mooi te houden, is de droger ook voorzien van een unieke trommelstructuur, ook wel het SensitiveDrying System genoemd.

Jack 25-11-2020

slecht droog resultaat

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Werkt niet zoals verwacht, helle lange droogtijd, langer dan 3 uur en dan komt de was er nog niet droog uit. Als je meerdere wasjes draait op een dag krijg de droger het niet bijgebeend.
Door het lange draaaien van de droger ook veel pluizen in het filter, niet goed voor de kleding

Michele 10-04-2019

Mooi aparaat

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Altijd een Bosch gehad, de laatste 17 jaar. Toen een Whirlpool na 4 jaar kapot, dus weer over op Bosch. Geweldig apparaat met veel mogelijkheden stil en super zuinig. Hoop op weer 17 jaar. Heb nu alles van Bosch.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Vele functies

P.M. Buth 14-03-2019

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Deze wasdroger heb ik eigenlijk niet gekocht omdat de oude wasdroger defect was maar omdat de wasmachine vernieuwd moest worden. Ja en wat doe je dan met een oude energievretende wasdroger? Ja, u raad het vast, daar neem je dan ook afscheid van. Eerlijk is eerlijk zo'n nieuwe machine geeft je toch weer een goed gevoel.
Dat gevoel wordt alleen maar versterkt in het gebruik ervan. Wat een fijne machine is dit, hij doet rustig en stil zijn werk en is makkelijk te bedienen en te onderhouden echt een heel verschil met de oude machine.
De buitenkant van dit nieuwe apparaat wordt ook lang niet zo warm als de oude en dat is zeker in de zomerdagen (als je hem dan toch eens gebruikt) wel zo plezierig. Zo'n machine gun je iedereen.

Pluspunten

• Voldoende keuze mogelijkheden
  • Stil
  • makkelijk te bedienen
  • Waterafvoer kan direct op afvoer

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen ontdekken

MichelN86 09-03-2019

Perfecte droger

Geschreven voor: Bosch WTR83V01NL

Mijn was komt perfect uit de droger, soms heel ietsjes vochtig. Klein programma erachteraan en hij komt er als een zonnetje uit.