Siemens iQ500 WT44W4E5NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WT44W4E5NL op Kieskeurig.nl.

René 24-05-2020

Fantastisch goed!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Wij hebben deze warmtepompdroger gekocht in december 2019, omdat wij zeer tevreden waren over de eerder aangeschafte Siemens iQ500 wasmachine.
Fantastisch goede wasdroger: zeer stil, laag energieverbruik, heel handig pluisfilter en een hele fijne bediening via het intelligente touchscreen display! Geweldige machine! Heel erg bedankt, Siemens! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tevreden klant 20-05-2020

Zuinig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Droger is A+++ en er kan 8 kg wasgoed in en was komt er goed droog uit bij gewoon kastdroog. Ideaal met zelfreinigende condensor! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

anita 10-05-2020

prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Nog niet alles geprobeerd maar tot op heden werkt alles top.
De was is goed droog, zacht en ruikt heerlijk. bediening spreekt voor zich. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

anita 10-05-2020

prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Nog niet alles geprobeerd maar tot op heden werkt alles top.

Martin 05-01-2020

Droger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Prima droger, voldoet aan onze verwachtingen en heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joris 11-12-2019

Top droger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

De droger is stil en werkt super, juist mijn overhemden komen er goed uit, strijkvrij. Je hebt ook een enorme keuze in de programma`s.

Pluspunten

• stil
  • kreukvrij

Dirk M. 30-11-2019

Zuinig in stroomgebruik en doet zijn werk fantastisch

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Onze oude condensdroger van hetzelfde merk, gaf na bijna negen jaar de geest. Nu over gestapt naar een warmtepompdroger. Die zijn beduidend zuiniger in stroomgebruik. Na een zoektocht op Kieskeurig.nl ( en wat andere sites) terecht gekomen bij deze Siemens. Niet online besteld want wij wilden ook nog een persoonlijk advies. Uiteindelijk gekocht bij een grote elektronicaketen in Nederland. Waar nota bene een verkoper van een concurrerend merk deze machine ook de hemel in prees. Bovendien was het apparaat ook nog eens in de aanbieding en daarboven op nog een leuke cashback actie. De droger heeft nu meerdere wassen gedroogd en met geweldig resultaat. Kortom, geen moment spijt van deze aankoop en wij kunnen deze Siemens oprecht aanbevelen.

M. vd Broek 08-11-2019

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Fijne wasdroger. Warmtepompdroger duurt wel iets langer dan onze vorige condensdroger.
Veel voorgeprogrammeerde programma's is erg gemakkelijk.
Goede product voor een goede prijs.

Pluspunten

• energiezuinig

Fam. Ramaakers 07-11-2019

Warmtepompdroger, duidelijke display, grote deur

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Ooit eerder een Siemens droger gehad en een Siemens wasmachine. Ruimschoots tevreden over deze apparaten. Prijs / kwaliteit verhouding is ook top.

Jan Klop 31-10-2019

Goede droger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Na 15 jaar trouwe diens mijn oude Siemens droger vervangen voor deze. Veel energie zuiniger. Warmtepomp techniek is heel fijn en geen afvoer meer nodig. Het pluizen filter is heel gebruik vriendelijk

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Droogt goed
  • zelfreinigende warmtewisselaar

Michel 27-10-2019

vochtsensor werkt prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Doordat ons wasmachine goed kan centrifugeren, en daarna het nodige in de siemens warmtepompdroger te doen wordt alles prima droog. De tijd welke het complete programma aangeeft wordt meestal niet gehaald, omdat de vochtsensor al eerder merkt dat de was droog is. Hierdoor is het meestal dus eerder klaar.

Pluspunten

• energiezuinig
  • snel programma
  • lampje in de droogtrommel

Minpunten

• geen venster
  • prijs

Sylvia 16-10-2019

Klasse energiezuinige warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Klasse energiezuinige warmtepompdroger. De .siemens warmtepompdroger is aan te bevelen . Is energiezuinig ,zelfreinigend. . Veel programma s . Makkelijk in gebruik. De aanschaf is wel wat duurder maar door het lage verbruik zo terug verdiend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mirosaria 11-10-2019

Siemens warmte pomp droger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Ik heb deze nu een paar weken in gebruik, ik ben er wel tevreden over. Er zijn verschillende programma's. Ik vind dat extra kastdroog de was droog maakt, bij gewoon kastdroog dan is het nog wat vochtig, vooral de zwaardere kleding. Optie om het geluidssignaal dat de was droog is, kun je uitzetten. Erg prettig! Alleen de startknop is soms wat lastig om in te drukken, hiervoor ga ik nog terug naar de winkel

ankajoh 11-10-2019

Overzichtelijke programmakeuze, goed laadvermogen

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

gekozen voor dit type, vanwege automatisch condenswaterafvoer en snel drogen, maakt weinig geluid tijdens gebruik, waardoor je ook s nachts de droger aan kan zetten, heel tevreden

Pluspunten

• laag geluidsniveau
  • automatisch reinigen dmv condenswater
  • condenswaterbakje hoeft niet te worden geleegd

Sylvia 10-10-2019

Geweldige zuinige siemens warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Geweldige zuinige siemens warmtepompdroger. Wel wat duurder in aanschaf dan gewone drogers maar omdat deze droger zo zuinig in gebruikskosten is heb je al gauw geld terug verdiend. Het is een zelfreinigende droger ideaal dus. Ben blij met deze topdroger van Siemens [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jouri 10-10-2019

warmte pompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

vorig jaar een bosch wasmachine gekocht daar was de deurvang van kapot gegaan netjes binnen 1 dag gratis een nieuwe gemonteerd, vandaar mijn keuze voor een machine die onder dezelfde service valt.

vorige machine was van aeg en die garantie/service was minder goed.

Pluspunten

• stil
  • snel
  • makkelijk bedienbaar

Jan 01-10-2019

Prima droger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Wij hebben voor dit product gekozen omdat deze droger een laag energie verbruik heeft, gebruiksvriendelijk is, zelf reinigend.
Droogt tot nu toe zeer goed op lagere temperatuur en is een stuk zuiniger. De tijdsduur die aangegeven word in de gebruiksaanwijzing en display bij het starten van het programma is met het drogen een stuk korter. Deze droger maakt weinig geluid. Bevalt prima en ik wil hem zeker aanbevelen aan andere. Er zijn geen minpunten.

Pluspunten

• laag energieverbruik
  • stil
  • gebruiksvriendelijk
  • zelfreinigend
  • veel mogelijkheden om te drogen

Minpunten

• geen minpunten

n.w. 29-09-2019

stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

wat me vooral meevalt is het geluid.
apparaat is stiller dan verwacht.
verder droogt het apparaat goed.

Pluspunten

• stil
  • droog

mcemsie 28-09-2019

Droger met lamp

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Wat een heerlijke droger is dit zeg. Vet veel opties. En een lamp aan de binnenkant. Super handig. Hij is heel zuinig.

Pluspunten

• Veel opties
  • Mooie vormgevind
  • lamp binnen in

Minpunten

• knopje start/stop af en toe lastig in te drukken

Myrthe 25-09-2019

Super droger

Geschreven voor: Siemens iQ500 WT44W4E5NL

Deze droger voor een mooie prijs kunnen kopen dankzij de actie van siemens. Energiezuinig en veel mogelijkheden in de programma's. Ook voor de fijne kleding een speciaal programma, dus geen krimpende kleding meer.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Koud droogprogramma
  • Grote trommel