Siemens WT45RV00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT45RV00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Siemens WT45RV00NL kent een Extra Kort 40-programma, waarmee je binnen 40 minuten weer lekker droge kleding hebt. Daarbij hoef je je echter geen zorgen te maken dat je kleding krimpt. De Soft Dry-trommel is namelijk zo ontworpen dat je wasgoed zacht en voorzichtig wordt gedroogd. Of neem de AutoDry-technologie, waardoor de droger automatisch stopt wanneer je wasgoed droog genoeg is. Zo geniet je langer van je favoriete kledingstukken. Zelfs als dat kleding van gevoelige materialen is. De Siemens WT45RV00NL kent bijvoorbeeld een speciaal programma voor het behoud van de kwaliteit van je sport- en outdoorkleding.

Ralph & Chantal Bekkers 08-02-2020

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Deze droger is van alle gemakken voorzien en het is prettig en makkelijk in gebruik.
De pluizenfilter is goed bereikbaar, efficient en daarnaast ook eenvoudig te reinigen. Niet meer moeilijk doen, hoe fijn is dat.
Wat ons opvalt is dat deze wasdroger minder lawaai maakt dan onze vorige nl. Samsung en dat is heel prettig! Kortom echt een aanrader! Wij zijn dik tevreden met deze mooie nieuwe aanwinst!

Pluspunten

• Filter goed bereikbaar
  • Filter eenvoudig te reinigen
  • Droogt goed
  • Weinig geluid
  • Prettig in gebruik

Minpunten

• geen minpunten

Jan 11-12-2019

Prima droger! Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Ik heb dit product pas een dag in huis, maar de eerste ervaringen zijn heel goed. Gemakkelijk in te stellen, duidelijke handleiding, degelijke bouwkwaliteit en het geluidsniveau van ~65dB vind ik zeer acceptabel. Ik heb hem niet op de afvoer aangesloten en gebruik dus alleen het condensreservoir. Handig, want zo kun je hem gemakkelijk overal neerzetten.

Het energieverbruik vind ik zeer acceptabel; Beter dan van veel andere (condens)drogers.

Met de droog-programma's moet ik nog wat experimenteren (welk programma werkt voor mij het beste voor hetgeen ik wil drogen), maar vooralsnog ben ik goed tevreden.

Het enige minpuntje dat ik momenteel kan bedenken is: de brommel draait naar één kant. Hierdoor gaat vooral groot wasgoed gemakkelijker in een prop zitten.

Pluspunten

• Degelijke bouwkwaliteit
  • Ziet er mooi uit
  • Energiezuinig
  • Maat relatief weinig geluid
  • Droogt goed

Minpunten

• Trommel draait naar één kant

saliha 04-11-2019

perfecte resultaat een echte aanrader

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

super makkelijk te gebruiken perfecte resultaten zuinig in energie makkelijk korte programma's instellen ik ben zo blij met het product dat ik het de hele familie heb aangeraden

Siemens WT45RV00NL Warmtepompdroger 03-11-2019

Prima wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Prima wasdroger, met een warmtedroger is deze energiezuinig, hij is ook erg stil en met 7kg prima voor een gezin met 2 kinderen.

Pluspunten

• Stil
  • Energiezuining
  • Aan te sluiten op afvoer

Minpunten

• Droogprogramma duurt relatief lang

P.Douve 28-10-2019

Superstille, zuinige wasdroger en makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Wat een plaatje om te zien en wat doet deze machine rustig zijn werk met een perfect resultaat. Eenmaal de juiste stand gevonden droogt deze machine uitmuntend en de waterafvoer is zeer makkelijk aan te sluiten op de wasmachine afvoer. Pluizenfilter is zeer goed bereikbaar en de machine hobbelt niet en maakt zeer weinig geluid. Voor ons nooit meer een ander merk

• Zeer stil
  • Gunstig geprijst

P Houben 20-08-2019

Tevredenheidsenquête

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Het is een geweldige droger heb nog nooit zo een droge was uit een droger gehaald, dus een prima product voor een goede prijs. 👍👍

Pluspunten

• Lekker droog wasgoed
  • Erg zuinig en weinig lawaai

Minpunten

• Tot nu toe geen