Siemens WT47W5G3NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47W5G3NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Piet 30-11-2019

droger

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

Goed apparaat energiezuinig en gebruiksvriendelijk met veelmogelijkheden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Piet 30-11-2019

Nieuwe droger

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

Deze zuinige droger heeft veel opties. Is heel gebruiksvriendelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-10-2019

Super fijne droger!

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

In deze droger gaat meer wasgoed (9 kg) in mijn wasmachine. Nog nooit eerder een droger gehad waar zoveel was in paste en daar ben ik erg blij mee. Het aantal programma's is talloos, absoluut pluspunt! De droger maakt weinig geluid in het gebruik. Wat ook erg fijn is, is dat het dubbele uitneembare pluizenfilter uitklapbaar is en onder de warme kraan schoon gespoeld kan worden én er zit zelfs een pluizenfilter in de waterafvoerbak. Last but not least vind ik het apparaat mooi vormgegeven. Een absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laura1985 15-04-2019

Stille, energiezuinige en fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

Fijne machine, vervanger van onze oude Siemens condensdroger van 13 jaar oud (welke het nog steeds deed maar wel wat mankementjes begon te vertonen). Droogt goed en snel. Pluspunt, ruimte wordt ook niet meer 'heet'! En van klasse B naar A++ gaat ook het stroomverbruik omlaag brengen.

Rgeorge1 17-03-2019

Mooie wasdroger, zuinig en veel droogkeuzes.

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

We hebben deze nieuwe Siemens wasdroger in maart gekocht. Een heel mooi apparaat.
Ook heel erg zuinig. Daarnaast heb je veel droog mogelijkheden. Echt fantastisch.

TonRiet 08-03-2019

Fantastisch Apparaat

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

Wij hebben sedert korte de Siemens wasdroger in gebruik. Prima apparaat die precies doet waarvoor wij hem gekocht hebben.

Mariovd79 04-03-2019

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Siemens WT47W5G3NL

Een week in het bezit. Wonderlijk dat de was er nu koel uitkomt en droog. Past mooi zijn eindtijd aan als er minder was in zit. Dat hij 1 kant op draaid is geen probleem hij gooit de was goed om. De was wel iets beter uitsorteren. Een t-shirt is immers sneller droog dan een hoodie van een wintertrui. Zijn er super tevreden mee pluizen filter werkt goed en makkelijk schoon te maken. Bediening simpel. Subtiel eindsignaal en makkelijke bediening. Lekker grote deuropening en er kan veel in. Lekker stil is tie ook. Hij warmt niet de hele ruimte op waar die staat en dat is ook zeker als positief te ervaren