Bosch WTW8759ENL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW8759ENL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 02-02-2023

Geen aanrader voor het drogen van beddegoed.

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Beddengoed zoals dekbed komt als een grote prop in elkaar gerold uit de wasdroger. De binnenkant van deze prop is nog helemaal nat terwijl de buitenkant droog is. Komt waarschijnlijk omdat de trommel slechts één kant op draait.
Advies van Bosch is een vreemd vouwproces ven het dekbedovertrek. Helpt niet. Het in de handleiding genoemde samenbinden werkt ook niet.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• slecht drogen grote stukken

a******@l****** 17-10-2021

Slechte ervaring

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

De machine nu een aantal jaar in bezit. Inmiddels is ons enthousiasme veranderd naar grote ergernis. De machine kan je echt niet vullen met 8kg wasgoed. Droge was weegt nl minder dan was uit je wasmachine. Oftewel, de droger doet gemiddeld 3! uur over het drogen van een aantal kilo handdoeken. Weg met het zuinige gebruik, je doet er veel langer over om e.e.a. droog in de kast te krijgen.
Zelf reinigende condensor….. al een aantal maal de machine aan de achterzijde geopend en middels een tuinslang en lauw water de condensor laten weken zodat al het stof dat er in vast zat, loskomt en verwijderd kan worden. De machine doet het dan weer een aantal weken naar behoren, tot het hele verhaal zich weer herhaald.

Binnenkort op zoek naar een condensor droger die je zelf helemaal kan reinigen en waar je overal gewoon bij kunt.
Jammer!!!

Pluspunten

• Veilig

Minpunten

• Droogt slecht
  • Doet erg lang over een programma
  • Is niet zelf te reinigen op de deur filters na

Danen 25-02-2021

Mooi ontwerp, prima droging, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Onze vorige droger was ook een warmtepomp van Bosch, jaren plezier gehad van dit apparaat, daarom weer een nieuwe van Bosch genomen. Het apparaat is mooi van ontwerp, geruisarm, en energie zuinig, het werkt perfect op alle programma's, ik ben uiterst tevreden over Bosch daarom weer een genomen ook voor deze prijs gezien andere vergelijkbare merken

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Aankoop bedrag
  • Zelf reiniging
  • Programma's

Minpunten

• Je hoeft er niet naar om te kijken

gitta 28-11-2020

Geen aanrader, grote items drogen niet goed

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Voor kleine items is deze droger prima geschikt.
Ik vind het een enorme ergernis dat het beddengoed als 1 grote prop in elkaar gerold uit de droger komt. De binnenkant van deze "rol" is nog helemaal nat terwijl de buitenkant kurkdroog is. Naar mijn idee komt dit doordat de machine maar 1 kant op draait en niet zoals mijn vorige droger zowel linksom als rechtsom. Als tip kreeg ik van een monteur van Bosch mee dat ik de was dan maar wat langer moest drogen!

Minpunten

• grote stukken komen ingerold uit de droger
  • was droogt niet goed

Frank Durand 03-04-2020

Bosch Serie 8 WTW8759ENL

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Deze keus is gedaan op dat deze zuinig en stil is. Nu na twee dagen zijn wij al overtuigd van de goede kwaliteit er het resultaat.
Geheel naar verwachting.

Pluspunten

• Droogd helemaal naar tevredenheid
  • Stille machine

Harjon 27-03-2020

Lekker snel en zuinig

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Mooi zuinig past in deze groene tijd..Vrij snel voor een warmte droger!!De prijs en ook nog 75 cashback!!

Nies Everts 25-03-2020

Bosch WTW87591NL

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Waarom ik dit product gekozen heb ? Omdat ik zeer goede ervaring heb met het merk Bosch ! Vanwege een verhuizing moest ik afscheid nemen van mijn 35 jaar oude en vertrouwde droger . Daarom koos ik opnieuw voor een Bosch wasdroger , zo het nu lijkt weer goed gekozen , ben er blij mee !

H.F. Visser 12-03-2020

WTW8759ENL

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Heb hiervoor gekozen omdat ik hoorde dat hier een beter motor in zat en omdat de droogtijd korter is dan van de goedkopere machines

Boschdroger 12-03-2020

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Dit is mijn tweede bosch droger en de eerste was prima dus ik verwacht van deze ook weer dat hij prima is.

Piet van Boekel 07-03-2020

Geweldige Wartepomp droogtrommel

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Wij zijn bij Haku Schaijk door Annelieke zeer vriendelijk en goed geholpen, deze vrouw weet waar ze over praat, in een woord geweldig

Pluspunten

• Zeer uitgebreid
  • Makkelijke bediening

Johan 29-02-2020

Super wasdroger, extreem zuinig

Super fijne wasdroger.
Stil, goed droog en veeeeel zuiniger in verbruik dan de vorige.
Met de glazen deur en verlichte trommel kun je mooi zien of het droog is.

Pluspunten

• Erg stil
  • Erg zuinig

Pierre de Bruijn 26-02-2020

Warmtedroger

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Heb deze warmtedroger gekocht en gelijk uit geprobeerd werkt heel goed en goed overzichtelijk progamma erbij wat duidelijk alles aangeeft heel fijne ervaring dit product beveel ik iedereen aan

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Folkert 23-02-2020

Prima machine, goede droogkwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Goed apparaat, doet wat ie moet doen. Heel veel mogelijkheden, in de praktijk denk ik dat ik alleen 'katoen - kastdroog +' ga gebruiken, maar toch. Met name gekocht vanwege energie vriendelijkheid machine en kans op krimp bij drogen minder dan bij mijn 12 jaar oude Bosch condens droger, wel een beetje een energie slurper die t wasgoed heel warm maakt, en dus laat krimpen.

Pluspunten

• drogkwaliteit
  • mooie machine

Minpunten

• prijzig

Visentini 17-02-2020

Bosch warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Fantastisch apparaat zeer zuinig en geruisloos geen gedoe meer met onderin pluizen eruit halen zeer goede aankoop

Pluspunten

• Zuinig
  • Geruisloos

Jacqueline 15-02-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Na eerst een tweedehands condensdroger te hebben gehad die hield het plotseling voor gezien. Dus toen snel op zoek naar een goede droger die ook zuinig is. We hebben vorig jaar ook al een Bosch wasmachine aangeschaft en het merk bevalt mij wel. Vandaar dat mijn voorkeur uitging naar weer een Bosch apparaat. We hebben ons goed voor laten lichten bij de Mediamarkt in Almere door T***, die de voorkeur gaf aan deze warmtepompdroger. Ik heb deze droger nu 1 week in mijn bezit en ben er erg blij mee. Hij is goed in te stellen en doet wat hij moet doen. Je kunt de programma's zelf nog verder instellen na hoe droog je het wilt hebben, bediening is eenvoudig. Zelf ben ik nog een beetje ouderwets door sommige kledingstukken op een droogrek te hangen, maar bij deze droger heb ik het vertrouwen dat er ook fijne kledingstukken in kunnen gezien het uitgebreide programma wat de droger bied. Dus dat scheelt mij weer een hoop werk.
Wat ik ook erg fijn vindt is het verschil met de condensdroger dat het nu niet meer warm wordt in de ruimte waar de droger staat. Conclusie een goede droger.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • droogt goed

Minpunten

• geen

Ingrid en Sjaak 03-02-2020

Superzuinig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Onze oude droger was ruim 20 jaar oud, en deed het nog, maar verbruikte ruim 2 keer zoveel als de nieuwe !
Mooi apparaat, en past goed bij onze Bosch wasmachine. Stil en zuinig, goede combi !

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Janny Petersen 11-01-2020

Droger serie 8

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Super gaaf design en heerlijke touche screen, duidelijke display en werking van de droger is super goed. Heel energie bewust en goed afgestemd op hedendaagse eisen qua mileu/energieverbruik en ook op de vele diverse mogelijkheden om je kleding te drogen.

Jan en Ditty 10-01-2020

Perfecte zuinige droger, gemakkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Goed en stil apparaat met redelijk snelle droogtijd en desondanks toch zuinig. veel programma's en daardoor veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • makkelijk bedienbaar

Esta 30-12-2019
  • Product gekregen

Touch screen - Veel opties

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Het is een pracht wasdroger - het touchscreen display is echt ontzettend makkelijk in het gebruik. De filtres zijn heel makkelijk te legen. Er zijn vele mogelijkheden/programma's. Maakt weinig geluid.

W. van Doorn 25-12-2019

Stille droger, eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

De droger ziet er solide uit. De bediening is eenvoudig, maar toch keuze genoeg. Droger is stil. Heeft een grote deur opening.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudige bediening.

Minpunten

• Deur draait naar 1 zijde en is niet om te zetten.

Webber 18-12-2019

Zeer Zuinig en er past lekker veel in.

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Dit is een leuke aanbieding geweest via de Mediamarkt, tevens zat er nog een cashback actie van Bosch op van €75.
love Bosch....

Pluspunten

• zeer zuinig +++
  • 8kg inhoud
  • netje uiterlijk

A Verhoef 16-12-2019

Fantastisch Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Na gebruik van een aantal weken kan ik oprecht zeggen het is een zeer goed werkende wasdroger. ik heb voor deze wasdroger gekozen omdat het een zeer energiezuinige wasdroger blijkt te zijn. Maar hij is ook zeer makkelijk in gebruik overzichtelijke display

Peter 15-12-2019

Mooi en Goed

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Lekker zuinig mooi en goed drogend apparaat, staat perfect naast onze Bosch wasmachine.
Helaas kost hij nogal wat .

Pluspunten

• Goed drogend
  • Zuinig

Minpunten

• prijs

Marc 15-12-2019

super stil, super droogresultaat

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Deze droger is echt stil, doet z'n werk prima en met een minimum aan energieverbruik. Mooie actie van Bosch waarbij de toch al gunstige prijs-kwaliteitsverhouding nog aantrekkelijker dan gewoonlijk

Pluspunten

• stil
  • zuinig in energieverbruik
  • super droogresultaat
  • handige bediening; overzichtelijk

Minpunten

• geen

Emmerentia 08-12-2019

Mooie Machine en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WTW8759ENL

Wij hebben weer voor een Bosch gekozen en altijd Bosch hebben gehad . Maar zijn 2 jaar geleden vreemdgegaan en hebben toen gekozen voor een Miele warmte pomp droger . Deze droger was toen in aanschaf €1300,00 maar hadden na 2 weken al spijt van dit aangeschafte apparaat in een tijdsbestek van 2 jaar is de Miele 5x kapot gegaan en nu afgelopen week is hij weer kapot gegaan aan de zelfde storing . Wat nu bleek dat de machine 2 weken buiten de garantie van 2 jaar viel en miele dood leuk ons mededeelde dat is echt pech hebben en de reparatie zo rond de €550 zou gaan kosten. toen wij dit hoorde zijn we gelijk naar onze dealer gereden en het verhaal voorgelegd en weer gekozen voor een Bosch Warmte pomp droger . we zijn weer erg blij met deze drogen en gebruiken hem best veel . De Bosch is zo geruisloos echt stil en het gebruikersgemak is zo simpel een kind kan de was doen. Ook de techniek is vooruitstrevend wegens het onderhoud niet nodig is want het apparaat is zelf reinigend . een groot plus punt is dat het geluid van de trommel geen geluid afgeeft van de antistatische borstel en hierdoor ook de machine maar 62 DB aan geluid geeft . Ons oordeel is dat wij iedereen deze machine kunnen aanraden en nog redelijk betaalbaar is . en als reclame spreuk kunnen zeggen Bosch het kan dus echt nog beter .

Pluspunten

• Machine is super stil
  • zeer zuinig
  • prijs kwaliteit
  • gebruikersgemak
  • Veel droog mogelijkheden

Minpunten

• kan ik niet melden