Siemens iQ700 WT47W561

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 WT47W561 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tishara 07-01-2020

minder slijtage door nieuwe technologie

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

het milieu is geholpen bij een zuinig gebruik maar ook mijn was slijt minden hard en is even droog als met mijn oude machine

Bart 23-11-2019

Goede koop

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Wij hebben gekozen voor de Siemens warmtepompdroger om onze oude condensdroger te vervangen. Vooral de zuinigheid van het apparaat was voor ons doorslaggevend. Hoewel men zegt dat warmtepompdrogers relatief lang nodig hebben om te drogen valt ons dit alles mee. Onze vorige droger deed er minimaal zo lang over. Daarnaast is hij ook nog eens veel stiller. Wij zijn erg blij. Droge was, programma maakt minder geluid en relatief snel.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Is relatief stil
  • Sensor die meet wanneer was droog is

Minpunten

• Vanwege de motor is hij vrij zwaar.

johan 21-11-2019

Gebruiksvriendelijk een kind kan de was doen.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Dit product is zoals beoordeel via reviews geschikt voor een groot of klein gezin. Het is zo gebruiksvriendelijk maar ook voor je wasgoed. En je bespaard er mooi energiekosten op en vrije tijd.

W Post 15-11-2019

Siemens WT47Y780

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Heb deze machine vijf jaar en doet over vier kg wasgoed vier en een uur . Dus is dit heel lang. We zijn met ze tweetjes. Dus ben ik niet meer tevreden over deze machine. Dus koop ik geen siemens meer. Vijf jaar en nu al kapot. Machine aangeschaft voor negen honderd euro. Reparatie kosten zijn 350 tot 400 euro .

Minpunten

• Korte levensduur

E Westendorp 13-11-2019

Siemens iQ700 WT47W561

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Een zeer fijn apparaat. Voldoet aan de verwachtingen. Ideaal de zelfreiniging (iets duurder dan de reguliere) maar zeker de moeite waard. Automatisch wordt de tijd aangepast door de ingebouwede sensor. (vochtmeter) We zijn er zeer blij mee.

Pluspunten

• Geen herrie
  • Zelfreiniging
  • Goed werkende ingebouwde sensor (vochtmeter)
  • Snel

Minpunten

• prijzig maar je krijgt er wel wat voor terug

Scaneut 11-11-2019

Droogt perfect

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Een voor ons perfecte droger. Vele mogelijkheden t.o.v. onze oude droger, welke al vele jaren oud en een luchtafvoerdroger was. Een plek naast de wasmachine gecreëerd en op dezelfde afvoer met een Y-stuk gemonteerd, ideaal.

Marry 04-11-2019

stil

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Mooie droger die zijn werk in alle stilte doet. Hij doet waar die voor is: drogen. Maar ook even opfrissen van muffe kleding is zo gepiept. Kortom, een goede droger.

Pluspunten

• veel programma's
  • begrijpelijke werking

Minpunten

• geen

Rinus 02-11-2019

Geweldige wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Zeer stil en super droog uit de droger. Zeer overzichtelijk gebruiksgemak een aanrader. Zeer veel voor weinig geld.

John 28-10-2019

Goede warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Droger werkt perfect zowel de korte als lange programma`s, weinig lawaai en de buitenkant wordt niet heet.
Hiervoor een condens droger gehad, volgens de gegevens van deze warmtepompdroger gebruikt het minder stroom dit zal nog moeten blijken.

Pluspunten

• was komt er goed droog uit.
  • veel keuze mogelijkheden
  • stille droger

Minpunten

• geen

Marielle 28-10-2019

Siemens wasdroger WT47W561NL

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Super wasdroger, op het snelste programma is mijn was al droog:-)) , veel kleding die er in 1x al in kan. Wanneer je de was er meteen uithaalt hoef je niet te strijken! Geweldig apparaat , ik ben er heel blij mee.

maria 27-10-2019

Siemens Droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Ik heb de droger net in gebruik. Moet nog wel wennen aan de verschillende droogprogramma's. Maar daar kom ik vast wel aan uit. In ieder geval veel mogelijkheden van drogen. Maakt weinig herrie.

G.Groen 23-10-2019

Ideale wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Coolblue bracht binnen twee dagen onze Siemens wasdroger, sloot hem aan en gaf een duidelijke uitleg. Twee uur later draaide de eerste was en het is een feestje!

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Grote trommel
  • Modern en energievriendelijk

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Irina 19-10-2019

Prachtige, stille apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

We hebben een week eerder een nieuwe wasmachine van Siemens gekocht met I-Dos functie. Wat een uitvinding. Ik was zo tevreden over schoonheid van de was, slimme dosering, aapassing van de duur van wasprogramma, geluid, lampje. Al bij al een top apparaat. Oude droger matchte niet meer bij de wasmachine, dus hebben we besloten om de bijpassende droger te kopen. Keuze is gevallen op deze. Echt tevreden. Eerste keer was ik verbaasd over hoe snel de was droog was en hoe stil apparaat is. Talloze functies, grote trommel en uiteraard weer dat lampje. Zet nu elke dag een wasje aan :-)

Pluspunten

• snelheid
  • korte snelle programma
  • geluid
  • trommel lampje

ineke dekker 03-10-2019

goede droger!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

het is een prima droger, erg gemakkelijk te bedienen. de droger heeft meerdere mogelijkheden en het belangrijkst is dat he condenswater direct wordt afgevoerd, dus geen gesleep met emmers water

DMH 14-09-2019

Snel en droog

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Geweldige droger, snel en goed droog. De zelfreinigende condensator is geweldig. Hij is aangesloten op de afvoer, dus je hoeft alleen nog het pluizenfilter schoon te maken.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Snel
  • Goed droog

moeder van 2 tiener 06-09-2019

Geweldige droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Na vele reviews te hebben gelezen van deze en andere drogers, zo blij dat ik wederom voor Siemens heb gekozen. Vandaag geplaatst en meteen een handdoeken was en een beddegoed was gedroogt. Tesultaat is droog en nauwelijks kreukkels.

Pluspunten

• Bij katoen voelt de was niet vochtig
  • éénvoudig in gebruik
  • snelle droogtijd ondanks warmtepomp

EMeijer 20-07-2019

Tevreden over gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Inmiddels alweer een aantal maanden in gebruik. De dubbele stoffilters om de condensor te beschermen zijn goed en eenvoudig schoon te houden; wel na elke droogbeurt even doen. De geluidsproductie van de machine wordt niet als storend ervaren zoals deze bij ons op de overloop van de zolderverdieping is geplaatst. Wordt zeker niet luider ervaren dan bij onze vorige condensdroger. De droogresultaten zijn goed te noemen, zelfs wat beter dan bij onze voirge condensdroger. De droogtijden zijn volgens specificaties langer dan bij een condens- of luchtafvoerdroger, maar in praktijk merken wij geen hinderlijk verschil in vergelijk met onze vorige condensdroger.

==================================
Review van 30-03-2019

Warmtepomp droger gekozen omdat deze wat zuiniger is in het engergieverbruik. Met een gezin draai je al gauw 4 wassen per week. Product is netjes afgewerkt en ook de condensafvoerslang wordt direct meegeleverd. Handleiding is begrijpelijk opgesteld. Klein puntje van aandacht: de stelpootjes zijn mooi weggewerkt, maar daardoor wel wat moeilijk bereikbaar. Geluidsniveau is zeer aanvaardbaar. Verder nog weinig ervaring met het apparaat, maar droogresultaten zijn tot dusver goed.

Pluspunten

• Stoffilters zijn eenvoudig te reinigen
  • Meerdere droogprogramma's te kiezen
  • Goede droogresultaten
  • Prima prijs prestatie verhouding

Monique den Braver 30-04-2019

Wat een fijne machine!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Wat een heerlijke droger! Het eerste dat opvalt is de grote vulopening. Het tweede waar ik erg blij van werd, is het lichtje in de trommel. Maar wat vooral opvalt, en daar koop je zo'n apparaat tenslotte voor, is de zeer goede droogkwaliteit. Het is even goed kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn, want die zijn legio, maar dat maakt direct ook dat je voor bijna al je wasgoed een droogprogramma hebt. Daar bovenop is het ook nog eens een zeer zuinige machine, dus ja. Ik beveel dit apparaat met een glimlach en droge blijde ogen van harte aan!

Pluspunten

• Grote opening trommel
  • Ruime keuze in droogprogramma's

Gerard 19-04-2019

Siemens WT47W561NL helemaal tevreden!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

De droger hebben we nu een weekje in gebruik en ik moet eerlijk zeggen; hij doet het super!! Onze eerste warmtepompdroger bevalt;=_

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Maakt niet veel lawaai

Minpunten

• best zwaar, maar daar heb je maar 1x last van

Angela 17-04-2019

Prima zuinige droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Na veel beoordelingen gelezen te hebben voor deze gekozen. Hiervoor had ik een luchtafvoerdroger, die veel herrie maakte.
Deze is snel klaar, zuinig, en een prima droogresultaat en een stuk stiller.

Pluspunten

• Snel droog
  • Zuinig met energie
  • Rustig
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Prijzig

EMeijer 30-03-2019

Makkelijk aan te sluiten.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Condensafvoerslang meegeleverd
  • Nette afwerking
  • Goede droogresultaten
  • Geluidsniveau aanvaardbaar

Minpunten

• Stelpootjes wat moeilijk bereikbaar

Maura 24-03-2019

Mooie grote erg stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Dit product gekocht omdat mijn andere wasdroger gesneuveld was na 13 jaar. Deze droger is stiller sneller duidelijker en heeft een lichte aan de binnenkant (het oog wil ook wat). Zelf de condensafvoer in de afvoer bij de wasmachine gedaan, middels een tussenstuk en nu hoef ik nooit meer de watercontainer te legen. Hij is ook nog een zelfreinigend. Het enige wat ik nog moet doen is de pluizenfilter legen en de was er in en eruit halen. tevens ziet hij er ook erg mooi uit.

Pluspunten

• redelijk stil
  • kan veel was in

Minpunten

• geen

adrienne 07-09-2019

goedemorgen, kun je mij laten zien hoe je zelf de condensafvoer in de afvoer bij de wasmachine hebt gedaan, middels een tussenstuk

Bij voorbaat hartelijk dank

Stéphane 20-03-2019

Efficiënte en moderne droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Plug and play! Super easy to install and dries my washing very quickly. Quite fond of the large dryer barrel as it makes for fluffy and soft tumble-dried clothing!

Plug en play! Super eenvoudig te installeren en droogt mijn was snel op. Helemaal dol op de grote droger loop want het maakt voor zachte en pluizig tuimelen-gedroogde kleding!

Pluspunten

• very large drying barrel (8 kg)
  • clothing comes out all fluffy and soft
  • menu is sharp and modern

Minpunten

• no English instructions included
  • pas d'instructions en français incluses
  • geen instructies en Europese talen

Margo 12-03-2019

Prima machine.erg blij mee

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Op advies van onze zoon. Die heeft de zelfde machine en is daar zeer tevreden over. Bovendien is het fijn dat de condensafvoer via de afvoer van de wasmachine gaat

Pluspunten

• Super stille machine
  • Was is snel droog en weinig kreukels

smiley 18-02-2019

Doet alles wat hij doen moet.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47W561

Na lang zoeken deze condensdroger aangeschaft.
1 van de plus punten is dat hij weinig geluid maakt tijdens gebruik en de vele programma's.
Alles komt er droog uit en fris. (flink uitgeprobeerd)
Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Droogt top.
  • Weinig lawaai.
  • zelf reiningd condensor.

Minpunten

• Was komt er niet gevouwen uit.