Siemens iQ700 WT47O5C9NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 WT47O5C9NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Fam. de Boer 01-10-2020

Mooie machine.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

nu ook de overhemden en t-shirts in de droger perfect. De vorige droger duurde erg lang (ook een warmtepompdroger) en veel last van vocht in de lucht :(. Dat is gelukkig met deze niet zo.

Bakker 30-11-2019

Weer kwaliteit van Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Al weer onze 2e Siemens wasdroger. De vorige draaide al meer dan 16 jaar en draaide nog steeds. Nu overwogen om over te gaan op de warmtepompdroger. Nieuwe techniek, zuiniger en vooral hergebruik eigen warmte. Net aangeschaft . Eerste ervaring top. Prima droog, gemakkelijk in bediening..en design ook prima. Gekozen voor zelfreinigende condensator. Bevalt ook uitstekend. Verder op de afvoer. Veel plezier van dit apparaat.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Hoge kwaliteit
  • rustig in geluid
  • Vertrouwd

Mikers 28-11-2019

Erg tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Deze wasdroger is een knap staaltje techniek en ziet er ook nog eens geweldig uit. Knoppen en machine zelf voelen zeer degelijk aan.
Erg ruime keuze aan standaard programma's. Antikreuk is ook echt antikreuk. De machine beschikt over een instelling waarbij de gedroogde was niet als een hoopje in elkaar zakt na het programma (met alsnog kreuken tot gevolg) maar af en toe wordt gehusseld. Ook het aparte droogprogramma voor overhemden en delicate was werkt prima.
Bij ons gaat nu bijna alle was, zeker in de winter en als gevolg van niet al teveel ruimte om binnen uitgebreid was op te hangen, in de droger. Door de energieklasse: A++ blijft dit ook financieel binnen de perken.
Omdat dit een warmtepompdroger is, wordt condens als water rechtstreeks afgevoerd naar het riool (net als bij het afponpen van een wasmachine). Een gedeelte van de 'restcondens' kan ook gebruikt worden om de droogtrommel te reinigen met een standaardprogramma.
Wij zijn (vooralsnog) erg tevreden. Aangezien we het aparaat nog maar recent hebben aangeschaft, kunnen we nog niets zeggen over de duurzaamheid en degelijkheid op de langere termijn. Dus voorlopig maar op "goed" gezet bij de beoordeling.

Pluspunten

• Degelijk en mooi
  • Zeer ruime keuze aan droogprogramma's
  • Prima droogresultaten

Leeuwke 26-11-2019

TOP DROGER VAN SIEMENS

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

een super droger, zo blij dat ik van de vorige af ben. Hij is ruim, maakt alles goed droog en past zelf alles aan. Ook de extra mogelijkheid voor het drogen van (sport)schoenen is een welkome optie. In één woord TOP !
!!

Pluspunten

• droogt prima
  • fijne pluizenfilter> makkelijk leeg te halen
  • ruim van binnen

Cargoo 20-11-2019

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Zojuist voor de eerste keer een droger gebruikt. Deze heeft supergeleiding mogelijkheden die ik eerst moet gaan ontdekken. We hebben deze aangeschaft omdat het van dezelfde serie als de al aanwezige wasmachine is.
Mijn eerste droogbeurt was een dekbedovertrek met slopen. Deze kwamen er niet droog uit, dus volgende keer moet ik kijken of ik het apparaat anders in moet stellen. Zeer benieuwd naar de verdere mogelijkheden!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Was niet droog

Groen 18-11-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Uitstekend product met een prachtig design. Hij is stil en een genot om mee te werken. Je krijgt waar voor je geld!

Pluspunten

• stil
  • design

Lamain 18-11-2019

Overzichtelijk en duidelijk leesbaar scherm

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Wat hadden al veel positieve geluiden gehoord over Siemens. Nu onze vorige droger en wasmachine aan vervanging toe waren hebben we besloten om op het merk Siemens over te stappen.
Tot op heden voldoen ze aan al onze verwachtingen.

Pluspunten

• overzichtelijk en duidelijk infoscherm
  • Heel veel mogelijkheden

Wilma 17-11-2019

Ideale droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Wamtepompdroger met zeer eenvoudige bediening. Diverse opties op het bedieningspaneel aanwezig om verschillende wassoorten optimaal te drogen. Het is zelfs mogelijk om wollen kleding te drogen. Hiervoor wordt een apart rek bijgeleverd. De wollen kleding is niet gekrompen en blijft na de droogbeurt in model.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • diverse droogopties

jsiebers 16-11-2019

Warmtepompdroger Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

In het begin had ik spijt van mijn aankoop. Ik was gewend om binnen een bepaalde tijdsduur een droge was uit de droger te halen. Nu is de droogtijd langer maar ook zuiniger. Wat voor mij belangrijk is dat ik een bijdrage lever om alles wat energiezuiniger te maken met bv ledlampen maar ook met apparaten waaronder een droger en andere huishoudelijke apparaten.

Selma Nurmohamed 14-11-2019

gote trommelinhoud, zeer handig dus voor lakens, dekbed etc.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

indicaties op de droger zijn zeer duidelijk. Droogt goed. keuze om kast droog te drogen of strijkdroog is erg handig. Mooie uitvoering, eyecatcher!

Nynke 13-11-2019

Stil

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Ten opzichte van onze vorige droger is deze veel stiller. Er is een goede, ruime keus aan programma's. Was komt er goed droog uit.

Peter B. 06-11-2019

Superzuinige warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Het is een mooi apparaat, makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Zeer handig dat hij zelf reinigend is en dat de watertank op de afvoer aangesloten kan worden, zodat je daar ook niet op hoeft te letten. Het is niet de goedkoopste, maar de investering dubbel en dwars waard. Daarbij komt ook nog de betrouwbaarheid van het merk. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke bediening
  • Stil
  • Zelf reinigend
  • Zuinig

Ellen 04-11-2019

Snelle droger en was goed droog

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Een fijne snelle warmtepompdroger. Wat duurder in aanschaf, maar is dan ook zeker sneller en goed droog. Omdat hij bij ons vaak aan staat is dit snel terug verdient want hij is zuinig in gebruik. selfcleaning dus geen onderhoud

Pluspunten

• snel droog
  • zuinig in gebruik
  • selfcleaning

Minpunten

• duurdere aanschaf

Boonstra 01-11-2019

Fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Ruime trommel waardoor je relatief veel wasgoed in 1 droogbeurt kunt drogen. Trommel wordt verlicht met een lampje en dat is handig. Pluizenfilter is eenvoudig schoon te houden en het is aan te bevelen om dat na iedere droogbeurt te doen. Bedieningsgemak is eenvoudig (digitale display, tiptoetsen en draaiknop). Maakt weinig geluid. Zelfs geschikt voor fijnwas en lingerie.

Pluspunten

• grootte trommel
  • verlichting trommel
  • bedieningsgemak
  • energiezuinig

Margreet 31-10-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Omdat ik heel tevreden ben over mijn Siemens wasmachine was de keus voor een wasdroger niet ingewikkeld: ook een Siemens. Een mooie machine, makkelijke bediening, de was komt er zacht uit en ruikt heerlijk fris.
Het waterreservoir pak je er zo uit om te legen, en het pluizenfilter is in een handomdraai schoon.
Ook de bijgeleverde korf al een paar keer gebruikt voor natte schoenen, superhandig!

Strik 28-10-2019

heerlijk rustig

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Het is een stille machine en heerlijk om mee te werken. het systeem was ook zo onder de knie, ben er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• alles ruikt heerlijk
  • was is heerlijk fluffy

L.Nagelhout 28-10-2019

Snelle droger!

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Afgelopen weekend is onze nieuwe droger van Siemens bezorgd en geplaatst. Het apparaat droogt vlot en is makkelijk te bedienen. De kinderbeveiliging is voor ons gezin een pré. Het apparaat ziet er ook mooi uit door de glazen deur. Handig dat de vulopening groot is. Makkelijk dat het apparaat zichzelf reinigt.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • zelfreinigend

Minpunten

• aantal filter af en toe reinigen

Jaap 22-10-2019

Mooie droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Zoals verwacht doet de droger het goed. Maakt niet veel geluid. Mooie verlichting van de binnenkant. Filter is makkelijk uit te nemen. Wolkorf nog niet gebruikt. Als je deze niet gebruikt is het wel een beetje een sta in de weg.

Pluspunten

• geluidsniveau

mati riant 20-10-2019

Wat werkt dat handig. Zelfs voor pubers.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Even indrukken, draaien naar gewenste programma en start.
Zelfs de hoodies komen er lekker droog uit. Dat krijg je in het najaar niet voor elkaar in de buitenlucht.

Jan 20-10-2019

Prachtige droger, zacht geluid, droog goed en snel.

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Ik heb dit apparaat gekocht omdat deze goed aangeschreven stond. Zag er ook nog mooi uit, is zuinig en maakt weinig tot geen geluid. Al met al alleen maar goed. En dan is de prijs/kwaliteit ook niet mis. Goede drogen voor een zachte prijs.
Wie wil dat nauw niet. Korting bij de winkel en dan ook nog 75 euro terug vangen van siemens.

Pluspunten

• weinig geluid
  • zuinig in gebruik
  • Makkelijk schoon te houden.
  • houder voor schoenen

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Brouwer 16-10-2019

Super warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Wat een droger; sinds wij hem hebben niet meer weg te denken. De zelfreinigende condenser is een uitkomst en zorgt altijd voor de optimale korte droogtijd.

Pluspunten

• Zelfreinigende condensor
  • Veel droog programmas
  • Super droog resultaat
  • Erg stil

Monique 16-10-2019

warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

De droger ziet er mooi uit. De handleiding is duidelijk. De display is goed leesbaar. Fijn dat er staat hoeveel tijd er nog resteert. Hij droogt snel en stil

Claudia 14-10-2019

droger

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Was wel een flinke uitgave maar ben blij dat we de droger gekocht hebben. Ben blij met de actie dat je 75 euro terug krijgt.
Er zitten veel mogelijkheden op, maar heb ze nog niet allemaal gebruikt. Het leuke is de schoenen droger die ik nog niet kende. Nog niet geprobeerd maar komt zeker van pas gezien de herfst! De was wordt goed droog. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• was wordt goed droog
  • vele mogelijkheden
  • droogtijd is langer maar niet storend
  • schoenendroger

Minpunten

• maakt met de omwisseling een "bonk" geluid,
  • prijzig

Tevreden klant 14-10-2019

Uiteindelijk zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Mijn man en ik wilden een luchtafvoer wasdroger en na enig speurwerk op internet zagen we er een staan voor een mooie prijs en goede reviews.
Mijn man ging in zijn eentje naar de desbetreffende winkel.
Maar kwam thuis met een warmtepomp wasdroger van Siemens.
Omdat de verkoper hem kon uitleggen dat deze wasdroger zuiniger in gebruik is en beter voor het milieu én ook voor mijn wasgoed.
Ik was hier erg sceptisch over, maar na gegoogled te hebben en de reviews te hebben gelezen en de wasdroger enkele keren te hebben gebruiken, is deze wasdroger toch ideaal.
Hij bevalt ons erg goed.
Ik zou geen andere meer willen.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Prachtige droger 08-10-2019

Prachtig mooie droger met veel mogelijkheden, stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens iQ700 WT47O5C9NL

Deze droger gekocht voor de vele mogelijkheden en omdat hij stil en zuinig is. Gemakkelijk in gebruik door overzichtelijk display.

Pluspunten

• Overzichtelijk display
  • stil
  • bedieningsgemak