Bosch Serie 6 WTW8444ENL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 202 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTW8444ENL op Kieskeurig.nl.

8,9

Nieuwenhuis 29-03-2020

Super zuinig, luxe uitstraling, makkelijk aan te sluiten!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Deze in de plaats van onze afvoerdroger die we in 2013 kochten. Heerlijk geen slang meer naar buiten en om deuren open hoeven te denken. Voor deze droger sluit je heel makkelijk aan de achterkant het afvoerslangetje aan op de afvoer van de wasmachine. ( Meestal zit hier al een extra uitsparing op voor de droger anders niet vergeten mee te bestellen, dit geldt voor alles warmtepompdrogers of condensdrogers ) Om net voor 22 uur besteld en volgende dag ( zaterdag! ) al op de ochtend in huis! Top Cool blue! Verder condensbakje kleine zwarte plugje even naar voren wisselen net als het filtertje omdat condens nu via afvoerslang gaat, wijst zichzelf zie handleiding! Wil je geen afvoerslangetje dan mag je alles zo laten zitten maar dan wel na elke droogbeurt even bakje legen! De droger is groot en heeft een luxe uitstraling! Heel makkelijk te bedienen en mooie korte programma's voor als je even snel iets drogen wil. Ondanks dat dit een warmtepompdroger is die het zuinigst is toch de was sneller droog dan aangeven! Met AAA plus gaan we zeker geld besparen in vergelijking met onze oude droger. Deze droger is een aanrader!

Pluspunten

• Zelfreinigend
  • Filter heel makkelijk schoon te maken en dubbel!
  • Groot
  • Luxe uitstraling
  • Makkelijke en ook korte programma's

S.A. Palsrok-Wijnberg 07-03-2020

Prima apparaat, erg rustig en voldoende capaciteit

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

We wouden graag een energiezuinige droger, die wat minder geluid maakt dan degene die we hadden. Dat is gelukt. We hebben het apparaat pas een week in gebruik, maar tot nu toe bevalt hij erg goed. We hebben de droger in de kelder staan, vlak onder de woonkamer, maar we horen hem nauwelijks draaien. Hij was verder erg gemakkelijk in gebruik te nemen en de bediening is logisch. Het duurt vanwege het warmepompprincipe wel langer om de was te drogen, maar bij twee ladingen in de week max is dat prima. Was komt er in ieder geval op het standaard kastdroog-programma prima droog uit. Ander programma's moeten we nog mee experimenteren, maar dat zal ook vast goed zijn. De trommelverlichting is overigens erg handig, dat geeft je in relatief donkere ruimtes een stukje meer overzicht. Tot nu toe erg tevreden, hopen dat hij lang mee mag gaan!

• Energiezuining

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jt23 25-11-2019

Makkelijk te bedienen, prima droogresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Degelijk, modern en doet zn werk prima.
Doordat hij niet zo heel heet wordt komt was er mooier uit.
Logisch bedieningspaneel, prima droogresultaat

J bruines 25-06-2020

Makkelijk leesbaar,mogelijkhedenNaar eigen keuze instelbaar.

Warmte pompdroger ,en zuiniger,
Gemakkelijk instelbaar,en een leuke aanbieding van Bosch.
Veel stiller in gebruik.
Prima aankoopi

Ch 22-06-2020

Droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Fijne machine droogt prima gebruik meestal maar een of twee programma’s was komt er heerlijk droog en weinig gekreukt uit.Pluizenfilter maak ik schoon met de kruimel zuiger ( hangt er toevallig naast) lampje in de trommel is pretig.ben er blij mee en voldoet prima.

Pluspunten

• Prima
  • Prima

VHT2005 04-06-2020

Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Het is een fantastische apparaat hiervoor hadden wij een Samsung met warmtepomp maar deze machine verslaat zeker de Samsung hij is stiller hij is een stuk droger en het drogen algemeen het duurt een heel stuk korter dus minder stroom verbruik.

Pluspunten

• Stiller
  • De was is droger
  • Minder droogtijd
  • Dus ook minder stroom verbruik

Floris 16-04-2020

De droger die ik al lang wou

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Het is een puur genot om een wasdroger te hebben die zo versatiel is. Heel gemakkelijk en zuinig in verbruik! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thea 16-04-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Hoewel ik niet achter de aanschaf stond, ben ik erg enthousiast over het gebruiksgemak en het resultaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willem-Jan 16-04-2020

Top wasdroger!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

We wilden graag een energiezuinige droger. Nu zonder lelijk gat in het plafond voor de afvoer. Nu deze geweldige warmtepompdroger. Zeker geen spijt van!

Pluspunten

• Droogkwaliteit
  • Energiezuinig

B. Ellen 06-04-2020

Gebruiksgemak en droogresultaat, echt uitstekend!.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Eigenlijk gekozen voor deze wasdroger ivm een aantrekkelijke cashback actie van Bosch. Maar heel blij ben ik ermee, deze wasdroger is echt super en kan ik iedereen aanraden! Droogresultaten, mogelijkheden, gebruiksgemak, alles prima.

Pluspunten

• Ook heel prettig dat 'ie stil is.

BenB 04-04-2020

Gewoon goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Hebben al een Bosch wasmachine uit de 6 serie en vandaar de wasdroger ook uit de 6 serie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gino 02-04-2020

Fijne machine

Fijne stille droger .
Wij zijn er echt tevreden over en zekker voor deze prijs [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Miedema 01-04-2020

wasdroger Bosch WTW8444ENL serie 6

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Prima wasdroger welke energiezuinig is door warmtepomptechniek.
Handig formaat en een goed overzichtelijk programma.
Heel gemakkelijk te bedienen.

Do 31-03-2020

Goede gebruiksvriendelijke droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Ik heb deze droger begin deze maand aageschaft. Tot dusver erg blij mee. De droger werkt goed en is gebruiksvriendelijk. Verder is het ook nog een mooie droger om te zien met touch screen.

Fam de Best 30-03-2020

Mooie droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Nadat onze Bosch droger na bijna 18 jaar trouwe dienst vervangen moest worden hebben we weer voor een Bosch gekozen. We hebben deze nu net een paar dagen in huis en heeft al een aantal keer gedraaid. Het is een mooie droger, met een lampje binnenin de trommel. Is bijna geruisloos en heel fijn dat het water afgevoerd kan worden. Het bedieningssysteem is luxe maar eenvoudig te bedienen. Een aanradertje wat ons betreft!

CvL 29-03-2020

Simpele bediening, prima resultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Prima keus! Deze droger wint de concurrentiewedstrijd met de twee die ik eerder, ook naar tevredenheid, gebruikte. Deze droger is stiller, makkelijker in bediening en geeft in korte tijd een prima droogresultaat. De selfcleaning condenser is een pluspunt; zonder omkijken energiezuinig drogen van de was.

Pluspunten

• stille machine
  • overzichtelijke programmakeuze

Smit 29-03-2020

Stille, snelle warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Na uitgebreide online research wist ik zeker dat de nieuwe droger een Bosch of Siemens moest worden. Vanwege een mooie cashback actie gekozen voor een iets duurdere Bosch. Energiezuinig, duidelijke programma's en fluisterstil in vergelijking met mijn oude Whirlpool. De kwaliteit van deze droger rechtvaardigt de prijs.

• Snel

Blij 28-03-2020

Tevreden

Erg tevreden mee
Veel sneller klaar dan de vorige [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sanne Le Belle 26-03-2020

Droger Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Ik heb het product gekocht, omdat ik het energie zuinig is en een zelf reiniger condenser heeft. In de winkel hoorde we dat als je de condenser niet regelmatig schoonmaakt het apparaat snel heel veel meer energie gaat gebruiken. Doordat dit apparaat de condenser zelf schoonmaakt blijft het dus energie zuinig.

Daarbij vind ik het erg fijn dat als je het aansluit op de afvoer je niet het reservoir leeg hoeft te gooien. Soms raakt bij ons het reservoir toch nog vol, maar meestal is al het water afgevoerd. Daarbij maakt de droger onze was ook heel goed droog in relatief korte tijd.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Werkt snel

Minpunten

• Soms zit er toch nog water in het reservoir

Theo 24-03-2020

Een nieuw tijdperk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW8444ENL

Mee met de tijd een warmtepompdroger gekocht. Hadden we veel eerder moeten doen.
Zuinig en bijzonder gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• zuinig 3+++
  • eenvoudig in bediening